Gość p11sokolow Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam koledzy, znajomy kupił Primere z 2001 roku (p11.144) z silnikiem benzynowym 2.0 16V. Przeszukałem całe forum ale niestety nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Czytaliśmy na forum oraz w książce serwisowej z forum, że rozrządu (łańcuszka) nie wymienia się jednak zauważyłem, że kilku osobom jednak rozrząd pękł. Chcemy wymienić komplet aby mieć pewność, że nic w przyszłości się nie stanie. Prosiłbym o podpowiedzi nt. : - gdzie i jakiej firmy najlepiej kupić łańcuszki - jakie części wymienia się niezbędnie przy wymianie rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jak nie slychac lancucha to sie go nie rusza. Jestes pewien ze chcesz wymienic go prewencyjnie? Koszt ok 2000 za komplet z robocizna. Moim zdaniem podjedz do kogos kto sie zna na nissanach i na sluch Ci powie czy trzeba wymienic czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jakie 2000 Może w ASO to tak za stówkę http://allegro.pl/item480611117_rozrzad_pr...uch_dokuji.html ze sklepu motorsystem ( polecam sklep ) za 425 http://allegro.pl/item478198109_rozrzad_ko...200sx_1990.html wymiana to góra ze 300 zeta. Ja za wymianę pasków rozrządu w swoim dieslu( rozrząd i pompa) dałem 250 w dobrym warsztacie. Myślę że za łańcuch w benzynie wezmą podobnie. Jak nie jest wyciągnięty to ja bym nie ruszał. Jak wymieniać to komplet z kołami i napinaczami a także koniecznie olej z filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 http://allegro.pl/item478...200sx_1990.html Tylko do 1998r czytaj nastepnym razem opis Przeczytaj tez tu z robocizna nie w aso + olej + filtr wychodzi 1500zl za calosc. Zgadzam sie z Toba jesli juz robic to calosc, z kolami i napinaczami. O kosztach jest tez troche tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 and_pec, w dieslu masz pasek i z wymianą rozrządu nie ma takiej zabawy jak w silniku benzynowym. W benzynie musisz rozbierać całą prawą stronę silnika i do tego zwalać całą miskę olejową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość p11sokolow Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Dziękuje za odpowiedzi :one: Jeśli moglibyście polecić jakieś firmy, które wg. Was robią najlepsze łańcuchy napinacze itd. to byłbym wdzięczny. Jest tyle tego, że się poprostu nie orientuje juz... zuiko, jc itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Tylko do 1998r czytaj nastepnym razem opis Nie jestem biegły w benzyniakach ale zdje mi się że Silniki SR20DE nie różnią się od siebie. Tak, że chyba nie ma znaczenia czy to '98 czy '01. To tak samo jakby paski z p11 nie pasowały do p11.144, a przecież mają te same silniki CD20T. Mogę się mylić co do benzyny i dlatego nie będę obstawał przy swoim. Jedynie uważam że nie są to aż takie Kosmiczne koszty, ale niech powiedzą Ci co się w tym dobrze orientują. Łąńcuch niegdyś wymieniałem w Renówce w silniku C3JC7 (1,4 benzyna) i za komplet z kołami, napinaczem i uszczelką korkową dałem 150 zeta. Co do roboty to Fakt że trzeba odkręcić miskę olejowa, ale nie myślcie, że w moim traktorze jest mniej roboty. Tez trzeba wywalić połowę gratów( płyn chłodniczy, paski pomp, węże), żeby to ogarnąć. Przy ściąganiu kół to tyle nowych wiązanek usłyszałem, że nawet nie miałem o takich pojęcia :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Nie jestem biegły w benzyniakach ale zdje mi się że Silniki SR20DE nie różnią się od siebie. zastosowanie: NISSAN PRIMERA ALMERA 100SX 200SX SUNNY SERENA 2,0 16V DOHC wszystkie modele w latach 1990 - 1998 W modelu Primery P11 w 1998 roku nastąpiły zmiany techniczne rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Co do roboty to Fakt że trzeba odkręcić miskę olejowa, ale nie myślcie, że w moim traktorze jest mniej roboty. Tez trzeba wywalić połowę gratów( płyn chłodniczy, paski pomp, węże), żeby to ogarnąć. Przy ściąganiu kół to tyle nowych wiązanek usłyszałem, że nawet nie miałem o takich pojęcia Jest co robić przy rozrządzie w SR20, trzeba wyjąć obie miski olejowe, odkręcić dekiel z pompą oleju, nie mówię już o tym co trzeba odkręcić, żeby się tam dostać, poza tym jest trochę ciasno. Robota jakoś specjalnie nieskomplikowana tylko czasochłonna a jak wiadomo trzeba płacić za roboczogodziny, dltego mechanicy tak sobie liczą za wymianę. A tak wracając do tematu, p11sokolow ile ta primera ma przebiegu, że chcecie ją skrzywdzić nieoryginalnym rozrządem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.