Gość dolgo Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Kupiłem almere 2.0 w dieslu i jezdzilem nia przez pół roku i myslałem ze jest wszystko ok (mój pierwszy diesel) dzis wróciłem od mechanika i powiedział mi ze jest bardzo mółowata nie ma mocy jesli ktos wie co to moze byc?? strasznie wolno wchodzi na obroty?? tyle wiem prosze o jakies porady, rady cokolwiek dzieki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Po czym stwierdził ten mechanik , ze jest mułowata, robił jakiś teścik ? Swoją drogą niestety te diesle nie są zbyt zrywne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Sprawdz wszystkie filtry, powietrza paliwa, moze gdzies cos sie przytkalo, poza tym zobacz czy nie masz problemow z uszczelką głowicy (tzn,zobacz czy woda w zbiorniczku ci nie bombluje i czy jakoś dziwnie nie pali). Resztę problemów jakie mogą być to już rozbieranko silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKE'83 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 hehe, takie same mialem odczucie po pierwszych jazdach po wawie, daje rade przy 2.5krpm :/ swoja droga co to za mechanik i co robil z samochodem jak wydal 'fachowa' opinie ze stary diesel bez turbo jest mulowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 nie masz się czym martwić ten silnik taki jest. Jak kręcisz tak do 3 tysięcy to da rade ale spali odpowiednio więcej. Co mogę poradzić czego jeszcze koledzy nie pisali to wymiana mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 po prostu: TEN TYP TAK MA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dolgo Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 mechaniki to moj "szfagierek" cos mi tam wspominal o jakiejs pompce nadcisnienia a co do odpalania to lekki problem jest tzn musze podgrzac z 3 razy swiece i nie ma problemu ale temu sa winne swiece z tego co wiem i z tego co wiem to porównywal do peugota jakiegos z 2.0 tez bez turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.