Gość Roommaann Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam Moja Almerka przerywa przy przyspieszaniu szczególnie gdy wciśnie się ponownie gaz po hamowaniu silnikiem. Jednocześnie gdy na postoju utrzymuję prędkość silnika około 1500 silnik wyraźnie przerywa ( prawdopodobnie wyłączają się wtryski). Wskazówka obrotomierza wyraźnie faluje lub porusza się nierówno (skacze). Byłem z autem na komputerze - brak usterek. Co jest przyczyną? Czy to łańcuch rozrządu. Wymontowałem górną pokrywę rozrządu i mam zdjęcia łańcucha i wysunięcia napinacza. Jak ktoś może pomóc to poślę ja na maila. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Sprawdź czy z przepływką wszystko ok na początek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam. Wymontowałem górną pokrywę rozrządu i mam zdjęcia łańcucha i wysunięcia napinacza. A moglbys poslac fotki, zebym zobaczyl jak ten rozrzad wyglada?? W ktorym miejscu jest ta pokrywa rozrzadu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ja wiem że może to i głupi pomysł,ale sprawdź regulator napięcia w alternaotrze. Sprawdzić zawsze można nic się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eron Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Mam podobnie w K12, komp czysty ale szarpie. Dolewam Ciągle nowego paliwa myśląc ze mam wode w baku, troche sie poprawia. Zdam relacje jak narobię troche przebiegu, jeśli nic sie nie poprawi daje auto na diagnostyke kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Moze to być łańcuch rozrządu, uszkodozny czujnik połozenia wału lub wąłka rozrządu. U mnie przy takich objawach własnie rozrzad do wymiany był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.