Gość pen Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witajcie, nie znalazłeś na forum nurtujące mnie pytanie. Czy przy odłaczeniu akumulatora np. na cała noc w celu np. resetowania kompa i po ponownym załaczeniu go trzeba właczyć silnik i zostawić go aż do momentu włączenia sie wentylatorów? Czy wystarczy tylko podłaczyć, właczyć i jechać a już samo się wszystko ustawi?Jak ma się odłączenia akumualtora do ustawięń LPG sekwencji? Czy trzeba ustawiac jeszcze raz czy wszystko powinno byc z automatu OK? Jaki jest wymagany czas minimalny, żeby komp przeszedł reset poprzez odłaczenia akumulatora? Pytam, bo w poprzednim moim samochodzie było wskazane, zeby po ponownym podłaczeniu akumulatora czeakć na wolnych obrotach aż właczy się wentulatyor. dzięki za sugestie. P.s. silnik 2,0 130 KM z 97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 „Odłączyć akumulator na 24 godziny. Uwaga! Pierwszą wadą tej metody jest to, że odłączenie akumulatora powoduje utratę wszystkich wartości adaptacyjnych. Ponowna „nauka” wartości adaptacyjnych wymaga uruchomienia zimnego silnika oraz jazdy z różnymi prędkościami przez około 20 do 30 minut. Silnik należy także pozostawić na biegu jałowym przez około 10 minut. Drugą wadą jest to, że kody zabezpieczające radio, nastawy zegara i inne wartości początkowe zostaną utracone, co wymaga ich ponownego wprowadzenia po podłączeniu akumulatora. Lepiej zatem, tam gdzie to jest możliwe, kasować kody za pomocą czytnika kodów usterek.” KODY USTEREK Charles White Ustawienia instalacji LPG nie powinne się skasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Czyli lepiej podjechac do kompa i skasowac wszytskie ewentrualne błędy? a jak się zmienia akumulator to też takie "cyrki" trzeba przechodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Czytnik kodów usterek to około 60 zł bo sobie taki ostatnio kupiłem na allegro i najważniejsze że to działa, wtedy nie trzeba podłączać auta pod komputer i kasujesz sobie błędy kiedy chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Panowie Sebek ma OBD2 a pen OBD1 Co do odczytów kodów i kasowania to w OBD1 zrobisz to zworką http://www.nissanklub.pl/uploads/DIY/Autod...0_GA16_GA14.pdf W OBD2 to odczytuje się GUTMANEM w przypdku Nissana. Nie wiem na ile te czytniki z allegro są wiarygodne. Sebek Robiłeś może jakieś testy. Sztuczne wywołamie błędu, potem odczyt i skasowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 A znacie może sposób na wykasowanie błędu (nie znam kodu) mrugającej kontrolki airbagu? Czy odłączenie na wspomniane 24 godziny pomoże? Odłączałem aku na jakieś 10 godzin i nic. próbowałem też sposobu z pięciokrotnym kręceniem stacyjki. I czy ewentualnie podłączenie do kompa w nieautoryzowanym serwisie pozwoli wykasować ten błąd? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Ponoć niektórym, ale w benzynie pomaga zwarcie na 10 sekund krańcowych pinów w szerszej stronie wtyki. Ja w swoim traktorze nigdy nie wykasowałem ani wywołałem błędów "na druta" Podobno ten czytnik z allegro za 58 zyla to robi. Kasuje na pewno, czyta też, tylko pytanie czy to co trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 A znacie może sposób na wykasowanie błędu (nie znam kodu) mrugającej kontrolki airbagu? Czy odłączenie na wspomniane 24 godziny pomoże? Odłączałem aku na jakieś 10 godzin i nic. próbowałem też sposobu z pięciokrotnym kręceniem stacyjki. I czy ewentualnie podłączenie do kompa w nieautoryzowanym serwisie pozwoli wykasować ten błąd?Z góry dzięki Powinno pomóc: Sposób 1: Sposób 2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Jakbyś to przetłumaczył to bym coś z tego zrozumiał może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raku Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Możesz spróbować wejść w tryb diagnostyczny i wyjść z niego (może tak uda się skasować błąd). Wszystko opisane w dziale zrób to sam. http://www.nissanklub.pl/uploads/DIY/Autod...0_GA16_GA14.pdf. Jak to nie pomoże to odłącz akumulator na 24 h, potem musi pochodzić na biegu jałowym, aż włączy się wentylator chłodnicy. Robiłem tak kilka razy i wszystko ok. Moim zdaniem szkoda pieniędzy na komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Dzięki panowie za odpowiedzi. Raf4rb, to chyba opis kasowania błędów przy pomocy kompa albo jakiegoś czytnika? No i niektóre pojęcia nie są dla mnie zrozumiałe.. Co to znaczy np "operate driver's door switch"? Raku, Coobcio wrzucił autodiagnostykę silników benzynowych. Ten sposób może też zadziałać w dieslu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Raf4rb, to chyba opis kasowania błędów przy pomocy kompa albo jakiegoś czytnika? To co podałem to jest opis wejścia w tryb wyświetlania i kasowania kodów usterek sterownika AIR BAG bez pomocy kompa ani czytnika. Raku, Coobcio wrzucił autodiagnostykę silników benzynowych. Ten sposób może też zadziałać w dieslu? Sterownik silnika a sterownik poduszek to dwie różne rzeczy, nie zadziała. "operate driver's door switch"? Chodzi o naciskanie na włącznik otwartych drzwi kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Raf4rb, dzięki. A te 7 sekund palenia się kontrolki to mają być liczone od przekręcenia kluczyka do pozycji "on", czy od chwili kiedy kontrolka zaczyna mrugać? [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 14:56 ] Nie udało mi się wykasować błędu mrugającej kontrolki przy pomocy tej instrukcji, Raf4rb. Kontrolka nie przechodzi w tryb wyświetlana kodu błędu, tylko mruga tak jakby miała gdzieś to, że coś tam przekręcam albo wciskam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.