Gość robest Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam!!! W mojej almerce cały czas mam nawiew gorącego powietrza. Sterowanie pokrętłem nic nie daje, a wizyta w serwisie może mnie drogo kosztować. Dlatego proszę o radę jak rozwiązać ten problem. Nie wiem nawet czy pokrętło steruje linką czy jakimś układem elektrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam!!!W mojej almerce cały czas mam nawiew gorącego powietrza. Sterowanie pokrętłem nic nie daje, a wizyta w serwisie może mnie drogo kosztować. Dlatego proszę o radę jak rozwiązać ten problem. Nie wiem nawet czy pokrętło steruje linką czy jakimś układem elektrycznym. Jesli pokretlo steruje linka, to moze poprostu wyszla z takiego zabezpieczenia i zamiast linka sie chowac przelaczajac na zimne(lub cieple) to poprostu chodzi sobie caloscia w ta i z powrotem. Sciagnij ta zaslepke przy pedale gazu i zobacz, bo tak mialem w tico i pomoglo wlozenie spowrotem w te zabezpieczenie. A jesli to nie na linke to nie mam pojecia co jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Użyj "szukaj".Temat poruszany wiele razy z opisem jak go rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robest Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam! Wreszcie zabrałem się za ciągle działające ogrzewanie w mojej N16, o którym pisałem w listopadzie. Przeczytałem wiele postów, ale najbardziej przydatnym okazała się instrukcja jak zmienić radio fabryczne na inne, bo dzięki temu dostałem się do panelu sterowania nawiewem. Okazało się, że pękł plastik (ciekawe jakiej jest produkcji, bo chyba nie made in Japan) do którego zaczepiona była blaszka dociskająca pancerz linki do obudowy panelu sterowania nawiewem, co powodowało przesuwanie się linki razem z pancerzem. Wystarczyło tylko podgiąć tą blaszkę inaczej niż oryginał aby można było docisnąć pancerz i pokrętło ciepło-zimno znów zaczęło działać. Zero dodatkowych kosztów, tylko ok. 30 minut czasu. Wielkie dzięki za pomoc. :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam, mi też kiedyś grzało ciągle ciepłym. Wyłamał się kawałek plastiku mocującego linkę sterowania. Zalałem ubytek masą plastyczną na ciepło i dodatkowo zacisnąłem małą opaską. Trzyma lepiej jak w orginale. Częsta przypadłość w tych pokrętłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.