lukas Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 w moim ga16de po montażu dużej przepustnicy,przerzuceniu przepływki na rurę od dolotu auto dławi się na benzynie-zmierzyliśmy AFR i jet ubogo aż do 6000obr,dopiero na koniec jest na bogato... SMT6 w niższych wartościach obrotowych już nie można wachy więcej podlać,nie wiadomo co jest grane??? POMPA PALIWA MA 3 BARY WYDATKU co mamy sprawdzić? przepływkę .wtryski czy coś innego-macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 lukas, mozemy sobie podac reke u mnie to samo tez od 6000 jest dopiero OK a dolany jest na maxa i pompa tez OK (byla 2 miechy temu) Moze wtryski, ja teraz dolalem jakies cos do ich czyszczenia i jezdze na benzynie (3,78 na Neste 98 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 kurde nie ma żadnego kozaka co ma pomysł co z tym zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Logicznie, jak nie można podlać "programowo", trzeba sięgnąć po metody inwazyjne. Walbro, większe wtryski albo zwykły regulator ciśnienia powinny załatwić sprawę. Chyba, że u ciebie jest to spowodowane np. awarią układu wtryskowego lub któregoś z czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 widzisz takie zmainy nie mają chyba sensu-ja mam zły skład mieszanki od 1000-6000 obrotów,a potem do 6800 jest już ok!!!wydaje mi się że jak na góorze nie brak paliwa to raczej układ paliwowy nie ma znaczenia-a pompę już zmierzyliśmy -w całym zakresie daje 3 bary...choć jak przyp[ominają się mi problemy w projekcie SILVERNANO-to może zajżeć do elektryki[tak przez uszkodzony aparat zapłonowy był dramat z mieszanką...2 razy COOBCIO musiał wymieniać uszczelkę pod głową ,zanim przyczynę znaleźliśmy...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 lukas, u mnie sa identyczne objawy, az dziwne czemu??? Moze to przeplywka taka??? Kurcze juz ktos zwrocil mi uwage ze jakby pompa/wtryski niewyrabialy to chyba byloby na wysokich obrotach a nie do 6000, no ale to tak na chlopski rozum wychodzi, a jak jest to sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 mi też to wygląda na przepływkę bo chyba tak fenomenalnych przyrostów niema żeby wtryskole się nie wyrabiały :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Właśnie dziwne są te u was obawy - zaczęły się one akurat jak zrobiło się zimno... Po mimo maksymalnych czasów otwarcia wtrsyków paliwa i tak brakuje... Bodek ma rację trzeba fizycznie dodać paliwa np. większymi wtrsykami lub podniesieniem ciśnienia paliwa... Ps. pamietajcie teraz jest najlepszy okres - jest zimno jest więcej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 a ja mam koncepcję-przepłyeka jest tak luźno zamontowana,że ma dziurę pod sobą-lewe powietrze chyba przepływce nie służy,co???a regulator ciśnienia mam gotowy do testó jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Właśnie dziwne są te u was obawy - zaczęły się one akurat jak zrobiło się zimno...Po mimo maksymalnych czasów otwarcia wtrsyków paliwa i tak brakuje... Bodek ma rację trzeba fizycznie dodać paliwa np. większymi wtrsykami lub podniesieniem ciśnienia paliwa... Ps. pamietajcie teraz jest najlepszy okres - jest zimno jest więcej mocy Większe wtryski dobra ale z czego do GA16DE podejdą :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Jeśli chodzi o wolnossaki to do jakiś 145-150KM wyda WALBRO + regulator co powyżej jak np. chce się uturbić to cholera wie... Czytałem w projekcie Almery 1,6 turbo co miala 260KM że pan przerabiał liswę wtrsykowa i wsadził wtrsyki z 200SX S14... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Coobcio pisałeś gdzieś że wtryski od GA16 mają 170cc a ile mają wtryski od 1.8 :?: one powinny podpasować bez żadnych przerubek... ja mam założone z sentry minimalnie się różnią ale myśle, że mają tyle samo co zwykłe z 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 lukas, u mnie prawie uporane z ta uboga mieszanka, jutro c.d. :kosci: ------=====Sonda lambda=======--------- robi zwarcie , takze szykuj auto do sprawdzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 o ,to może być właśnie ta sonda,,,zawsze z nią są kłopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 o ,to może być właśnie ta sonda,,,zawsze z nią są kłopoty ogarniaj auto bo trzeba ci lpg wystroić, załapał byś sie z nami(ja i ROKI) na hamownie w przyszłym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Roki zrobiony, teraz paliwa ma aż naddatek... Sam niech się pochwali co żeśmy wyczarowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Lekko nie bylo, troche czasu pochlonela zielona, no ale ?coobcio doszedl-zrobil-za***iscie dziala, zwarcie sondy+brak kilku mas=uboga mieszanka Teraz to pieknie ciagnie z dolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 tak z coobciem na wtorek lub środe jestem ustawiony-w tych dniach aut od garażu KUBY -bo moje maleństwo ma się naprawiać!!! :diabel: [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 17:54 ] Dr.Nismo ogarnoł temat-kilku mas zabrakło i sonda lambda nie działała jak powinna-postrojone ,AFR prawie ideał teraz[mógłbym zarzucić regulator ciśnienia paliwa to było by w 100% ok ,ale autko i tak na sprzedaż ,więc koszty bez sensu] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.