Gość leonid Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam, moja druga Prima, poprzednio p10, teraz WP11 SR20DE CVT 131KM 12.1999 No i cóż, stary problem z rdzą w Primie dał się e znaki dosyć poważnie. Lewa strona, nadkole, spawy pod kielichem amorka, na poziomie mocowania górnego wahacza. Rdza na początku niewidoczna, ale potem purchle zaczęły wychodzić odważniej. Teraz sprawa wygląda tak, że blacha zaczyna rwać się jak stare gacie, szczelina około 5mm na długości 20cm!!! I pojawia się pytanie, czy robić? Zwłaszcza że łańcuch zaczyna stukać i dochodzi rozrząd, i wymiana uszczelki głowicy silnika. Podobny wykwit rdzy mam po drugiej stronie i obawiam się, że naprawa będzie skuteczna do czasu rozwalenia się prawej strony. Mam też pytanie dotyczące złomowania, sprzedaży do szrotu lub sprzedaży na części samochodu, co się opłaci bardziej? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Złomiażę i cwaniaki ze szrotu kupią to od ciebie za śmieszne grosze max 1/4 wartości rynkowej. Jak masz gdzie to trzymać to rozbierz i sprzedawaj taniej niż szrot na forum i allegro. Szukaj kupca na całość, ale będzie to dłuuugo trwać. Z relacji kolegi z NKP od którego brałem graty opcja z sprzedażą na części jest najlepsza. Jedynie musisz załatwić kwit ze złomu, abyś mógł wyrejestrować. W jaki sposób i za ile to załatwić nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonid Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Z VIN wynika że 131KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 leonid, ile krzyczysz za całość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bochen9 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Co się działo z tym samochodem, że w takim wieku tak rdzewieje? Większość Primer P11.144, które widziałem nie ma śladu rdzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Może jakies foty byś wrzucił tych rdzewiejących miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Pewnie z Holandii po powodzi wyłowili z morza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bochen9 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Moja też z Holandii... xD Ale karoseria jest bez najmniejszego śladu korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 pracuje w warsztacie i kiedyś spawałem primerke z 98r i co sie okazało?kiedyś było ich dwie a pożniej została tylko jedna.klient był w szoku jak sie dowiedział ze to 2 autka i w miejscu łaczen same dziury.powiedział ze wszyscy mu mówili ze primerki rdzewieją gorzej od opli a ja mu na to to proszę popatrzec na moja ani jednego pecherzyka.ale do rzeczy kolego leonid zastanów sie dobrze nad rozbiórka gdyż przy blacharce to po rozebraniu auta z 1 dziurki robi się 10 koszty rosną i rosną wiec też radze sprzedaz na części tylko nie winduj cen bo nikt nic nie kupi lepiej troszkę taniej od innych a chetnych wiecej bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 P10 też miałem z tyłu ostro zardzewiałą, widać właśnie, że tam kiedyś dostała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonid Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Samochód kupiony w Polsce, w salonie Nissana u Sobczyka w Częstochowie. Pierwsza rejestracja 21.12.1999. przebieg 205000. Jak napisałem rozrząd do zrobienia, nowy przepływomierz powietrza Boscha, w 01.06.2004 założony gaz Landi Renzo (sekwencja, wtrysk w fazie lotnej). Skrzynia CVT stan wzorowy. Gdyby nie ta rdza , we wtorek daję auto do blacharza zobaczę co powiedzą i ile. Szczerze powiedziawszy nie wiem ile mam za niego krzyknąć. Leonid ps. Zdjęcia zaraz wrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bochen9 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dziwne, że tak zardzewiał... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 leonid jak juz sie dowiesz w jakims warsztacie ile z Ciebie zedra to daj znac na priwa dam Ci namiar na warsztat w którym pracuje moze bedzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 krzysS105, zostały mi jakieś klamoty po królowej szos, potrzebujesz coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 przejdzmy na priwa bo nas moderator wywali za tematy nie zwiazane z forum nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonid Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Oto zdjęcia: najpierw góra lewa, góra kielicha przy błotniku: teraz prawa strona to samo: widok od komory silnika, widać tylko fragment uszkodzenia: widok od nadkola: kolejny widok na rdzę od komory silnika, przy przegrodzie silnika: No to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 leonid, drucianka na fleksa, później małe łatki, albo tylko wyczyszczenie, antykorozyjna i baranek i polata jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 rdze masz w tym miejscu przez podciekającą uszczelkę pomięrzy podszybiem a maską, zamknij maskę polej wodą i zobaczysz co masz w srodku po każdym deszczu. ze zdjęć nie ma jakieś tragedii tam nie ma przecież dziur na wylot, uszczelnij uszczelkę i jak kolega napisał pośceiraj to an razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leonid Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Smutne jest to że bardzo bardzo lubię to autko, to prawie tak samo jak zardzewiała Żona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Smutne jest to że bardzo bardzo lubię to autko, to prawie tak samo jak zardzewiała Żona. Loenid nie chce cie martwic i nie mowie ze musi sie tak stac,ale spojrz: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=525 str.16(przewin w dol tak do polowy strony i zobacz drugi post z wklejonymi fotkami) tam jest moj post ze zdjeciami co sie stalo koledze w bmw co prawda stan byl chyba bardziej zaawansowany niz u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 na początku Twego postu myślałem że faktycznie całe auto w dziurach a tu tylko kilka pecherzyków bez paniki zrób tak jak inni koledzy pisza trochę własnej pracy szczotka drucianka jakiś skrobak trochę podkładówki na rdze i na jakiś czas spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitko Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Nie baw się w żadne łatanie bo za rok, dwa będziesz żałował. Sprzedaj teraz bo potem oddasz za grosze, a jak są takie objawy jak widać to choroba rozwinie się piorunująco. Zresztą miałeś doświadczenia z P10. Ja miałem z P10 to samo. Nie sprzedałem za 15000 zł tylko dwa lata później z dziurami na wylot za 2800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.