Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Prima kaput, zjedzona przez rdze


Gość leonid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

moja druga Prima, poprzednio p10, teraz WP11 SR20DE CVT 131KM 12.1999

No i cóż, stary problem z rdzą w Primie dał się e znaki dosyć poważnie. Lewa strona, nadkole, spawy pod kielichem amorka, na poziomie mocowania górnego wahacza. Rdza na początku niewidoczna, ale potem purchle zaczęły wychodzić odważniej. Teraz sprawa wygląda tak, że blacha zaczyna rwać się jak stare gacie, szczelina około 5mm na długości 20cm!!!

I pojawia się pytanie, czy robić? Zwłaszcza że łańcuch zaczyna stukać i dochodzi rozrząd, i wymiana uszczelki głowicy silnika. Podobny wykwit rdzy mam po drugiej stronie i obawiam się, że naprawa będzie skuteczna do czasu rozwalenia się prawej strony.

Mam też pytanie dotyczące złomowania, sprzedaży do szrotu lub sprzedaży na części samochodu, co się opłaci bardziej? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

 

Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złomiażę i cwaniaki ze szrotu kupią to od ciebie za śmieszne grosze max 1/4 wartości rynkowej. Jak masz gdzie to trzymać to rozbierz i sprzedawaj taniej niż szrot na forum i allegro. Szukaj kupca na całość, ale będzie to dłuuugo trwać. Z relacji kolegi z NKP od którego brałem graty opcja z sprzedażą na części jest najlepsza. Jedynie musisz załatwić kwit ze złomu, abyś mógł wyrejestrować. W jaki sposób i za ile to załatwić nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuje w warsztacie i kiedyś spawałem primerke z 98r i co sie okazało?kiedyś było ich dwie a pożniej została tylko jedna.klient był w szoku jak sie dowiedział ze to 2 autka i w miejscu łaczen same dziury.powiedział ze wszyscy mu mówili ze primerki rdzewieją gorzej od opli a ja mu na to to proszę popatrzec na moja ani jednego pecherzyka.ale do rzeczy kolego leonid zastanów sie dobrze nad rozbiórka gdyż przy blacharce to po rozebraniu auta z 1 dziurki robi się 10 koszty rosną i rosną wiec też radze sprzedaz na części tylko nie winduj cen bo nikt nic nie kupi lepiej troszkę taniej od innych a chetnych wiecej bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P10 też miałem z tyłu ostro zardzewiałą, widać właśnie, że tam kiedyś dostała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód kupiony w Polsce, w salonie Nissana u Sobczyka w Częstochowie. Pierwsza rejestracja 21.12.1999. przebieg 205000.

Jak napisałem rozrząd do zrobienia, nowy przepływomierz powietrza Boscha, w 01.06.2004 założony gaz Landi Renzo (sekwencja, wtrysk w fazie lotnej). Skrzynia CVT stan wzorowy.

Gdyby nie ta rdza :(, we wtorek daję auto do blacharza zobaczę co powiedzą i ile.

 

Szczerze powiedziawszy nie wiem ile mam za niego krzyknąć.

 

Leonid

 

ps. Zdjęcia zaraz wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto zdjęcia:

najpierw góra lewa, góra kielicha przy błotniku:

lewa.gora.kielicha.JPG

 

teraz prawa strona to samo:

prawa.gora.kielich.JPG

 

widok od komory silnika, widać tylko fragment uszkodzenia:

widok.od.komory.silnika.JPG

 

widok od nadkola:

od.nadkola.JPG

 

kolejny widok na rdzę od komory silnika, przy przegrodzie silnika:

od.przegrody.silnika.JPG

 

No to tyle :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leonid, drucianka na fleksa, później małe łatki, albo tylko wyczyszczenie, antykorozyjna i baranek i polata jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rdze masz w tym miejscu przez podciekającą uszczelkę pomięrzy podszybiem a maską, zamknij maskę polej wodą i zobaczysz co masz w srodku po każdym deszczu. ze zdjęć nie ma jakieś tragedii tam nie ma przecież dziur na wylot, uszczelnij uszczelkę i jak kolega napisał pośceiraj to an razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutne jest to że bardzo bardzo lubię to autko, to prawie tak samo jak zardzewiała Żona. :(

 

Loenid nie chce cie martwic i nie mowie ze musi sie tak stac,ale spojrz:

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=525 str.16(przewin w dol tak do polowy strony i zobacz drugi post z wklejonymi fotkami) tam jest moj post ze zdjeciami co sie stalo koledze w bmw

 

co prawda stan byl chyba bardziej zaawansowany niz u ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku Twego postu myślałem że faktycznie całe auto w dziurach a tu tylko kilka pecherzyków bez paniki zrób tak jak inni koledzy pisza trochę własnej pracy szczotka drucianka jakiś skrobak trochę podkładówki na rdze i na jakiś czas spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się w żadne łatanie bo za rok, dwa będziesz żałował. Sprzedaj teraz bo potem oddasz za grosze, a jak są takie objawy jak widać to choroba rozwinie się piorunująco. Zresztą miałeś doświadczenia z P10. Ja miałem z P10 to samo. Nie sprzedałem za 15000 zł tylko dwa lata później z dziurami na wylot za 2800 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...