picad Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam. Dziś podczas porannych przymrozków podkręciłem ogrzewanie wnętrza na max. i tak już zostało. Mimo, że regulacją wracam na min. to i tak jakiś zawór/zapadka nie daje się regulować. Czy możecie podpowiedzieć jak się dobrać do tego cięgna, które reguluje temp. wewnątrz i gdzie szukać usterki ? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 moge tylko powiedziec że trzeba bedzie rozebrac deske zeby dostac sie do gałek co jest czesciowo pokazne na stronie http://rob083.fm.interia.pl/serwis.htm jest praktycznie troszke do rozebrania, ale nie mozna sie za bardzo tym przejmowac układ sterowania wg mnie tam powinien byc, na wspomnianej stronei jest tez zdemontowany plastik pasazera ze schowkiem -moze cos podgladniesz mimo wszystko najlepiej siecgnac po instrukcje serwisowa (linki i opisy na stronie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25807 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Na razie odpuściłem sobie rozbieranie konsoli. Do cięgien można dostać się od spodu konsoli ze strony kierowcy. Moża wyczuć ręcznie dwa cięgna, które pokazane są na rysunku w serwisówce. Jedno steruje nawiewami a drugie reguluje temperaturę. Ręcznie udało się przywrócić stan regulacji na minimum. Cięgno pracuje bardzo lekko. Zacina sie natomiast samo pokrętło i nie pozwala na powrót cięgna z pozycji maksymalnej. Więc w przyszłości tak czy siak będę musiał dostać sie do tego pokrętła. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 jak anjdziesz chwile czasu i wezmie cie na tą robote -to spokojnie sobie rozbierzesz - trzeba na to troche poswiecic ale robotka w miare czysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r-raczek Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 hej Picad, sprawa wyglada tak. blokuje ci sie linka, jak siegniesz po lewej stronie pod kierownice to sobie na sile ustawisz temp. tak jak zrobiles. ale nie masz wyjscia musisz rozebrac konsole i tam na pewno linka ci sie zagiela i nie wchodzi gładko w kołnierz, albo jakis plastik ktory ja trzyma w odpowiednim miejscu pekl, i kolnierz sie lekko wysunal i przez to blokuje powrot linki. ja z tym wojuje juz pol roku. mi np. linka nie schodzila do konca i na zimnym mialemlekko cieple powietrze. informacyjnie taka linka w niemieckim aso nissan kosztuje 30 zl. jak tego nie zrobisz raz a porzadnie to bedzioesz mial tak co chwile. a dodatkowo wymiana linki moze starczyc na rok i znowu sie zagnie, ja tak mam. tyrzeba bardzo powoli przekrecac pokretłem. samo rozbieranie konsoli nie jest trudne. mi zajmuje juz 20 minut i cvały przod rozebrany. wazne abys nie ciągnął na sile. sprawdzaj czy wszystkie srubki odkeciles. i radze od razu kupic linke. ja juz swoje trzy razy rozbieralem i teraz tez jezdze tylko na cieplym, ale linka juz do mnie jedzie i kolejny raz rozbiore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Do "r-raczek" Masz rację w 100%, zagina się linka i nie wchodzi do pancerza. Chyba kołnierz przeciera się i blokuje przesuw linki. Nie mogę rozebrać tego największego plastiku w konsoli, który schodzi do podłogi. Ten przez który można dobrać się do pokręteł i linki w obu miejscach. Czy muszę rozbierać te poboczne plastki aby go wyjąć ? Możesz podpowiedzieć gdzie i jak zamówić tą linkę. W sklepach jej nie oferują a w naszym ASO to aż boję sie zapytać. P.S. Może poszukam w sklepach jakieś grubszej linki i sam to przerobię. Byłoby to jakieś rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r-raczek Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 hej kolego picad jesli chcesz wyjac srodkowa konsole to jest mala sztuczka- je tez nie wiedzialem jak : trzeba w panelu srodkowym, tym od chamulca wyjac ta gume z jednej ze skrytek, tej obok miejsca na kubki, tam sa dwie srubki i to one nie pozwalają zeby wyciagnac ten gorny plastik.a co do bocznych to musisz je odkrecac, bo to wszystko razem sie na siebie naklada. proponuje ci raz to cale spokojnie rozebrac. sprawdz przy okazji czy nawet jak linka cala sie wroci to czy nagrzewnica sie domyka. zobaczysz to po talim bialym plastikowym kołku który biegnie przez cale urzadzenie. sprobuj reka dociagnac to zobaczysz czy jeszcze ma mmiejsce i sie domyka, czy samoz siebie dochodzi do konca. proponuje od razu zobaczyc, bo to ciekawie wyglada, jak przelacza sie na obieg wewnetrzny, bedzie po prawej stronie, mjak wlaczysz przycisk. ja osobiscie kupuje taka linke w niemczech, i tam kosztuje okolo 10 euro. takze u nas chyba nie bedzie o wiele drozej. ja tez wlasnie myslalem zeby wykolowac jakas samorobke, ale to lepiej by sie sprawdzilo na drucie, tak jak jest zrobione przy regulacji, gdzie ma wiac. powodzenia. proponuje kupic sobie od razu ten srodek co powoduje ze sie sruby nie wykrecają, bo jak pare razy sie wkreca i wykreca to potem moze cos brzeczec. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Dziś w Castoramie kupiłem kawałek stalowej linki (fi 2mm) 2 zł za metr. Na pancerz wybrałem stalową spiralę od jakiś uniwersalnych uchwytów, też kupionych w Castoramie za 8 zł. Spirala średnicą idealnie pasuje do linki. Linkę można lutować zwykłą lutownicą, więc nie powinno być problemu z zamocowaniem odpowiednich oczek i uchwytów na jej końcach. Jak to wszystko poskładam to wrzucę foty na forum. [ Dodano: Sob 29 Lis, 2008 10:16 ] Linka już przerobiona, ale nie mogę wrzucić fotek gdyż limit na wszystkie załączniki na tym forum został już przekroczony. [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 09:55 ] Witam ponownie. Wysłałem do admina prośbę o zamieszczenie tych fotek w dziale "Zrób to sam" ale na razie brak odzewu z jego strony. Wszystkim zainteresowanym przesyłam fotki na maila. Pozdrawiam picad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szoferro Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Przepraszam, ze odkopuję. Jak dostac sie za nawiewy, by wymienic linke? Nawiewy trzeba wyciagnac, czy lepiej sciagnac ten plastik w okolicy nog? Czyli najpierw tunel, a pozniej te plastik. Jest jakis patent na zaginajaca sie linke czy tylko wymiana? Problem mam z regulacja temp. nawiewu. Grzeje caly czas, bo linka nie chce sie schowac i trzeba ja naciagac recznie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni1774 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Przepraszam, ze odkopuję. Jak dostac sie za nawiewy, by wymienic linke? Nawiewy trzeba wyciagnac, czy lepiej sciagnac ten plastik w okolicy nog? Czyli najpierw tunel, a pozniej te plastik. Jest jakis patent na zaginajaca sie linke czy tylko wymiana? Problem mam z regulacja temp. nawiewu. Grzeje caly czas, bo linka nie chce sie schowac i trzeba ja naciagac recznie. Pozdrawiam. mam ten sam problem linka ciągnie na ciepło idzie wszystko ok ale kiedy ma cofnąć na zimno d*pa - prawdopodonie zagina sie i stanie w połowie wiec pomagam sobie sobie palcem pod kierownicą po prawej stronie popychając dziwignię gdzie zaczepiona jest linka i jest ok - linka do wymiany na zamówienie w serwisie ok 150 zł wołają - wiec sobie opuszczam - mój mechanik mówi ze opanuję zastosując inną linkę w pancerzu - dopassowując na wymiar tak jak orginalna - bo to ważne - skróci zrobi oczka przylutuje i powinno być cacy - tak zapomnijcie gdzieś kupić jedynie serwis - chyba ze gdzieś z auta na cześci - pozdrawiam - Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmiod Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ja mam patent na zaginajaca sie linke przy powrocie pokretla z pozycji grzania. Zastosowalem to 3 lata temu i problem sie nie powtorzyl. Mialem ostatnio co prawda inny problem - pekniety plastik trzymajacy zapinke pancerza linki od strony pokretla - ale tutaj poradzilem sobie stosujac wkrety i sruby (mam zdjecia jakby ktos chcial) Co do zaginania sie linki, zastosowalem obejscie problemu - od strony dziwigni (tzn. przyjmujac ze linka jest umocowana w 2 miejscach - od strony pokretla w panelu oraz od strony dzwigni - gdzie mozna siegnac reka pod kierownica) przesunalem pancerz w mocowaniu tak aby zmienic minimalnie zakres pracy pokretla. Po tym zabiegu pokretlo temperatury nie da sie ustawic w maksymalna pozycje na grzanie (brakuje jakies 5 stopni obrotu) co za tym idzie nie przechodzi w pozycje, ktora powoduje zaginanie linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arni1774 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Dobry patent tmiod jakoś te modele mają z tą linką - prawdopodobnie linka ma cieżko jak otwarte ma grzanie na maksa lub same otwieranie jest cieżkie jakby sie przycinało nawet jak sobie ręcznie otwieramy palcem pod kierownicą trzeba troszkę użyć siły - dlatego linka zgina się i nie daję rady zbyt mocny opór - już nie raz sie o tym przekonałem osobiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Witam Czy może ktoś pomóc i powiedzieć czemu nawiew nie działa na żadnym zakresie dwa razy przerwał a teraz siadł zupełnie.... Almera tino 2.2 di z klimatyzacją ale bez klimatronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daku95 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Witam Czy może ktoś pomóc i powiedzieć czemu nawiew nie działa na żadnym zakresie dwa razy przerwał a teraz siadł zupełnie.... Almera tino 2.2 di z klimatyzacją ale bez klimatronika. mam to samo przyłączam się do tematu, wyczytałem coś tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99326-okazjonalne-dzia%C5%82anie-dmuchawy/?hl=%2Balmera+%2Bn16+%2Bnawiew ojakiejś kostce tylko której? u mnie jest tak że jak bezpieczniki dostały piąchą to załączało nawiew zatem, zatem możliew że to jakaś kość tylko która to kość przy bezpieczniach...? nie chcę grzebać przy wszystkich bo jak grzebałem to mi zapłon odcieło, musiąlem klemę z aku zdjąć i załączyć ponownie by odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mci Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Coś mnie tknęło, żeby poszukać jeszcze na Youtube'ie i szok jak prosto się tam dostać. Rozebranie konsoli: https://www.youtube.com/watch?v=XMHdGYWLQ7M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 To nie jest Tino, raczej żadne jakie znam. Prędzej zwykła Almera a tam jest inaczej. U nas trochę trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.