Gość woyak Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 witam jak w temacie pytanie dot. terranoII 97r 2,7tdi czy ten silnik posiada automatyczna regulacje luzów zaworowych?czy trzeba co jakis czas to robic i jesli tak zwiazku z tym pytanie wtedy jaki ma byc prawidłowy luz na ssacych i na wydechowych zaworach(na zimnym czy na cieplym silniku?i co potrzebuje do zrobienia regulacji?(nowa uszczelkę pod pokrywe zaworow?) bo dzis odnioslem wrazenie ze na zimnym silniku klepia te zawory a po nagrzaniu jakby mniej..ale jeszcze to sprawdze czy po rozgrzaniu je slychac ale dopiero w niedziele z gory dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Temat już był ale o 2,7 TD niestety nie doszliśmy do konsensusu, jedno jest pewne w 2,4 benzyna na pewno się NIE reguluje, samoregulatorki załatwiają robotę, to tyle :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 jaki ma byc prawidłowy luz na ssacych i na wydechowych zaworach http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=luzy+zaworowe Nawet niedawno było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woyak Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 czytałem to ale nie mam pewnosci co do silnika tdi dlatego pytam i w tamtym poscie jest cos na temat lejacego wtryskiwacza(ale ktorego to nie wiem i jak to sprawdzic?)generalnie to gdyby to wtryskiwacz to powinien wtedy dymic z wydechu chyba a u mnie nic,czasem tylko po odpaleniu rano pusci ale tyle co nic zatem z gory dziekówa za wszelkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 czytałem to ale nie mam pewnosci co do silnika tdi dlatego pytam Takie luzy w twoim mają być. generalnie to gdyby to wtryskiwacz to powinien wtedy dymic z wydechu Powinien, ale nie dymi. Jednemu słabiej, drugiemu mocniej. Jeden widzi dymek, dla drugiego to normalne spaliny. Dla innego znowu nie klekocze, a leje, a innemu odwrotnie. Teorii trochę jest na ten temat. A co do luzów zaworowych w tym silniku, to nawet po 100kkm. przeważnie nie wymagają korekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 2,7 TD ma zawory regulowane tradycyjnie tzn ręcznie no i jedno szczęście bo nie ma to jak klekoczące zawory hydrauliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Powiem więcej nawet po 200 tys nie maco ruszać jak klekoce to jest ok ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 No nie do końca - ja mam zasadę że kupując samochód zawsze reguluję w nim zawory, a to głównie dlatego ponieważ wielu tego nie robi, a jazda ze zbyt małym luzem powoduje wypalanie gniazd. Luz zbyt duży rzeczywiście nie jest zbytnio szkodliwy, ale skąd wiadomo jaki luz mamy skoro nie został sprawdzony ? wystarczy że jeden zawór ma zbyt mały luz a w skrajnie niekorzystnym przypadku mozemy być zmuszeni do rozbierania silnika z powodu takiego zaniedbania, więc ja wolę sprawdzić [ Dodano: Sro 24 Gru, 2008 06:33 ] ps. podstawową przyczyną klekotania hydraulicznych popychaczy, jest nieregularna zmiana oleju i związany z tym skoksowany nagar, którego drobinki skutecznie i szybko niszczą popychacze hydrauliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.