Gość ROKI Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 bodek_n14, temu kreceniu zaplonem to nikt niemogl sie nadziwic, szkoda ze u mnie tak nie wyszlo krecenie :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 A oto mój wykres Jestem trochę zawiedziony niutonem, liczyłem na okolice 200. Teraz mam większą motywację względem modów. Na pierwszy ogień idzie mój sfatygowany wydech. Co do hamowanka to efekty kręcenia zapłonem w VE naprawdę powalają! Pozdrawiam wszytkich dziś obecnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 gratulje Jarku najmocniejszego sr20 n/a w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Wszystkie wykresy jakie mam z dzisiaj http://rapidshare.com/files/170288643/hamo....12.08.rar.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dlaczego nie widać zmiennej fazy na wykresie Yarkoo. U mnie i moc i moment skacze przy 4400 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 xtomek, Haha taka za***ista harakterystyka wałków Idealne do rajdowania i ścigania nie tylko po prostej bo nie masz nagłego skoku Nm tylko płynnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja też tak chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sektorone Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No w sumie to trochę wystrojony ten ECU był, co prawda strojenie bez sondy, ale Coobcio wartości ma w pamięci ;-) Tak czy inaczej, zadowolony jestem bardzo (choć pewnie zgromadzeni na hamowni tego nie widzieli ;-) ) PS: pozdro dla Maćka, tak się wziął za hamowanie wozów, że aż Whoopera na zimno musiał zjeść? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 sektorone, bylem w szoku jak zobaczylem terenowe sunny w akcji podczas wyjezdzania z placu,w najwieksze bloto i doly z taka predkoscia jeszcze :kosci: Wynik bardzo obiecujacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Oraz pojedynek ESI Vs. Bulit :one: Eszi vs. Bulitszkoda że nie chciałeś ruszyć mi zapłonu :029: :zly: :kosci: , na WAI(nowy stożek fujita) i w po zmianie wydechu końcowego wyszło:180 Nm, 137,1 KM, poprzenio 188 Nm,135,6 KM. Pomiar robiłem zaznaczam, z filtrem pod maską na przepływce :/ . Jestem ciekaw jak wyglądało by to z CAI(stożek w błotniku), bo autko wyraźnie ma za mało air, albo na seryjnej puszce. Wszystkim gratuluje wyników, szczególnie Yarko, xtomek pewnie nie da za wygraną Bullitt gratuluje wyniku(miałeś niższą temp. przy pomierze ), jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy i powie co ukrywasz. Roki,xkarol nie łamcie się, ja także nie jestem zadowolony, po nowym roku coś konkretnego zaje..e, bo już mnie wk..wia to działanie półśrodkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sektorone Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No jasne ROKI, ja tam się nie cackam ;-) Sunny w pięciu drzwiach i na profilu 65 ma już dobre zdolności terenowe. No i przeciwieństwie do większości posiadaczy Sunnych GTi, ja nie boję się wysokich krawężników i głebokiego błota ;-) Z resztą, jest to wóz serwisowy do naszej rajdówki (czerwony Bandit), więc musi znosić to i owo. <conspiracy mode> brakuje mu tylko 4x4 :-> </conspiracy mode> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 eszi, Kurde wydrutowałeś z tą śruba to Ci nie miałem jak przestawić a kolejka była a ja nie miałem ze sobą płaskiej 13... Ps. na moje oko masz lekko cofnięty zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 eszi, Kurde wydrutowałeś z tą śruba to Ci nie miałem jak przestawić a kolejka była a ja nie miałem ze sobą płaskiej 13... Ps. na moje oko masz lekko cofnięty zaplon. spoko Kuba, właśnie kolejka i każdemu zależało jak najszybciej, ale pozostaje niedosyt,rozczarowanie czekam na nastepne hamowanie. Klucze by sie znalazły . Zapłon mam na bank cofnięty, mam nadzieje że nie wobec serii. I tak muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sektorone Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam. Ja wiem co ci potrzeba - ecu mastera Ps. wpadaj to ci jutro podłącze nissana pod consula... [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:18 ] Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 pytam się Remka, jakieś mody? Kręci głową, nieee, seria z dziurawym wydechem A jednak nie taka goła seria. Zrobisz wydech i powinno być 160KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Seria nie seria, ale jaka cichociemna fura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Bullitt gratuluje wyniku, jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy i powie co ukrywasz. No dłubane to raczej nic nie było przedtem bo jak przyjechał z niemiec to nawet nie miał ani sportowego tłumika, ani dolotu, zapłon był ustawiony tak jak fabryka przykazała, pod uszczelkami oryginalny silikon, przyrost ma ładny ale już było na forum SR20 któremu sam dobrze zrobiony wydech dał 18KM jak dobrze pamiętam więc te 15KM tutaj na wydechu, zapłonie trochę ruszonym i dolocie są jak najbardziej realne. Teraz muszę ogarnąć trochę gotówki żeby na wiosnę dać Kubie znowu wsadzić ręce pod maskę mojej nysy i czynić cuda, ps. przez tą kolejkę też zapomniałem o tym żebyś Kuba zerknął czy jeszcz coś zapłonem można ugrać, ale i tak wynik jak najbardziej mnie usatysfakcjonował, no i ten dołek sporo mniejszy niż myślałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu się zdarza, mnie też z xkarolem zraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam. Ja wiem co ci potrzeba - ecu mastera Ps. wpadaj to ci jutro podłącze nissana pod consula... [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:18 ] Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu Jestem jutro w robocie, mogę podjechać tak gdzieś o 20-tej, chyba że uda mi się coś wcześniej zadzwonię jutro pytam się Remka, jakieś mody? Kręci głową, nieee, seria z dziurawym wydechem A jednak nie taka goła seria. Zrobisz wydech i powinno być 160KM. mnie to samo nakitował [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:51 ] Bullitt gratuluje wyniku, jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy i powie co ukrywasz. No dłubane to raczej nic nie było przedtem bo jak przyjechał z niemiec to nawet nie miał ani sportowego tłumika, ani dolotu, zapłon był ustawiony tak jak fabryka przykazała, pod uszczelkami oryginalny silikon, przyrost ma ładny ale już było na forum SR20 któremu sam dobrze zrobiony wydech dał 18KM jak dobrze pamiętam więc te 15KM tutaj na wydechu, zapłonie trochę ruszonym i dolocie są jak najbardziej realne. Teraz muszę ogarnąć trochę gotówki żeby na wiosnę dać Kubie znowu wsadzić ręce pod maskę mojej nysy i czynić cuda, ps. przez tą kolejkę też zapomniałem o tym żebyś Kuba zerknął czy jeszcz coś zapłonem można ugrać, ale i tak wynik jak najbardziej mnie usatysfakcjonował, no i ten dołek sporo mniejszy niż myślałem. dobra,a moment? Ja jednak dopiero teraz przekonałem się, dopiero co jest u mnie grane po obejrzeniu wykresu, źle odczytałem, drugi lepszy pomiar pokazał: 184,7 Nm na WAI, ale to zimowy dolot; 137,3 KM ; czyli generalnie nie ma lipy, jeszcze zapłon dopieścić, CAI założyći na pewno było by wyżej ale wynik bullitta rewelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Na 16 miałem spotkanie, więc bałem się że nie zdąże ale na szczęście się udało i już wiadomo ile japońskich rumaków pod maską siedzi, no i trochę to wyjaśnia ostatnie kille w 3 osoby na pokładzie pokonała nyska kolesia w Lanci Kappa (155KM) i w dwie osoby pokonała kolesia w prelude 2.0 (136KM) ale w starej budzie prela więc może silnik też nie najświeższy chociaż szła ładnie i też coś wydech miała nagmerany a czy coś więcej pojęcia nie mam. A to właśnie obrazek za który warto było zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 bullitt, co to za wydech :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 U mnie się coś ewidentnie wysrało. Nie ma chyba nic gorszego jak robisz nowe mody, jedziesz na hamownie a tam d*pa-gorzej niż było. Myśle że główną przyczyną wydech od Tomali - przelotowo komorowy zabrał 1 KM i 2Nm w porównaniu do serii z katalizatorem a teraz jest cały przelotowy. Druga opcja to coś nie tak z programem. A najgorsze jest to że nie czułem że jest coś gorzej, bo zacząłem wóz odelżać i odczucia były pozytywne. Wczoraj mi wyszło 150.9 KM i 176,3 Nm. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 U nie się coś ewidentnie wysrało. Nie ma chyba nic gorszego jak robisz nowe mody, jedziesz na hamownie a tam d*pa-gorzej niż było. Myśle że główną przyczyną wydech od Tomali - przelotowo komorowy zabrał 1 KM i 2Nm w porównaniu do serii z katalizatorem a teraz cały przelotowy. Druga opcja to coś nie tak z programem. A najgorsze jest to że nie czułem że jest coś gorzej, bo zacząłem wóz odelżać i odczucia były pozytywne.Wczoraj mi wyszło 150.9 KM i 176,3 Nm. Pozdrawiam. Kiedyś u Tomali robili naprawde dobre układy wydechowe... może dlatego że nie było innej opcji ... teraz to masówka szkoda, że też musiałem przekonać się o tym osobiście ... przynajmniej rury nie przerdzewieją bo robią naprawde gruuube! na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm ... hydraulicy je...ni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm Nie wydaje mi się to możliwe. Jaki mieli w tym cel? Może dlatego tak zrobili bo od początku chciałeś cichy wydech? Innej opcji nie widzę. Chciało im się zużywać 2 rodzaje rur i po co niby takie grubościenne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm Nie wydaje mi się to możliwe. Jaki mieli w tym cel? Może dlatego tak zrobili bo od początku chciałeś cichy wydech? Innej opcji nie widzę. Chciało im się zużywać 2 rodzaje rur i po co niby takie grubościenne? Po co grubościenne ? Bo moze innych nie mieli . Reszta już 2mm ale 57 po zewnątrz... a wszystko miało być 60mm x 2mm. Można sie wk***ić co nie? Czyli wychodzi że średnica wewnętrzna przelotu to 53mm, w miejscu gięcia pewnie z 45mm czyli gorzej niż seria... Jak zakładałem kolektor SSAC musiałem przeciąć kawałek układu zeby wyjąć stary kolektor - stąd wiem że zmierzyłem suwmiarką. Taką samą rurę 60mm x 4mm wstawili przy tłumiku końcowym. Wydech od końca kolektora waży z 30kg albo lepiej. To było bez sensu wyrzucone 540 złotych - lepszy byłby seryjny układ. Druciarstwo nie popłaca - lepiej zapłacić drożej i mieć od razu z kwasa niż robić 2x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.