Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wspolne hamowanie


Gość ROKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A oto mój wykres

 

astrawykresee1.th.jpg

 

Jestem trochę zawiedziony niutonem, liczyłem na okolice 200. Teraz mam większą motywację względem modów. Na pierwszy ogień idzie mój sfatygowany wydech.

 

 

Co do hamowanka to efekty kręcenia zapłonem w VE naprawdę powalają!

 

Pozdrawiam wszytkich dziś obecnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie widać zmiennej fazy na wykresie Yarkoo. U mnie i moc i moment skacze przy 4400 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xtomek, Haha taka za***ista harakterystyka wałków :)

Idealne do rajdowania i ścigania nie tylko po prostej bo nie masz nagłego skoku Nm tylko płynnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sektorone

No w sumie to trochę wystrojony ten ECU był, co prawda strojenie bez sondy, ale Coobcio wartości ma w pamięci ;-)

 

Tak czy inaczej, zadowolony jestem bardzo (choć pewnie zgromadzeni na hamowni tego nie widzieli ;-) )

 

PS: pozdro dla Maćka, tak się wziął za hamowanie wozów, że aż Whoopera na zimno musiał zjeść? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oraz pojedynek ESI Vs. Bulit :one:
Eszi vs. Bulit

szkoda że nie chciałeś ruszyć mi zapłonu :029: :zly: :kosci: , na WAI(nowy stożek fujita) i w po zmianie wydechu końcowego wyszło:180 Nm, 137,1 KM, poprzenio 188 Nm,135,6 KM. Pomiar robiłem zaznaczam, z filtrem pod maską na przepływce :/ . Jestem ciekaw jak wyglądało by to z CAI(stożek w błotniku), bo autko wyraźnie ma za mało air, albo na seryjnej puszce.

Wszystkim gratuluje wyników, szczególnie Yarko, xtomek pewnie nie da za wygraną

Bullitt gratuluje wyniku(miałeś niższą temp. przy pomierze ;) ), jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy :D

i powie co ukrywasz.

Roki,xkarol nie łamcie się, ja także nie jestem zadowolony, po nowym roku coś konkretnego zaje..e, bo już mnie wk..wia to działanie półśrodkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sektorone

No jasne ROKI, ja tam się nie cackam ;-) Sunny w pięciu drzwiach i na profilu 65 ma już dobre zdolności terenowe. No i przeciwieństwie do większości posiadaczy Sunnych GTi, ja nie boję się wysokich krawężników i głebokiego błota ;-)

 

Z resztą, jest to wóz serwisowy do naszej rajdówki (czerwony Bandit), więc musi znosić to i owo.

<conspiracy mode> brakuje mu tylko 4x4 :-> </conspiracy mode>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, Kurde wydrutowałeś z tą śruba to Ci nie miałem jak przestawić a kolejka była a ja nie miałem ze sobą płaskiej 13... Ps. na moje oko masz lekko cofnięty zaplon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, Kurde wydrutowałeś z tą śruba to Ci nie miałem jak przestawić a kolejka była a ja nie miałem ze sobą płaskiej 13... Ps. na moje oko masz lekko cofnięty zaplon.

spoko Kuba, właśnie kolejka i każdemu zależało jak najszybciej, ale pozostaje niedosyt,rozczarowanie czekam na nastepne hamowanie. Klucze by sie znalazły ;) .

Zapłon mam na bank cofnięty, mam nadzieje że nie wobec serii. I tak muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sektorone
muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam.

Ja wiem co ci potrzeba - ecu mastera ;)

Ps. wpadaj to ci jutro podłącze nissana pod consula...

 

[ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:18 ]

Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam się Remka, jakieś mody? Kręci głową, nieee, seria z dziurawym wydechem ;) A jednak nie taka goła seria. Zrobisz wydech i powinno być 160KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bullitt gratuluje wyniku, jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy

i powie co ukrywasz.

No dłubane to raczej nic nie było przedtem bo jak przyjechał z niemiec to nawet nie miał ani sportowego tłumika, ani dolotu, zapłon był ustawiony tak jak fabryka przykazała, pod uszczelkami oryginalny silikon, przyrost ma ładny ale już było na forum SR20 któremu sam dobrze zrobiony wydech dał 18KM jak dobrze pamiętam więc te 15KM tutaj na wydechu, zapłonie trochę ruszonym i dolocie są jak najbardziej realne. Teraz muszę ogarnąć trochę gotówki żeby na wiosnę dać Kubie znowu wsadzić ręce pod maskę mojej nysy i czynić cuda, ps. przez tą kolejkę też zapomniałem o tym żebyś Kuba zerknął czy jeszcz coś zapłonem można ugrać, ale i tak wynik jak najbardziej mnie usatysfakcjonował, no i ten dołek sporo mniejszy niż myślałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu

się zdarza, mnie też z xkarolem zraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę podbić gdzies na kompa, bo mi wolne obroty szaleja i nie wiem co jest przyczyną. Pozdrawiam.

Ja wiem co ci potrzeba - ecu mastera ;)

Ps. wpadaj to ci jutro podłącze nissana pod consula...

 

[ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:18 ]

Kuźwa to Ja Coobcio ale siedze u Remka... Ja pierdziu

 

Jestem jutro w robocie, mogę podjechać tak gdzieś o 20-tej, chyba że uda mi się coś wcześniej zadzwonię jutro :)

 

pytam się Remka, jakieś mody? Kręci głową, nieee, seria z dziurawym wydechem ;) A jednak nie taka goła seria. Zrobisz wydech i powinno być 160KM.

mnie to samo nakitował :D

 

[ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 23:51 ]

Bullitt gratuluje wyniku, jestem w szoku po tych modach na pewno aż tyle ci nie doszło, musiało być coś więcej, gadaj prawde albo bij do coobcia niech sie rozejrzy

i powie co ukrywasz.

No dłubane to raczej nic nie było przedtem bo jak przyjechał z niemiec to nawet nie miał ani sportowego tłumika, ani dolotu, zapłon był ustawiony tak jak fabryka przykazała, pod uszczelkami oryginalny silikon, przyrost ma ładny ale już było na forum SR20 któremu sam dobrze zrobiony wydech dał 18KM jak dobrze pamiętam więc te 15KM tutaj na wydechu, zapłonie trochę ruszonym i dolocie są jak najbardziej realne. Teraz muszę ogarnąć trochę gotówki żeby na wiosnę dać Kubie znowu wsadzić ręce pod maskę mojej nysy i czynić cuda, ps. przez tą kolejkę też zapomniałem o tym żebyś Kuba zerknął czy jeszcz coś zapłonem można ugrać, ale i tak wynik jak najbardziej mnie usatysfakcjonował, no i ten dołek sporo mniejszy niż myślałem.

dobra,a moment?

Ja jednak dopiero teraz przekonałem się, dopiero co jest u mnie grane po obejrzeniu wykresu, źle odczytałem, drugi lepszy pomiar pokazał:

184,7 Nm na WAI, ale to zimowy dolot;

137,3 KM ;

czyli generalnie nie ma lipy, jeszcze zapłon dopieścić, CAI założyći na pewno było by wyżej

ale wynik bullitta rewelka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 16 miałem spotkanie, więc bałem się że nie zdąże ale na szczęście się udało i już wiadomo ile japońskich rumaków pod maską siedzi, no i trochę to wyjaśnia ostatnie kille :)

w 3 osoby na pokładzie pokonała nyska kolesia w Lanci Kappa (155KM) i w dwie osoby pokonała kolesia w prelude 2.0 (136KM) ale w starej budzie prela więc może silnik też nie najświeższy chociaż szła ładnie i też coś wydech miała nagmerany a czy coś więcej pojęcia nie mam.

 

A to właśnie obrazek za który warto było zapłacić :)

 

bullithz3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie się coś ewidentnie wysrało. Nie ma chyba nic gorszego jak robisz nowe mody, jedziesz na hamownie a tam d*pa-gorzej niż było. Myśle że główną przyczyną wydech od Tomali - przelotowo komorowy zabrał 1 KM i 2Nm w porównaniu do serii z katalizatorem a teraz jest cały przelotowy. Druga opcja to coś nie tak z programem. A najgorsze jest to że nie czułem że jest coś gorzej, bo zacząłem wóz odelżać i odczucia były pozytywne.

Wczoraj mi wyszło 150.9 KM i 176,3 Nm.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nie się coś ewidentnie wysrało. Nie ma chyba nic gorszego jak robisz nowe mody, jedziesz na hamownie a tam d*pa-gorzej niż było. Myśle że główną przyczyną wydech od Tomali - przelotowo komorowy zabrał 1 KM i 2Nm w porównaniu do serii z katalizatorem a teraz cały przelotowy. Druga opcja to coś nie tak z programem. A najgorsze jest to że nie czułem że jest coś gorzej, bo zacząłem wóz odelżać i odczucia były pozytywne.

Wczoraj mi wyszło 150.9 KM i 176,3 Nm.

 

Pozdrawiam.

 

 

Kiedyś u Tomali robili naprawde dobre układy wydechowe... może dlatego że nie było innej opcji :)... teraz to masówka szkoda, że też musiałem przekonać się o tym osobiście :(

 

... przynajmniej rury nie przerdzewieją bo robią naprawde gruuube! na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm :P... hydraulicy je...ni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm :P

 

Nie wydaje mi się to możliwe. Jaki mieli w tym cel? Może dlatego tak zrobili bo od początku chciałeś cichy wydech? Innej opcji nie widzę. Chciało im się zużywać 2 rodzaje rur i po co niby takie grubościenne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatku i na końcu ukladu wstawili mi 60mm po zewnątrz o ściance 4 mm :P

 

Nie wydaje mi się to możliwe. Jaki mieli w tym cel? Może dlatego tak zrobili bo od początku chciałeś cichy wydech? Innej opcji nie widzę. Chciało im się zużywać 2 rodzaje rur i po co niby takie grubościenne?

 

Po co grubościenne ? Bo moze innych nie mieli :). Reszta już 2mm ale 57 po zewnątrz...

a wszystko miało być 60mm x 2mm. Można sie wk***ić co nie? Czyli wychodzi że średnica wewnętrzna przelotu to 53mm, w miejscu gięcia pewnie z 45mm czyli gorzej niż seria...

 

Jak zakładałem kolektor SSAC musiałem przeciąć kawałek układu zeby wyjąć stary kolektor

- stąd wiem że zmierzyłem suwmiarką. Taką samą rurę 60mm x 4mm wstawili przy tłumiku końcowym. Wydech od końca kolektora waży z 30kg albo lepiej. To było bez sensu wyrzucone 540 złotych - lepszy byłby seryjny układ.

 

Druciarstwo nie popłaca - lepiej zapłacić drożej i mieć od razu z kwasa niż robić 2x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...