Gość MIroslavv1 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam wszystkich zwracam sie z prośba o porade badz jakimiś wskazówkami otóż jak zapalam auto na mrozie po nocy to nierówno zapala a po zapaleniu słychać jak przez moment silnikem zrywa i po chwili wszystko jest w pozadku gdzie moze byc przyczyna świece sprawdziłem są ok. byłbym wdzieczny za jakie kolwiek wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam wszystkich zwracam sie z prośba o porade badz jakimiś wskazówkami otóż jak zapalam auto na mrozie po nocy to nierówno zapala a po zapaleniu słychać jak przez moment silnikem zrywa i po chwili wszystko jest w pozadku gdzie moze byc przyczyna świece sprawdziłem są ok. byłbym wdzieczny za jakie kolwiek wskazówki. Jeśli świece są dobre to na drugim miejscu masz do sprawdzenia filtr paliwa jeśli dawno był nie wymieniany to może być przyczyna twoich problemów ,o zimowej ropie nie wspominam bo to przy spadkach temperatury jest jasne jak słońce ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Ja mam swoją jedynie ze starym olejem tak wszystko new. Wtryski robione, świeczki sprawdzone, filtry wymienione, rozrząd i przepływka też. Pompa po regulacji dawki paliwa. Też przez jakieś 15-20 sekund kłapie po odpaleniu. Nie dymi. Może w tym oleju tkwi problem u mnie. Czasem kontrolka gaśnie dopiero po 3-5 sekund przy uruchomieniu rannym, potem już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość odmulacz1 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 To chyba standard, u mnie też "kłapie". Próbowałem delikatnie przegazować, ale nic to nie zmienia, po odpaleniu zimnego silnika po prostu czekam z pół minuty na wolnych obrotach zanim ruszę, wszystko w tym czasie się normuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 a może masz nie wyregulowany zimny rozruch przy okazji też reguluje się z tyłu za pompą Jak jest ok to na zimnym silniku powinna być widoczna szczelina ok 3-4 mm od śruby regulacyjnej biegi jałowe. napisz jakie masz obroty po rozruchu i po ok 30 sekundach - powinny wzrosnąć ok 900-1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 poprostu nie łapie na wszystkie cylindry, miałem podobny objaw w innym silniku deisla troche wiekszym:) ale tez 4 cylindrowym problem tkwi w tym ze paliwo nie jest dobrze rozpylane przez wtryskiwacz i nie dochodzi na poczatku do samozapłonu...a po chwili juz odpala wszystkie ''gary'' jest to przyczyna układu pompa-Wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 napisz jakie masz obroty po rozruchu i po ok 30 sekundach - powinny wzrosnąć ok 900-1100 Ale w Dieslu 900-1100 obrotów ?? to chyba za dużo ... jak ja pale swojego to jest tak 750 i to ta optymalna granica biegu jałowego. Co do odpalania myślę, że to tak jak kolega wyżej napisał nie pali na wszystkie gary, bo u siebie w pracy jeżdżę spycharką DZ-27s stary rzęch ale to nie istotne i tam wiek robi swoje, że wtryski i pompa są rozregulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIroslavv1 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 a jeszcze mam pytanie do kolegi Haineken-a72 czy mógł by załaczyc jakies zdjecie tej sruby regulacyjnej na pompie o,której mówi pozdrawiam MIrosław1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Witam wszystkich zwracam sie z prośba o porade badz jakimiś wskazówkami otóż jak zapalam auto na mrozie po nocy to nierówno zapala a po zapaleniu słychać jak przez moment silnikem zrywa i po chwili wszystko jest w pozadku gdzie moze byc przyczyna świece sprawdziłem są ok. byłbym wdzieczny za jakie kolwiek wskazówki. Luzy w pompie paliwa spowodowane normalnym zużyciem eksploatacyjnym. Czyli zbyt małe ciśnienie. Też tak mam. Regulacja pompy nie pomaga, wymiana końcówek wtrysków też. Wiecie co pomogło? Zwiększenie gęstości paliwa po przez dolanie oleju rzepakowego. Z tym, że w mrozy lepiej uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Ale w Dieslu 900-1100 obrotów ?? to chyba za dużo ... te obroty dotyczą tylko rozruchu. Jak zapalam mam zz 800 potem rośną do 1100 w ciągu ok.30 sek (tak działa prawidłowo ustawiony zimny rozruch) i jak już jest cieplejszy po ok 3-4 minutach już są normalne obroty w granicach 650-750 u mnie. ps. to że szarpie to może być też nieprawidłowo ustawiony wtryskiwacz. ciśnienie dla używanego wtrysku powinno być 127-133 bar (z tego co pamietam) jak jest inne to wczesniej podaje lub póżniej niż inne wtryski paliwo i nierówno pracuje, czasem nawet wali głośno - ale także na ciepłym silniku też, tyle że ciszej ps.2 podeśle zdjecie sruby jutro [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 21:35 ] czerwone strzałki pokazują śruby gdzie sie reguluje nie trzeba regulować wszystkich chyba ta co jest w pionie jest najwazniejsza. niebieska strzałka > tam sie reguluje a na tym zdjeciu: tam gdzie jest czerwona strzałka tam ma być przerwa z ok 2-4 mm - jak silnik jest zimny Jak sie go uruchomi to zimny rozruch przesuwa manetkę do zderzaka i obroty są juz stałe czyli tyle ktos tam sobie ustawi 600-800 np nie mam takiego zdjecia pod reką co by było widać tą przerwę jak wygląda na pompie ale mysle że dacie rade w regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 apropo cisnienie na wtryskach ja w pewnym deislu wolnossacym o duzej pojemnosci (7.0) i zwiekszyłem cisnienie na wtryskach i teraz przy maxymalnym obciązeniu ze silnik poprostu ''staje'' nie ma zadnego dymka z rury i ma odpowiednia moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 ale 7.0 chyba nie bara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.