Gość tomekb Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Objawy są takie jakby się zapowietrzał ale odbywa się to tylko sporadycznie i im zimniej na dworze tym cześciej - ma ktoś jakieś sugestie ? ja podejrzewam albo zacinający się elektrozawór, albo przepuszczającą pompke reczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jeśli zdarza się częściej na mrozie to najpierw sprawdź świece żarowe, i czy sterownik deje prąd na świece :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jak odpali to daje zaporę dymną z tyłu i telepie całym silnikiem ? Jak tak to świece - nie kombinuj z żadnymi pompami. Sprawne świece i ma palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 świece powiadacie ??? hm kontrolka pali się normalnie ale w sumie racja bo sterownik to elektronika a ta jest dobra w telewizorach a nie w samochodach - zrobię to jak w ursusie pociągne kabel z akumulatora do świec i założe na nim przełacznik, jak nie bedzie chciał zapalić to spróbuję na krótko - czy macie jakieś inne pomysły jak sprawdzić moduł sterujący ? [ Dodano: Nie 23 Lis, 2008 12:09 ] Właśnie sęk w tym że nie daje tych objawów i zapala jakby był zapowietrzony to znaczy że ze 20 sekund przy gazie do dechy nie wchodzi na obroty dopiero potem roi się normalnie. Ale cała ta zabawa zdarza się dosyć rzadko - dzisiaj u mnie -4 i zapalił bez problemów, choc też nie z półobrotu tak ak powinien tylko jaoś tak miękko po kilku sekundach - jak ktoś z was jeździł mercedesem beczką to wie co mam na mysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jak będziesz miał słabe świece to będzie też słaba tzw. faza dogrzewania no i silniczek będzie marudził. Jak go zostawisz to gaśnie czy tylko marudzi? W sytuacji jak ciężko odpala oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 gaśnie, gdyby to były świece to by klekotał i szarpał a on porostu zachowuje się jakby ktoś po wymianie filtra nie odpowietrzył go do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A próbowałeś podpompować grzybkiem nad filtrem? Po odpaleniu - powinny podskoczyć obroty, jak masz powietrze w układzie to powinno wypchnąć. Spróbuj jeszcze odkręcić korek z dołu filtra, może masz w nim wodę i przymarza. Trzeba próbować co się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 filtr mam prwie nowy ale z tym grzybkiem to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 gdzie jest ten filterek i grzybek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Filtr paliwa masz po stronie pasażera pod maską. Taka duża pucha zawieszona na kawałku blachy a nad nią taki czarny guzior ze sprężynką, służący do odpowietrzania układu paliwowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.