musashi84 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam,mam pytanko zauważyłem że ścina mi opony letnie przednie od środka????wcześniej miałem rozmiar 175 R16 i z nimi było wszystko wporządku,od czasu gdy założyłem 185 zaczęło mi je zcinać od środka,jaka jest tego przyczyna??zły dobór szerokości??Pomocy,Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Kiedy była robiona geometria zawieszenia :?: Warto by to sprawdzić bo mogło się "rozjechać" i dlatego ścina opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi84 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 oki dzięki sprzawdze to, a wiecie może jaki jest odpowiedni rozmiar opon zimowych na felge 14 do primki?? i od jakich aut np pasują felgi do primery??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinmaniek Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 oki dzięki sprzawdze to, a wiecie może jaki jest odpowiedni rozmiar opon zimowych na felge 14 do primki?? i od jakich aut np pasują felgi do primery??Pozdrawiam u mnie w drzwiach kierowcy na tabliczce podali 185/14 myślę że masz tak samo felga do tego szeroka na 5,5 cala i wszystko pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 zawieszenie masz w negatywie i dlatego ścina opony od środka. jak koledzy wyżej napisali, jedź na sprawdzenie geometrii i ewentualne ustawienie bądź wymianę podzespołów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 oki dzięki sprzawdze to, a wiecie może jaki jest odpowiedni rozmiar opon zimowych na felge 14 do primki?? i od jakich aut np pasują felgi do primery??Pozdrawiam Orginalne według katalogu do P-10 są opony o rozmiarze 175/70/R 14 inne rozmiary to zamienniki mniej lub bardziej udane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 poprostu jak masz zawieszenie w miare dobre to ustwa zbierznosc ja sam ustwaiam na 0 i jest git:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Koła masz za bardzo do środka 1- albo na stacje do regulacji 2- albo sam podkreć (tylko w dobrą stronę) by koła sie rozeszły na zewnątrz 1,5-3 pełne obroty. Powinno sie wtedy poprawić też odbijanie kierownicy po skrecaniu, bo pewnie teraz jest z tym srednio ps. ja ustawiałem samemu przy pomocy teleskopowej cienkiej rurki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 heineken72, koła nie są do środka tylko na zewnątrz. Jak byłyby do środka to darłoby opony na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 po pierwsze musashi84 takich opon jak 175 R16 jeszcze w życiu nie widziałem. A od środka może ci zbierać opony bo masz złe kąty (auto sie troche rozjechało) i jest to nie do ustawienia w P10. Chyba że kupiłbyś górne mocowanie amorka z regulacją co nie jest zbyt takie i w polsce nie do kupienia. A jeđli chodzi o opony to zależy od wersji silnikowej ty masz 2,0 więc oponki 185/65/14 lub zamiennik 175/70/14, w GT jest 195/60/14. Więc jak zaczęło ci zbierać opony od środka to trzeba się przyzwyczaić ja w swojej też tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Mniek na 95 % jest odwrotnie mam 2 oponki tak zjechane w piwnicy zaraz zejde sie upewnić czy od zewnątrz na pewno. Kewin... opon nie powinno drzeć z jednej strony nigdy jak samochodu nie ściąga na boki to jest git, pochylenia zwrotnicy nie regulujesz bo nie można, zostaje tylko zbierzność. Musashi.. zrób tak: koło mocno w prawo klucz 2 szt 19, szczupak i zanzacz pisakiem na drążku kierowniczym pozycje - przód auta polużnij nakretkę kontrującą pomiedzy drążek kierowniczy-koncówka drążka wkreć 2 obroty (patrz na ślad pisaka) drązek w koncówkę drążka- koła sie rozejdą na zawnątrz i zakonrtuj nakretkę można to zrobić bez kanału zaglądjąc pod nadkole chyba ze jechać na zbierzność 80 zł regulacja : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 jeć na zbieżność ale elektroniczna to ci wszystko wykaże, zmierzą ci tez kąty pochylenia kół [ Dodano: Sro 26 Lis, 2008 06:21 ] samą zbieżność jak znasz troche matematyke to ustawiesz sobie w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 To niezłe ceny w Szczecinie macie. W Lublinie taka impreza 30 a bez kwita 20 ale to dla stałej klienteli Po pierwsze to trzeba sprawdzić luzy na drążkach i zawieszeniu, bo tak to można sobie pokręcić, ale jeszcze gorzej niż jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 ja nie bardzo rozumiem po co powielać po 10 razy te same posty? było napisane na samym początku czego to wina i co trzeba zrobić i naprawdę nie ma sensu po raz enty tego samego powtarzać. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 A tak w ogóle to za kąt pochylenia koła odpowiedzialny jest górny wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV_BTM Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 >KevinTworog< jeszcze nie słyszałem ze jest coś nie do zrobienia albo nie do kupienia. Musisz zrobić dokładnie tak jak napisał >heineken72< tylko nie do końca bo opony zbiera ci od środka czyli są rozbieżne, musisz gałkę wykręcić na zewnątrz o te obroty. Ale na początek sprawdź czy gałki nie są do wymiany bo regulacja mija sie z celem. Pozdrawiam Warto sprawdzić tez sworznie i wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Masło maślane polane maślanką. Sądzę że zostało wszystko powiedziane tak jak zauważył Bujany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.