Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Trade] tajemnicza kontrolka


Gość BolekTrade

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BolekTrade

Przede wszystkim witam na forum i proszę o wyrozumiałość co do doboru miejsca na wklejenie posta, ponieważ nie jestem jeszcze zbyt biegły w temacie.

 

Mam pytanie, otóż posiadam Nissana Trade 3.0TD 1996. Zapaliła mi się żółta kontrolka przypominająca miske z pokrywką a w środku "falująca ciecz". Zdziwiłem sie niezmiernie, ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi??

 

Pozdrawiam serdecznie

Bartek

 

PS. Dodaje bardzo schematyczny rysunek, proszę wybaczyć-paint:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi??

Zgodnie z hierarchią kolorów kontrolek na desce - na czerwono jest ciśnienie oleju. W Nissanach gdzie dostęp do miarki oleju jest trochę utrudniony (komfort użytkownika też) zastosowano czujnik poziomu oleju - i tu wystarczy pomarańczowy, bo nawet jak z litr będzie za mało to na spokojnie się dojedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiernik175

witam wszystkich klubowiczów.jestem tu nowy i trafiłem tu przeszukując googlarke w poszukiwaniu wiadomości o nissanie TRADE.od niedawna stałem się posiadaczem tego tak rzadkiego modelu.niestety w necie nie ma prawie nic na temat tego auta.jedyne co znalazłem na jakimś forum to 10 skromnych wypowiedzi właścicieli tego modelu.fajnie by było gdybyśmy wszyscy (znawcy,mechanicy i właściciele tego modelu)spikneli się w tym klubie i połączyli siły.razem będzie łatwiej naprawic ten "wynalazek" :mikolaj: . po tym jak usłyszałem od jednego gościa że "trafic części to tego sprzętu to jak trafic szóstkę w totka" a drugi dodaje "a potem jak znajdziesz to traf jeszcze mechanika co będzie chciał to cudo naprawic" to widzę że będzie ciężko :( ale da się rade. tak na początek chciałbym zapytac czy ktoś wie co odpowiada za regulację wolnych obrotów w 3.0D bo nie mam ich wcale i jak zimny to muszę trzymac nogę na pedale dopuki sie nie zagrzeje??? pozdro dla wszystkich i trzymajcie się ciepło tej zimy :564:

 

[ Dodano: Nie 30 Lis, 2008 19:50 ]

ta kontrolka oznacza wodę w filtrze paliwa.jest w nim czujnik, który powiadamia o takim stanie. należy odkręcic od spodu filtra korek spustowy i upuścic wodę.ja jak kupiłem swojego TRADE to od tego zacząłem przegląd samochodu. zaniepokoił mnie pordzewiały filter.chciałem upuścic wodę.odkręcam korek spustowy a tu nic nie leci.musiałem zdemontowac cały filtr i okazało się że w środku jak w bajorze.wody z pół szklanki i jakieś zielone gluty.lampka się nie świeciła.(muszę sprawdzic też żarówkę od tej kontrolki).do filtra jest kiepskie dojście,z tylu silnika na wysokości siedzenia pasażera. pewnie nikomu się nie chciało tam zajrzec a czysty filter paliwa na zimę to podstawa.radze tam zajrzec przed mrozami. pozdro i powodzenia bo w ciasnej kabinie TRAJDKA trzeba miec giętki kręgosłup

Przede wszystkim witam na forum i proszę o wyrozumiałość co do doboru miejsca na wklejenie posta, ponieważ nie jestem jeszcze zbyt biegły w temacie.

 

Mam pytanie, otóż posiadam Nissana Trade 3.0TD 1996. Zapaliła mi się żółta kontrolka przypominająca miske z pokrywką a w środku "falująca ciecz". Zdziwiłem sie niezmiernie, ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi??

 

Pozdrawiam serdecznie

Bartek

 

PS. Dodaje bardzo schematyczny rysunek, proszę wybaczyć-paint:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość czarny86

Witam wsztystkich. Mam pytanie co do Nissana Trade 3.0 TD z 1997 roku. Jest to kontener. W ciągu 2 lat musiałem wymienic 6 tarcz sprzegłowych. Tarcze byly orginalne firmy VALEO próbowałem tez LUK i Sachs i dalej nic. nNA początku obrywały sie okleiny od całego środka. a ostatnie 3 tarcze to spreżyny wypadały. Miesięcznie robie około 1500 kilometrów. Nie wiem co jest przyczyna tego. Zakladane były nowy docisk, łożyska i dalej nic. koło zamachowe tez było szlifowane i nic to nie pomogło. Mam prośbe jezeli ma ktoś jakies pomysły dnośnie tego co może byc przyczyną bardzo prosze o odpowiedź. Z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...