Gość BolekTrade Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Przede wszystkim witam na forum i proszę o wyrozumiałość co do doboru miejsca na wklejenie posta, ponieważ nie jestem jeszcze zbyt biegły w temacie. Mam pytanie, otóż posiadam Nissana Trade 3.0TD 1996. Zapaliła mi się żółta kontrolka przypominająca miske z pokrywką a w środku "falująca ciecz". Zdziwiłem sie niezmiernie, ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi?? Pozdrawiam serdecznie Bartek PS. Dodaje bardzo schematyczny rysunek, proszę wybaczyć-paint:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi?? Zgodnie z hierarchią kolorów kontrolek na desce - na czerwono jest ciśnienie oleju. W Nissanach gdzie dostęp do miarki oleju jest trochę utrudniony (komfort użytkownika też) zastosowano czujnik poziomu oleju - i tu wystarczy pomarańczowy, bo nawet jak z litr będzie za mało to na spokojnie się dojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiernik175 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 witam wszystkich klubowiczów.jestem tu nowy i trafiłem tu przeszukując googlarke w poszukiwaniu wiadomości o nissanie TRADE.od niedawna stałem się posiadaczem tego tak rzadkiego modelu.niestety w necie nie ma prawie nic na temat tego auta.jedyne co znalazłem na jakimś forum to 10 skromnych wypowiedzi właścicieli tego modelu.fajnie by było gdybyśmy wszyscy (znawcy,mechanicy i właściciele tego modelu)spikneli się w tym klubie i połączyli siły.razem będzie łatwiej naprawic ten "wynalazek" :mikolaj: . po tym jak usłyszałem od jednego gościa że "trafic części to tego sprzętu to jak trafic szóstkę w totka" a drugi dodaje "a potem jak znajdziesz to traf jeszcze mechanika co będzie chciał to cudo naprawic" to widzę że będzie ciężko ale da się rade. tak na początek chciałbym zapytac czy ktoś wie co odpowiada za regulację wolnych obrotów w 3.0D bo nie mam ich wcale i jak zimny to muszę trzymac nogę na pedale dopuki sie nie zagrzeje??? pozdro dla wszystkich i trzymajcie się ciepło tej zimy :564: [ Dodano: Nie 30 Lis, 2008 19:50 ] ta kontrolka oznacza wodę w filtrze paliwa.jest w nim czujnik, który powiadamia o takim stanie. należy odkręcic od spodu filtra korek spustowy i upuścic wodę.ja jak kupiłem swojego TRADE to od tego zacząłem przegląd samochodu. zaniepokoił mnie pordzewiały filter.chciałem upuścic wodę.odkręcam korek spustowy a tu nic nie leci.musiałem zdemontowac cały filtr i okazało się że w środku jak w bajorze.wody z pół szklanki i jakieś zielone gluty.lampka się nie świeciła.(muszę sprawdzic też żarówkę od tej kontrolki).do filtra jest kiepskie dojście,z tylu silnika na wysokości siedzenia pasażera. pewnie nikomu się nie chciało tam zajrzec a czysty filter paliwa na zimę to podstawa.radze tam zajrzec przed mrozami. pozdro i powodzenia bo w ciasnej kabinie TRAJDKA trzeba miec giętki kręgosłup Przede wszystkim witam na forum i proszę o wyrozumiałość co do doboru miejsca na wklejenie posta, ponieważ nie jestem jeszcze zbyt biegły w temacie. Mam pytanie, otóż posiadam Nissana Trade 3.0TD 1996. Zapaliła mi się żółta kontrolka przypominająca miske z pokrywką a w środku "falująca ciecz". Zdziwiłem sie niezmiernie, ponieważ brak oleju, czy płynu w układzie chłodzenia wyświetlany jest na czerwono i takie też kontrolki sie tam znajdują, dlatego nie mam pojęcia co to za cudo. Może ktoś mi doradzi?? Pozdrawiam serdecznie Bartek PS. Dodaje bardzo schematyczny rysunek, proszę wybaczyć-paint:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarny86 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam wsztystkich. Mam pytanie co do Nissana Trade 3.0 TD z 1997 roku. Jest to kontener. W ciągu 2 lat musiałem wymienic 6 tarcz sprzegłowych. Tarcze byly orginalne firmy VALEO próbowałem tez LUK i Sachs i dalej nic. nNA początku obrywały sie okleiny od całego środka. a ostatnie 3 tarcze to spreżyny wypadały. Miesięcznie robie około 1500 kilometrów. Nie wiem co jest przyczyna tego. Zakladane były nowy docisk, łożyska i dalej nic. koło zamachowe tez było szlifowane i nic to nie pomogło. Mam prośbe jezeli ma ktoś jakies pomysły dnośnie tego co może byc przyczyną bardzo prosze o odpowiedź. Z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.