Gość adamosow Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam, Posiadam Almere z 2002r, 1,8l 16V +LPG DIEGO, Po miesiącu użytkowania zepsuła mi się cewka, problem pojawił się znowu po przejechaniu 12 tyś km od pierwszego zdarzenia. W między czasie wymieniłem świece. Do tej pory silnik pracował dobrze, stan bardzo dobry. Samochód kupiony od pierwszego właściciela z przebiegiem 55 tyś km. Stan wizualny jest jak nowy. Czy Almery mają jaką wadę, przez którą padają cewki? Czy można coś z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Też mi walnęła jakiś czas temu cewka, koszt bagatela, łądnych kilka stów. Dodatkowo powiedzieli mi w serwisie, że to już 3 wymieniana cewka od nowości... Czekam jak na wyrok aż padnie 4 alma 1.5 2000 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamosow Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ha, rozumiesz mój ból w takim razie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Mam Almere z tym samym silnikiem i z tego samego roku. Przejechałem na LPG ok 50 tys km a pierwszy wlasciciel ok 20 tys i zadna z cewek nigdy nie padła! A wiec raczej nie jest to wada wszystkich Almer. Sądze, ze problem lezy raczej w wadliwych cewkach lub w nieokreslonych problemach z ich zasilaniem . Może dostają zbyt wysokie napiecie pierwotne, pod wpływem którego wysokie napiecie wtórne jest na tyle wysokie, ze przebija izolacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamosow Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Witam, Wymieniłem cewkę na inną sprawną ale używaną, jest innej firmy (oryginalne były HITACHI a ta co założyłem to HANSHIN), silnik na benzynie pracuje bez zarzutu, jak przełączę na gaz to słychać dziwne regularne stukanie. Dodatkowo przez cały czas świeci Lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika. Proszę o pomoc zanim udam się do mechanika i podłącze pod kompa, fajnie byłoby coś wiedzieć. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.