Gość Sławek Łódż Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Mam Nissana Micre k11 1996r. 998cm problem tego typu zrobiło się chłodniej i już nie odpala akumulator dobry kręci ale nie załapuje CO TO MOŻE BYĆ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 swiece kable palec kopulka sprawdz. Wogole nie odpala? zero efektu ze juz zapala a jednak nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek Łódż Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Zero efektów ale sprawdzę świece, przewody kopułka w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 to sprawdz czy podaje iskre ladna wiesz jak? a no i moze masz malo paliwa? a moze zatankowales sobie "hybrydy" (woda + paliwo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek Łódż Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 to sprawdz czy podaje iskre ladna wiesz jak? a no i moze masz malo paliwa? a moze zatankowales sobie "hybrydy" (woda + paliwo) Dzięki kolego oczywiście kable,świece i dodatkowo pompa paliwa ale już chodzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 to siadlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 ja mam podobne pytanie-moja K11 odpalala zawsze bez problemu, 3 dni byl mroz-i nie dala rady.. pompa pracowala, rozrusznik tez-ale nie zaskakiwala. po kilku probach przy pozycji kluczyka , gdy wlacza sie pompa-slychac bylo cichutkie gwizdniecie-jak westchnienie jakies :] po wielu probach w koncu ruszyl. i jezdzil. dzis przy odpalaniu-znow pojawilo sie to gwizdniecie... boje sie, ze niebawem znow cos nawali. co to moze byc? pompa? filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 a wiesz ze nie wolno krecic co chwile przy elektronicznej pompie paliwa? trzeba robic prznajmniej 30sekund bezpiecznej przerwy miedzy kreceniem? inaczej pompa umrze. Gdzies tu na forum to jest wylumaczone ale gdzie.. nie wiem ale jestem pewny. Zaraz napewno potwierdzi ktos z k11 w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 ok, ale to nie krecenie spowodowalo usterke-bo zawsze odpalala od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 wiem ale ogolnie mowie teraz o swistku ktry sie wydobywa.. meczy sie pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek Łódż Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 wiem ale ogolnie mowie teraz o swistku ktry sie wydobywa.. meczy sie pompkaNo własnie tak zatarła się moja pompa paliwa palił z kopa troszkę mrozu i koniec moja pani kręciła i zakręciła pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 no teraz beda niezle koszty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nie strasz kolegi .Nie będzie tak źle pompa nie musi być koniecznie od K11,można przecież zastosować mocniejszą o większym ciśnieniu :mikolaj: . A tak jeśli chcesz kupić od K11 to szukaj używki,bo nowe części do japońców są...ehem żeby nie powiedzieć drogie to powiem o wyższej niż do aut niemieckich cenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 wlasnie, nie straszyc mnie.... bylam dzis na przegladzie, mechanik powiedzial, zeby pojechac na diagnostyke komputerowa-ma to sens? i ile kosztuje mniej wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 30 sekund przerwy między odpaleniami dajcie spokój jedyne co może zaszkodzić elektrycznej pompie paliwa to zatkany filtr, syf w paliwie lub brak paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 nie dajcie spokoj tylko to prawda. Popmpa sie zajerzdza od takiego czegos. Podlaczenie do kompa od 50 do 100max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Trzy razy można spokojnie próbować odpalić i nic się pompie nie stanie (choć głupotą jest cofanie w tzw. międzyczasie kluczyka do pozycji off). Jeśli za trzecim razem nie odpala, to coś się spieprzyło i co najmniej trzeba dać autu odpocząć, a w praktyce można zacząć szukać usterki (w K10 to moża zacząć od przeczytania instrukcji obsługi odpalania samochodu, bo tam trzeba (czasem) wcisnąc gaz przy odpalaniu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 a co moze sugerowac fakt, ze to pisniecie pompy jest obecnie tylko po dluzszym postoju -czyli jak odpalam pierwszy raz danego dnia? i co ta diagnostyka komp. moze wykryc, oprocz uszkodzenia pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Może wykryć że któraś świeca nie daje iskry, albo że sonda lambda już się kończy i jest zły skład mieszanki albo jeszcze parę innych rzeczy. Tyle że większość tych rzeczy dobry mechanik wykrywa bez podłączania auta do kompa - a też i sama diagnostyka komputerowa nie wykryje wszystkich możliwych usterek k11, bo nie wszystko jest do komputera podpięte... . Odpal wieczorem auto z otwartą maską i zobacz, czy nie masz tam skaczących iskier. Kiedy miałaś zmieniany filtr paliwa (o ile wiesz)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tibia Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 wlasnie mi sie ta moja micra jakos tak malo skomputeryzowana wydaje :diabel2: filtr-nie wiem, kiedy, pewnie tez trzeba to zrobic, ale normalnie mi sie odechciewa, bo czego sie nie dotknie, to trzeba naprawiac, a to mial byc bezawaryjny samochod, co sie tylko tankuje i jedzi :diabel: :mikolaj: :diabel2: wymiana filtra u mechanika to ile zl? przepraszam, ze tak dopytuje, ale ciekawe jestem, a wybiore sie w przyszlym tygodniu dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 grosze... tylko nie aso :"P filtr to 40zlotych gora/ Mozna zrobic wymiane samemu. Auto jest bezawaryjne/ MA tylko bolączki elementow eksploatacyjnych ktore musza byc regulkarnie wymieniane :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.