Gość kondor Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam. Kilka tygodni temu mojej Primerce pękło serce - rozleciał się jeden z tłoków i narobił takiego zamieszania w silniku, że najekonomiczniej było dokonać wymiany silnika. Po zakończonej wymianie okazało się, że skrzynia zgłasza jakiś błąd i jazda odbywa się tylko i wyłącznie na 2 lub 3 pierwszych biegach. Nie działa również tip-tronic. Co prawda przy takim przełączaniu wyświetlacz pokazuje kolejno zmieniane biegi, ale na tym kończy się ta opcja jazdy. Byłem z autem u elektryka i ten odczytał jakieś otwarcie zaworu przelewowego w skrzyni. Dodatkowo po włączeniu zapłonu kontrolka CVT początkowo załącza się normalnie po kilku sekundach gasnąc i wtedy 16 razy mruga w dość szybkim tempie. Po odpaleniu silnika ponownie kontrolka mruga 16 razy i gaśnie na dobre. Pytanie: czy ktoś z szanownych klubowiczów miał podobne problemy? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 A ten elektryk podał numer błędu? - tego zaworu przelewowego? Jeśli tak podaj go. Jeśli nie odczytaj samodzielnie - na forum jest instrukcja jak to zrobić - przeszukaj - zwarcie 9 i 16 pin'a złącza i odczytywanie ilości błysków i daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kondor Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Zaprowadziłem dzisiaj samochód do "magika" zajmującego się automatycznymi skrzyniami biegów. Jak tylko powie mi coś więcej to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 kn on ma ODB2, wiec nie da rady Bombel, ja też mam i daję rade i już tak robiłem, a mam WP11.144, jest to nawet opisane dokładnie w serwisówce do P11.144. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kondor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dziś odebrałem samochód od fachowca i... dalej nic. Skrzynia mechanicznie jest ok, wywala nadal ten sam błąd, gość stwierdził, że najprawdopodobniej uszkodzony jest gdzieś przewód sterujący tym zaworem. No cóż teraz szukam elektryka, który podejmie się grzebania przy skrzyni. [ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 20:40 ] Witam ponownie. Zagadka została rozwiązana Okazało się, że uszkodzony był opornik w układzie sterowania zaworem przelewowym. Elektryk próbował zdobyć całą część w serwisie na wymianę - odpowiedź z serwisu minimum 2-3 miesiące oczekiwania. Elektryk postanowił sam coś z tym zadziałać i udało mu się to. Znalazł uszkodzony element, wymienił i gra :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.