Gość tomekb Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Pytam bo jak pracowałem w serwisie Iveco to tam w turbodaily trzeba było napier.... w podgrzany drążek młotem, a czasem i tak nie obeszło sie bez cięcia. Mój samochód trochę nisko siedzi a drażki mam podkręcone do oporu i zastanawiam sie czy nie warto ich przestawić o jeden ząb.No i ile kosztują drążki i te wszystkie duperele dookoła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Na allegro wpisz polibusze Terrano i znajdziesz to dookoła a drążków nie demontowałem, w tyranie raczej nie ma z tym problema, ale wszystko od stopnia korozji zależy :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 u mnie poszło gładko i dość szybko oczywiście bez młotka się nieobeszło a i wd się przydał większe kłopoty miałem przy skłdaniu tu były małe problemiki z nacelowaniem na otwory i z pasowaniem na gumy .Bez dodatkowego lewarka niema co podchodzić do tematu ale śmiało można zrobić to na podwórku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ale po co demontowałeś drążki? Kiedyś tam pisałeś o podnoszeniu.... ale demontaż ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 choćby z powodu luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Miałem podobny kłopot co kolega choć mogłem podkręcić z pół cm. A ciekawość to ponoć pierwszy stopień do piekła :diabel2: a u mnie do wiedzy, lubię wiedzieć co jak jest więc często rozkręcam to co jest niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 u mnie prawy drążek jest podkręcony do oporu, a lewy ma jeszcze sporo miejsca i dopiero w tej pozycji auto rowno stoi, więc mam obawy że ten prawy ma jakieś mikropęknięcia i że prędzej czy później może peknąć, stąd też moje drugie pytanie ile kosztują nowe drążki skrętne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 a tu są www.sklep4x4.pl na allegro znajdziesz jeszcze używki ale z tym rużne bywa. Poszukaj może w http://katalog.fota.pl [ Dodano: Sro 26 Lis, 2008 21:58 ] 606 670 327 gości ma używki ponoć daje gawrancję cena za szt 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesio Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Oryginalne drazki w serwisie to masakra ok 2000-2500zl. Lepiej kupic drazka HD Calmini, mozna tez probowac Ironmana (te strzelaja) sa jeszcze Dobinson'y ale cene maja tez kolo 2000zl za pare. ze zdejmowanie to roznie bywa, u mnie przy wymianie na Calmini sruby nie do konca byly pewne wiec je wymienilem z nakretkami, poza ty po wymianie/ napinaniu powinno sie geometrie zrobic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 dzięki wszystkim za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Mam pytanie do Was: Jak się podkręca drążki skrętne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Mam pytanie do Was: Jak się podkręca drążki skrętne? kirek3: podobno nie tak trudno niedługo bigi coś na ten temat napisze cierpliwości. Na razie wiem tyle, że te śruby http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=55486&view=findpost&p=662539 trzeba dokręcić byle nie za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Na razie Dzięki. Poczekam co jeszcze napisze bigi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwaniak2 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 u mnie poszło gładko i dość szybko oczywiście bez młotka się nieobeszło a i wd się przydał większe kłopoty miałem przy skłdaniu tu były małe problemiki z nacelowaniem na otwory i z pasowaniem na gumy .Bez dodatkowego lewarka niema co podchodzić do tematu ale śmiało można zrobić to na podwórku. mam pytani jaki tam jest potrzebny sprzęt oprócz lewarka i dobrego młotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Na pewno klucze Ja użyłem jeszcze łapki/łomu żeby "odkleić" belkę drążków od ramy. Tylko pamiętaj żeby przed całą operacją podnieść i podeprzeć przód na jakichś kobyłkach i zaznacz sobie położenie drążka podług gniazd żebyś wiedział o ile przestawiasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.