Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 No na chwilę obecną muszę poczekać, w środę podejdę jeszcze raz do tematu jak będę miał dostęp do garażu. Wszystko rozbiło się o cholerną, ostatnią śrubę, która była tak wyjechana, że nie dało się w żaden sposób jej odkręcić - muszę się pobawić gumówką i dłutem by ją ruszyć. Widać, że ktoś próbował to rozkręcić ale chyba zrezygnował. Swoją drogą, wiecie gdzie można kupić taką śrubę ? Czy mi się zdaje, czy mam założone dystanse ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Już Ci napisałem w innym miejscu co trzeba zrobić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Już Ci napisałem w innym miejscu co trzeba zrobić ;-) Tak też zrobię tylko uporam się z tą śrubą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nie widzę tam dystansów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 przed użyciem szlifierki spróbuj wbić młotkiem jakiegoś twardego i trochę większego torxa tak żeby zrobiły się dołeczki wewnątrz łepka śruby i spróbuj odkręcić. Ja tak robiłem u siebie i puściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nie widzę tam dystansów Pytałem bo wulkanizator mi powiedział że mam dystanse pozakładane ale widze, że się zna jak ja na balecie. przed użyciem szlifierki spróbuj wbić młotkiem jakiegoś twardego i trochę większego torxa tak żeby zrobiły się dołeczki wewnątrz łepka śruby i spróbuj odkręcić. Ja tak robiłem u siebie i puściło Obawiam się, że torxa już próbowałem i śruba jest za bardzo zjechana (prawie że okrągła w środku). Pozostało chyba dłuto i szlifierka, ale najpierw trzeba kupić śrubę zastepczą Może się komuś przyda w przyszłości - fajnie opisane jak czyścić sprzęgiełka http://www.moje4x4.com.pl/articles.php?article_id=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Powiedz "Panu Wulkanizatoru" że te 6-kątne śruby trzymają tarczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Oczywiście poco myśleć i za w czasu sprawdzić wymiar śruby łączących sprzęgiełka z piastami jak były na wierzchu. Pamiętacie może jakie były wymiary śrub ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 No przecież w ręku masz już 5 wykręconych wystarczy zmierzyć Najlepiej kup cały komplet 12 sztuk, utwardzonych (8,8sH) ... nierdzewnych nie kupuj - są słabsze chociaż ... jeśli masz w planach wymienić sprzęgi na manualne to tam tych śrub nie użyjesz (przynajmniej AVM-y mają krótsze śruby w komplecie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Miałem wykrecone ale musiałem spowrotem wkręcić bo trzeba jeździć Dzięki za info. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 sprobuj moze zachwycic spawem i jakis pret. ja tak odkrecam sruby jak jest to mowzliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Migomacik i złapie. nie wywalaj kasy na WVM. O ile masz nie zmielone automaty. Śruba A70 inox jest nieco słabsza niż 88 ale to jest sprawa oczywista z tym że też nie jest to jakaś słabizna. Z czarnej możesz jeszcze dostać 10.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Myślałem aby sprzedać automaty, oczywiscie jak będą w dobrym stanie i kupić avmki manualne. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zapięcie czy też zaspawanie na stałe sprzęgów to nie jest rozwiązanie najtrafniejsze do codziennej jazdy Nikt nie wymyślał by manuali (niekoniecznie A.... ) gdyby nie było to rozwiązanie lepsze Po co mi mielenie mostem i przegubami bez zapiętego reduktora jeśli w teren jeżdżę raz w miesiącu a 95% do pracy asfaltem ?? Mało tego ... producent, jeden czy drugi nie bawiłby się w sprzęgiełka tylko fabrycznie montował zabieraki, prawda? Pal sześć zużywanie się elementów napędu (lub nie, jak sądzą niektórzy) Ekonomia, ekonomia ... zużycie paliwa - to wymusiło potrzebę rozpinanych sprzęgów Jeśli automaty będą sprawne to je zostaw są dużo masywniejsze i lepiej "ułożyskowane" niż manuale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 To zobaczymy w jakim są stanie najpierw To pamiętacie może długość tych śrub ? Jadę do intercarsa i może od razu je tam kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jakiego InterCarsa? W lepiej zaopatrzonym sklepie metalowym kupisz takie za 30% ceny albo i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Dokładnie metalowy sklep i pamiętaj że 88 nie równa 88 chińskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jak na złość w Moim ulubionym sklepie mieli tylko 87 albo 89 ze wzmacnianych najwyżej jak nie znajdę 88 To będę przycinał gumowka Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 1mm podkładka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Kurde zglupialem one są długość 88 czy rozmiar 8/8? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 słyszałeś o twardości 88? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Nie Ogarniam się w wielu rzeczach ale twardości śrub są dla mnie jeszcze zagadką Pomijając twardość śruby mają rozmiar 8 i długości coś koło 90mm. Dobrze kojarzę? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jak tak na bakier u Ciebie z podstawą techniki to jedź pod sklep, odkręć szpilkę i wal z nią na ladę. Rozkręcając sprzęgiełka zastanów się jak poskładać pierścienie albo podjedź niech ktoś ci to za pifko ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Z techniką u mnie całkiem ok o to się nie boję. Tylko inteligentnie nie wpadłem by zmierzyć śrubę jak miałem koło zdjete a w tą pizdziawice nie chce mi się koła ponownie odkręcac a do garażu mam 20km . Chciałem to naprawic jutro wieczorem bo w środę polowanie w głębokim lesie i przód się może przydać dlatego tak męczę bułe o te wymiary. Ale wyjście jest jedno - trzeba kupić kilka wymiarów i którys styknie. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Lulek83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Indeks twardości 8,8 (przecinek jest przecież) ... "cecha" jest na łbie długość z łbem ... 64mm dł. gwintu ... 19mm ! "ciało" ... 36 (lub tyle ile grubości ma ucho twojego sprzęgu) grubość 8mm obwód łba ... 12 mm (większy będzie zawadzał o korpus) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.