Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Wielkie dzięki. Już bardziej lopatologicznie się nie dalo Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Lulek83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 I pozamiatał dobry człowiek z pod słynnego stadionu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Tiaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zawsze wierzyłem , że Tyskie się na coś przyda Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Indeks twardości 8,8 (przecinek jest przecież) ... "cecha" jest na łbie długość z łbem ... 64mm dł. gwintu ... 19mm ! "ciało" ... 36 (lub tyle ile grubości ma ucho twojego sprzęgu) grubość 8mm obwód łba ... 12 mm (większy będzie zawadzał o korpus) 001.JPG 002.JPG 003.JPG ehhh .. ale ok bo to chyba miało być łopatologiiicznie Jak ja ubolewam nad slangiem technicznym jaki się pojawia ... studentom zawsze mówię używajcie prawidłowego nazewnictwa to nikt się nie zorientuje że nic nie wiecie twardość śruby to slang - prawidłowo jest to klasa (najpopularniejsze 4.8; 5,6; 8.8; 10.9; 12.9) - więcej mocniejsza typowe mają 5.6 ciało ... to cześć walcowa grubość ?? czy nie przypadkiem średnica obwód łba ?? jaki obwód może średnica tutaj i tak nie można sobie nic wybrać. Dodatkowo jest to śruba z łbem walcowym i gniazdem sześciokątnym (ampulowa, imbusowa) to one w handlu nie występują w klasie niższe niż 8.8 wiec w przypadku śruby imbusowej nie ma co tego podkreślać. Dla dociekliwych: śruba w/g normy DIN 912 określa dokładnie i tu nie można sobie za bardzo wybrać. śruba M8 z niepełnym gwintem będzie miała nominalnie 28mm długości części nagwintowanej bez względu na długość całej śruby. średnica łba ma coś pomiędzy 12,73 - 13,27mm jak wyjdzie producentowi. średnica cześć walcowej może mieć od 7,78mm do 8mm I taka ciekawostka na koniec powyżej klasy 10.9 nie szukajcie w sklepach śrub ocynkowanych ponieważ występuje takie zjawisko jak szkodliwa kruchość wodorowa która jest skutkiem cynkowania galwanicznego i dlatego normalnie się tego nie robi. .... przepraszam nie mogłem sie powstrzymać Moim zdaniem śruba M8 imbusowa, klasy 10.9 minimum, czarna i dobierasz sobie długość części walcowej a pozostały za długi gwint odcinasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Prace renowacyjne w trakcie: Poprzedni właściciel powinien dostać po pysku za doprowadzenie sprzęgiełek do takiego stanu. Przed: Po: W tym całym syfie nie byłem tylko w stanie uwiecznić położenie względem siebie i względem półosi tych 3 pierścieni (osłon) Pytanie - czy to ma tak się składać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Podobnie było u mnie napaćkane smaru do przegubów. Ktoś nie obeznany chciał dobrze ale.....przedobrzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Panowie zrobione i przetestowane w terenie - działa super Wielkie dzięki za pomoc jak któryś będzie przejeżdżał w okolicy Poznania zapraszam na piwo. Jeszcze tylko świece, oleje w mostach i reduktorze i można powoli szukać pierwszego rajdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 tutaj możesz się wpisać w ramach podziękowania http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97597-numery-ratunkowe-czyli-gdzie-dzwoni%C4%87-w-razie-wtopy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 tutaj możesz się wpisać w ramach podziękowania http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97597-numery-ratunkowe-czyli-gdzie-dzwoni%C4%87-w-razie-wtopy/ Zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 ehhh .. ale ok bo to chyba miało być łopatologiiicznie Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Wczoraj pojeździłem po lesie i spotkałem ... leśniczego w ... terrano I Pogadaliśmy /w lesie jeździć nie można/ o terrano, o łosiach, o koniach i o napędach. Do rzeczy: otóż stojąc pod lekkie wzniesienie, gdzie z pozycji stop po włączeniu pierwszego biegu koło tylne się obraca /jedno/ a auto stoi, u leśniczego po włączeniu 4H nic się nie działo a u mnie auto ruszyło od razu do przodu. Kilka razy jeszcze spróbowałem podobnych "startów" kiedy to 2H "mieliło" a 4H od razu ruszało z miejsca, przełączam na 2H i znów stoję i mielę. Tak powinno być? i druga sprawa, kiedy tylny most powinien się "zablokować"? Na śniegu nie jestem w stanie tego zrobić, w błocie po felgi i z przyczepą na haku po dodaniu gazu oba koła zaczynają się kręcić. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez SieneK_68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Co znaczy "zablokować" ? Terrano nie posiada żadnych blokad w mostach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Co znaczy "zablokować" ? Terrano nie posiada żadnych blokad w mostach chodzi mi o to, że jesienią w błocie zauważyłem mielące oba koła tylne a teraz na śniegu tylko jedno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Koledze chodzi o lsd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 ja w innych autach jak mialem spadek cisnienia w jedyn kole to lsd potrafilo niezbyt trybic. Albo poprstu juz slabo spina, mi pomogla zmiana oleju i zaczela smigac idelanie. jak juz jest temat z przednim napedem to doloze pytanie... ile mozna max jechac na zapietym przednim napedzie? sa jakies ograniczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 U mnie problem taki: po wjechaniu w bloto zapinam naped mam automaty tylko w kabinie zalaczam i to wszystko, ruszam i z przodu cos tak jak by nie zazebialo taki zgrzyt, za chwile jest ok kola sie kreca, na wlaczonym napedzie chcac rozbujac auto zeby wyjechac troche do tylu troche do przodu,po cofnieciu i wlaczeniu do przodu glosne uderzenie jak by cos puscilo, ale naped dziala. Doradzi ktos co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Automaty już lekko zużyte potrafią strzelić. Proponuję przeczyścić sprzęgi, ewentualnie zamienić je stronami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jak jedziesz do przodu z zapiętymi sprzęgiełkami i chcesz cofnąć to sprzęgiełka się rozpinają i zapinają w "drugą" stronę i tak za każdym razem gdy zmieniasz kierunek jazdy. A to uderzenie powstaje w wyniku gwałtownego zapięcia automatów co nie jest dla nich dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 U mnie automaty po naprawie wytrzymały ok. 5 lat, 20 imprez i około 100tys. km Jeszcze Ci sporo posłużą ;p Za szybkie ich wykończenie podejrzewam założenie większych kół... (po rozłożeniu w środku była miazga - wszystko zmielone) Teraz mam manuale avm hd. Zgrzyty, strzały oznaczają problemy z zapięciem i wieszczą zbliżający się ich koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 ja w innych autach jak mialem spadek cisnienia w jedyn kole to lsd potrafilo niezbyt trybic. Albo poprstu juz slabo spina, mi pomogla zmiana oleju i zaczela smigac idelanie. jak juz jest temat z przednim napedem to doloze pytanie... ile mozna max jechac na zapietym przednim napedzie? sa jakies ograniczenia? ja w innych autach jak mialem spadek cisnienia w jedyn kole to lsd potrafilo niezbyt trybic. Albo poprstu juz slabo spina, mi pomogla zmiana oleju i zaczela smigac idelanie. jak juz jest temat z przednim napedem to doloze pytanie... ile mozna max jechac na zapietym przednim napedzie? sa jakies ograniczenia? jak dobrze pamietam to na 2h max 50km na godz na 4h max 30km na godz. Aczkolwiek pewnosci nie mam i teraz nie jestem w stanie tego sprawdzic u siebie w terrano na plakietce. Jak jedziesz do przodu z zapiętymi sprzęgiełkami i chcesz cofnąć to sprzęgiełka się rozpinają i zapinają w "drugą" stronę i tak za każdym razem gdy zmieniasz kierunek jazdy. A to uderzenie powstaje w wyniku gwałtownego zapięcia automatów co nie jest dla nich dobre tzn. Ze jazda do tylu na zapietym przednim napedzie jest nie mozliwa? Bede mial chwile czasu moze w weekend to sprobuje to rozebrac, moze uda mi sie to wyczyscic i to pomorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.