Gość tomison Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 witam primerka 2,0 w benzynie strzela po przegazowaniu do filtra powietrza. objaw jest taki na zimnym silniku. z ledwoscia uruchamiam silnik, chce przegazowac wciskam pedał gazu do połowy, silnik szarpie i w pewnym momencie strzał do filtra powietrza i wchodzi na obroty. Puszczam gaz silnik pracuje ok 900 obr i ta sama historia wciskam gaz szarpanie strzał i jest git. na rozgrzanym silniku jest ok. wymieniłem swiece, przewody, kopułke i palec. nie wiem gdzie szukac przyczyny. moze ktos mial takie same lub podobne dolegliwosci z primerką pozdrawiam Tomek naprawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV_BTM Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Proponuje pojechać jeszcze na regulacje zapłonu. Albo coś z wyprzedzeniem zapłonu na niskich obrotach jest inny a na wysokich tez inny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 widzę że po raz drugi piszesz ten sam post. w pierwszym poscie koledzy pisali do Ciebie z objawami jakbys miał instalacje LPG gdyż nikt Cie nie zapytał czy masz zamontowana instalacje.Jeśli masz gaz to szukaj w wyszukiwarce bo moderator po raz drugi skasuje Twoj post a jeśli nie to napisz dokładnie ze nie masz instalacji gazowej i czekaj na podpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomison Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 ok wiec info do moderatora samochod jezdzi na BENZYNE a nie LPG wydawało mi sie ze jezeli pisze o benzynie a o LPG nie wspominam to jasne jest i zrozumiałe ze nie ma LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 krzysS105 wyjaśniłem już z tomisonem na pw co i jak. A to że to typowy objaw dla LPG to sięzgadza i w związku z tym to dobra rada, żeby w takich bardzo zbliżonych przypadkach zaznaczyć, że sprawa tyczy się benzyny a nie LPG. A wracając do tematu warto zrobić autodiagnostyke. Haynes podaje, że w takich przypadkach może być to coś od wtrysków (zatkany któryś wtryskiwacz) lub brak podciśnienia w gardzieli przepustnicy, kolektorze dolotowym lub związanych z nimi przewodach podciśnienia. Więc może jakaś mała nieszczelność jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja miałem taki objaw i wymieniłem przewody zapłonnowe za 160zł do gazu i wymieniłem cewke zapłonowa mówie o silniku SR20Di w gazie holenderskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomison Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 przewody mam wymienione. czy istnieje mozliwosc sprawdzenia cewki czy trzeba podminic na inna ( tylko problem skad wziac cewke do sprawdzenia) najgorsze z tego jest to ze moze byc 1000 przyczyn a nie wiadomo co jest u mnie. tak z ciekawosci spytam czy ten sam objaw miałem na benie i LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 nie wiem czy na benzynie bo nie tankuje benzyny wcale bo odpalam z gazu nawet przy -25 wiec nie moge powiedziec a cewke sproboj uzywana z innej primery zamontowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomison Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 witam byłem z nyska u mechanika, chodził przy niej 2 godziny i: 1. diagnoza z kompa nic nie wykryła 2. problem jeszcze nie został rozwiązany jade jeszcze w poniedziałek ale: to co sie udało zdiagnozowac to to ze przy pracujacym silniku po podniesieniu przewodu gumowego łaczacego filtr powietrza z silnikiem, silnik gasnie. w gumie nie ma zadnej nieszczelności i okolicach a silnik gasnie. ciekawe jest to ze jak przewod sie sciska czy dociska nie ma róznicy a po podniesieniu silnik gasnie. zadne przewody od podcisnienia nie spadły niby jest wszytsko ok i co Wy na to jakas propozycja od czego to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panadolini Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Silnik na mono wtrysku czy wielopunkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomison Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 silnik 2,0 16v wielopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panadolini Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Hmmm... może pomoge, gdy przytocze pewnien przykład: podobne objawy ma kolega w Astrze 1.2 16v na wielopunkcie. Po podpięciu do kompa pokazywało błąd zaworu EGR (który wymienił) ale okazało się iż auto nadal sprawia problemy. Okazało się iż w momencie tych "strzałów' w przypływomierzu odkształciły się takie blaszki reagujące przez wychylenia na podciśnienie w układzie dolotowym (blaszki te poprzez stopień ich "wychylenia" przekazują komputerowi m.in. informacje o ilości zasysanego powietrza). Powodowąło to nienaturalne wyprzedzenie zapłonu i złe dawkowanie ilość paliwa względem powietrza. Sprawdź jeszcze czy gdy podnosisz ten przewód od powietrza w tym momencie nie ma żadnej stycznośći z przewodami elektrycznymi, lub kablami wysokiego napięcia. Skoro przy podniesieniu tego przewodu coś się dzieje, być może jakiś przewód jest powiązany z tym przewodem i w wyniku ruszania nim następuje zwarcie np. z masą lub rozłączenie jakiejś wiązki.... Jeśli pomogłem - to ciesze się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomison Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 jutro lookne co i jak. miałem rózne przypadki ale ten to istna zagadka. [ Dodano: Wto 02 Gru, 2008 17:45 ] witam niestety gosc poległ nie wie co dolega primerce nie wiem czy inwestycja w diagnostyke silnika cos pomoze. narazie klapa auto nie jezdzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.