eszi Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Jak w temacie, czekam na propozycje, oczywiscie takie aby straty były jak najmniejsze. U mnie na dzień dzisiajszy układ wydechowy wyglada nastepujaco: kolektor 4-2-1(sunny gti)-rura fi55 do przelotowego-seria średnio fi54-końcowy wlot fi54 sebring dtm(z dwururką). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 będziesz miał duży problem sam to przerabiałem w końcu zamieniłem tylny tłumik na serię,choć pomaga też silencer[mam namiary na gościa co w konstancinie ci to wykona] możesz też spróbować wykleić bagażnik i podłogę pianką wygłuszającą[montażyści klimatyzacji domowej takie mają..] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 będziesz miał duży problemsam to przerabiałem w końcu zamieniłem tylny tłumik na serię,choć pomaga też silencer[mam namiary na gościa co w konstancinie ci to wykona] możesz też spróbować wykleić bagażnik i podłogę pianką wygłuszającą[montażyści klimatyzacji domowej takie mają..] na ciebie zawsze można liczyć :one: myślałem o wspawaniu dodatkowego tłumika przelotowego w miejscu gdzie powinien byc kat? wyślij na pw namiar na ziomka ode mnie co do pianki to odpada mam i tak ciężkie auto-audio dziwi mnie tylko jedno, "chińskie" kompletne przelotowe układy wydechy chyba graja w miare cicho(słyszałem kilka, chyba xtomek ma pełny przelot bez silencera) jak oni to osiagają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dziwi mnie tylko jedno, "chińskie" kompletne przelotowe układy wydechy chyba graja w miare cicho(słyszałem kilka, chyba xtomek ma pełny przelot bez silencera) jak oni to osiagają? On ma wydech z mojej starej srebrnej primery, chiński czyli amerkańskiej firmy OBX jest tam tłumik końcowy do tego środkowy EL-tec no i całość to przelot na rurach fi 63,5 x 1,5mm... No i VE jest sporo cichszy z racji tego że zanim zmieni fazę pracuje na krótkich wałkach. Na twoim miejscu zainwestował bym w duży środkowy przelotowy tłumik w miejscu kata - ja do almery prawdopodobnie od VW LT 2,8TDI będę pakować - jutro będę znać jego wymiary czy podpasi to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja u siebie będę teraz robił 63,5x1,5 na 2 przelotach... środkowy biorę od m-techa 14 x 50cm, końcowy - chińsko-amerykańska kopia Apexi N1... powinno się dać jeżdzić bez silencera, najlepsze w tym jest to że jak bede z rodzinka jechał to "zatyczka w dupe" i bedzie pierdzieć cichutko jak seria albo cisza albo dobry top end power - inaczej się nie da... no można zapłacić ew. w eltecu tyle za końcowy tłumik co za materiał na cały wydech z kwasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 eszi, jak coś to środkowy się znajdzie do sprzedania ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 napisałem "albo cisza albo dobry top end power - inaczej się nie da... no można zapłacić ew. w eltecu tyle za końcowy tłumik co za materiał na cały wydech z kwasa" edit: Ceny netto: Łuk 63,5x1,5 AISI 304L – 19zł/szt Rura 63,5x1,5 AISI 304 – 26zł/m Materiał dostępny na magazynie, proszę wysłać zamówienie, nastąpi rezerwacja i zapraszam na początku grudnia pozdrawiam Artur Zbroja Kierownik Działu Handlowego w Warszawie ITALINOX Polska Sp. z o.o. Stal nierdzewna i kwasoodporna T +48 0-22 678-54-99 T +48 0-22 678-49-86 F +48 0-22 678-69-43 K +48 0-603-430-070 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 za***iste ceny, że tak powiem !! Mnie w Częstochowie udało się namierzyć jedynie 60,3x2. 1m rury 58zł kolanko 90stopni 26zł Sam przymierzam się do zmiany wydechu..... niestety z przykrością stwierdzam, że w Częstochowie nikt się nie chce pojąć takiej operacji. Nie ważne nawet czy kwas czy rdzewka, jak tylko wypowiem Fi 63mm, to niestety jest po temacie ;/ Coś mi się zdaje, że będę musiał się zgłosić do Warszawy Orientujecie się ile sobie liczą gdybym dostarczył wydechy, rurę i kolanka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Pewnie ze 30zl od spawu, a bedzie ich ok 10szt + wieszaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 z tego co pamietam to w EL-TECu też potrafią zrobic głośny wydech,niestety nie można też przesadzać ze średnicą,ale za to mniejszy przekrój to i moc zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kurde ale ten kwas staniał, ps. PMW możesz mi sprawdzić cenę rurki 51x1,2mm albo 52x1,5mm - to do almerki 1,4 bym chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 dziwi mnie tylko jedno, "chińskie" kompletne przelotowe układy wydechy chyba graja w miare cicho(słyszałem kilka, chyba xtomek ma pełny przelot bez silencera) jak oni to osiagają? On ma wydech z mojej starej srebrnej primery, chiński czyli amerkańskiej firmy OBX jest tam tłumik końcowy do tego środkowy EL-tec no i całość to przelot na rurach fi 63,5 x 1,5mm... No i VE jest sporo cichszy z racji tego że zanim zmieni fazę pracuje na krótkich wałkach. Na twoim miejscu zainwestował bym w duży środkowy przelotowy tłumik w miejscu kata - ja do almery prawdopodobnie od VW LT 2,8TDI będę pakować - jutro będę znać jego wymiary czy podpasi to dam znać. co racja to racja, tylko jestem ciekaw co zabiera więcej powera silencer czy przelotowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A ile za rurki i kolanka 2,25" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 eszi, jak coś to środkowy się znajdzie do sprzedania ;-) wiem o tym super sprincie ale nie sadze aby wyciszał i pewnie cena nie chodzi mi o super ciszę, przeliczając na %: 30-40 % by mnie satysfakcjonowało :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kenet, sa podane dane firmy, telefonik i dzwonimy [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 20:57 ] PMW, jak to pospawasz to daj cynk gdzie i +/- ile za spawanie dla reszty z NKP :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ale nie sadze aby wyciszał i pewnie cena po jego wyjęciu trochę głośniej się zrobiło - najlepiej pogadaj z Łukaszem jak będziesz u Piotrka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kurde ale ten kwas staniał, ps. PMW możesz mi sprawdzić cenę rurki 51x1,2mm albo 52x1,5mm - to do almerki 1,4 bym chciał jadę rano jutro po materiał to się dowiem, Końcowy A-Spec N1 będę miał już w poniedziałek w domu pozostaje tylko zakupić środkowy w m-techu albo el-tecu - ciekawe ile sobie policzą... Kenet, sa podane dane firmy, telefonik i dzwonimy [ Dodano: Czw 27 Lis, 2008 20:57 ] PMW, jak to pospawasz to daj cynk gdzie i +/- ile za spawanie dla reszty z NKP :one: http://www.italinox.com.pl/kontakt.html wystarczy wysłać zamówienio/zapytanie co do spawania to będzie mi to robił kolega blacharz-lakiernik perfekcjonista, spawać umie lepiej niż tłumikowiec :027: dla mnie po taniości - dla kolegów z NKP pewnie drożej Warsztat mieści się w Starej Miłosnej przy Jeździeckiej http://www.autopytel.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ja u siebie będę teraz robił 63,5x1,5 na 2 przelotach... środkowy biorę od m-techa 14 x 50cm, końcowy - chińsko-amerykańska kopia Apexi N1... powinno się dać jeżdzić bez silencera, najlepsze w tym jest to że jak bede z rodzinka jechał to "zatyczka w dupe" i bedzie pierdzieć cichutko jak seria albo cisza albo dobry top end power - inaczej się nie da... no można zapłacić ew. w eltecu tyle za końcowy tłumik co za materiał na cały wydech z kwasa u ciebie będzie głośniej niż u mnie, sam zobaczysz, ja ewentualnie wstawie jeszcze jeden mały przelocik, co do silencerów to zabierają powera więcej niż przelot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 u ciebie będzie głośniej niż u mnie ja to wiem... będzie mega k**ewsko głośno... bedzie darł jape jak dziki... a z silencerem będzie duuużo ciszej niż u Ciebie tzn. nie będzie tego dudnienia (basu) które daje duża puszka na które jestem uczulony... btw. silencer nie jest dla mnie, tylko dla Magdy i dzieciaków Scion - tłumik N1 bez silencera: http://pl.youtube.com/watch?v=3KtDF9HKTwo Scion - tłumik N1 z silencerem: http://pl.youtube.com/watch?v=P8JlDfa5Hrk mam już materiał na wydech, 3m x 63,5x1,5mm ; 5 kolanek 63,5x1,5; pręt na wieszaki muszę dorobić jedynie flanszę, nową uszczelkę pomiędzy nią a flanszą rury zbiorczej kolektora.. no i oczywiście środkowy [ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 23:23 ] co do silencerów to zabierają powera więcej niż przelot. jak przelot to na pewno nie, myśle że podobnie jak komorowiec ale tylko dzięki silencerowi osiągnę spokój ducha mojej małżonki (te 5-7km mozna przebolec) oraz hi end power bez niego idealne rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 u ciebie będzie głośniej niż u mnie ja to wiem... będzie mega k**ewsko głośno... bedzie darł jape jak dziki... a z silencerem będzie duuużo ciszej niż u Ciebie tzn. nie będzie tego dudnienia (basu) które daje duża puszka na które jestem uczulony... btw. silencer nie jest dla mnie, tylko dla Magdy i dzieciaków Scion - tłumik N1 bez silencera: http://pl.youtube.com/watch?v=3KtDF9HKTwo Scion - tłumik N1 z silencerem: http://pl.youtube.com/watch?v=P8JlDfa5Hrk Obrazek mam już materiał na wydech, 3m x 63,5x1,5mm ; 5 kolanek 63,5x1,5; pręt na wieszaki muszę dorobić jedynie flanszę, nową uszczelkę pomiędzy nią a flanszą rury zbiorczej kolektora.. no i oczywiście środkowy [ Dodano: Pią 28 Lis, 2008 23:23 ] co do silencerów to zabierają powera więcej niż przelot. jak przelot to na pewno nie, myśle że podobnie jak komorowiec ale tylko dzięki silencerowi osiągnę spokój ducha mojej małżonki (te 5-7km mozna przebolec) oraz hi end power bez niego idealne rozwiązanie ty ku..a moja żona kupiła Persen i mogę deptać do odcięcia, a ona mówi że to Mozart Nawet dziś piszczała, Żona nie opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ty ku..a moja żona kupiła Persen i mogę deptać do odcięcia, a ona mówi że to Mozart :D Nawet dziś piszczała, Żona nie opona. no to po co chcesz wyciszać dzisiaj odebrałem tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ty ku..a moja żona kupiła Persen i mogę deptać do odcięcia' date=' a ona mówi że to Mozart :D Nawet dziś piszczała' date=' Żona nie opona.[/quote''] no to po co chcesz wyciszać bo na dłuższą trasę może być męczący wydech piękny, czekam na efekt końcowy i sound ciągle mam dylemat: dodatkowy tłumik przelotowy, czy silencery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 gdzieś przy 3000 wszystko cichnie, jeszcze nie wytłumiłem rezonansu od zderzaka, który już ładnie się wytopił, jak go coobcio wyrezał nożem , ale to zrobię używając kosmicznych technologii. Mam dostęp do silikonu do 400 stopni C. Srawdzone w piecu do pizzy .Działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 PMW piękny tłumik-ale to chyba z tych tzw.szklarzy-czyli aż szyby od nich drżą...bedzie głośno raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 PMW piękny tłumik-ale to chyba z tych tzw.szklarzy-czyli aż szyby od nich drżą...bedzie głośno raczej zgadzam się i jeszcze pełny przelot, będzie hardcore, mam kilka kompletów stoperów sprezentuje jego rodzinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.