Gość heineken72 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam Coś ostatnio zauważyłem że lekko cięknie spod uszczelki głowicy po stronie skrzyni Czy dokrecenie śrub na głowicy pomoże ? Wiem że to pół srodek przed wymianą i planowaniem ale chciałem spróbować prosze o info czy to coś da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rodrigo Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 może troszke pomóc, ale prawdopodobnie uszczelke masz już "skamieniałą" i nie uszczelnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Czy dokrecenie śrub na głowicy pomoże ? I tak nie pójdą dalej, a jak się uprzesz to urwiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Poprostu zdejm głowice zprawdz czy nie tzreba planowac i wymień uszczelke i bedze sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Co cieknie? Mocno czy tylko się poci i czy na pewno spod głowicy, a nie np: dekla czy wałka? Ruszenie głowicy w CD20 to duże ryzyko, jeżeli nie dzieje się nic innego , a to tylko pocenie to bym na Twoim miejscu nie ruszał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ... no włąśnie raczej sie poci. Widać jest brudny ślad na bloku, jaku umyłem silnik to był 3 miesiące czysty. Jakbym już zagladał i sciągał głowice to już robić już by trzeba na gotowo z planowaniem włącznie. To może lepiej odpuszcze te dokręcenie skoro nikt tego nie stosował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lokys Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 W cd20 uszczelka jest stalowa, dociągniecie może nic nie dać - jeżeli tak długo był czysty to wogóle tego nie ruszaj dopuki nie pojawią się jakieś inne, powżniejsze kłopoty. Zdjęcie głowicy to duży koszt i niestety powracający temat -jeśli nic złego się nie dzieje to nie ruszaj dla własnego spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blanki20 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 heineken72, dokręcenie raczej nic nie zmieni są preparaty uszczelniające co wlewa sie do oleju ale krótko trwałe moim zdanie poczekaj i wymień uszczelkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 są preparaty uszczelniające co wlewa sie do oleju W życiu bym nie wlał czegoś takiego do silnika, skąd masz pewność, że uszczelni Ci wyciek a nie zaklei któryś kanał olejowy? Możesz podać namiar na jakiegoś producenta tego specyfiku, ciekawi mnie, co oni tam napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Mam podobny problem w Primerze W10 2.0D tylko że u mnie spod uszczelki pojawiają się mlutkie pęcherzyki powietrza, myślicie że trzeba wymienić uszczelke na gwałt? Dodam, że silnik pracuje równiutko, odpala od kopa, nie gubi płynu, nie ma płynu w oleju, pali 6,8l/100km po miescie, nie przegrzewa się, praktycznie nie ma żadnych objawów jakiego kolwiek uszkodzenia - jedynie to te delikatne bąbelki - z boku głowicy i od strony pompy paliwowej od strony skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Mam podobny problem w Primerze W10 2.0D tylko że u mnie spod uszczelki pojawiają się mlutkie pęcherzyki powietrza, myślicie że trzeba wymienić uszczelke na gwałt? Dodam, że silnik pracuje równiutko, odpala od kopa, nie gubi płynu, nie ma płynu w oleju, pali 6,8l/100km po miescie, nie przegrzewa się, praktycznie nie ma żadnych objawów jakiego kolwiek uszkodzenia - jedynie to te delikatne bąbelki - z boku głowicy i od strony pompy paliwowej od strony skrzyni biegów. mam to samo w cd20 w sunnym tez lekkie pecherzyki i slimaczenie na zewnatrz(albo olej albo plyn chlodniczy bardziej podejrzewam ze to plyn) jak ktos to przerabial tez bym prosil o info co z tym zrobic poza tym silnik nie wykazuje zadnych niedomagan zaczac sie bac czy olac to i jezdzic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.