Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Lekki wyciek spod uszczelki


Gość heineken72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość heineken72

Witam

Coś ostatnio zauważyłem że lekko cięknie spod uszczelki głowicy po stronie skrzyni

Czy dokrecenie śrub na głowicy pomoże ?

Wiem że to pół srodek przed wymianą i planowaniem ale chciałem spróbować

prosze o info czy to coś da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co cieknie? Mocno czy tylko się poci i czy na pewno spod głowicy, a nie np: dekla czy wałka? Ruszenie głowicy w CD20 to duże ryzyko, jeżeli nie dzieje się nic innego , a to tylko pocenie to bym na Twoim miejscu nie ruszał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

... no włąśnie raczej sie poci. Widać jest brudny ślad na bloku, jaku umyłem silnik to był 3 miesiące czysty. Jakbym już zagladał i sciągał głowice to już robić już by trzeba na gotowo z planowaniem włącznie.

 

To może lepiej odpuszcze te dokręcenie skoro nikt tego nie stosował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cd20 uszczelka jest stalowa, dociągniecie może nic nie dać - jeżeli tak długo był czysty to wogóle tego nie ruszaj dopuki nie pojawią się jakieś inne, powżniejsze kłopoty. Zdjęcie głowicy to duży koszt i niestety powracający temat -jeśli nic złego się nie dzieje to nie ruszaj dla własnego spokoju ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
są preparaty uszczelniające co wlewa sie do oleju

 

W życiu bym nie wlał czegoś takiego do silnika, skąd masz pewność, że uszczelni Ci wyciek a nie zaklei któryś kanał olejowy? Możesz podać namiar na jakiegoś producenta tego specyfiku, ciekawi mnie, co oni tam napisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam podobny problem w Primerze W10 2.0D tylko że u mnie spod uszczelki pojawiają się mlutkie pęcherzyki powietrza, myślicie że trzeba wymienić uszczelke na gwałt?

 

Dodam, że silnik pracuje równiutko, odpala od kopa, nie gubi płynu, nie ma płynu w oleju, pali 6,8l/100km po miescie, nie przegrzewa się, praktycznie nie ma żadnych objawów jakiego kolwiek uszkodzenia - jedynie to te delikatne bąbelki - z boku głowicy i od strony pompy paliwowej od strony skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam podobny problem w Primerze W10 2.0D tylko że u mnie spod uszczelki pojawiają się mlutkie pęcherzyki powietrza, myślicie że trzeba wymienić uszczelke na gwałt?

 

Dodam, że silnik pracuje równiutko, odpala od kopa, nie gubi płynu, nie ma płynu w oleju, pali 6,8l/100km po miescie, nie przegrzewa się, praktycznie nie ma żadnych objawów jakiego kolwiek uszkodzenia - jedynie to te delikatne bąbelki - z boku głowicy i od strony pompy paliwowej od strony skrzyni biegów.

 

mam to samo w cd20 w sunnym tez lekkie pecherzyki i slimaczenie na zewnatrz(albo olej albo plyn chlodniczy bardziej podejrzewam ze to plyn)

jak ktos to przerabial tez bym prosil o info co z tym zrobic

poza tym silnik nie wykazuje zadnych niedomagan

zaczac sie bac czy olac to i jezdzic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...