qwinto Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam, Pytanie, czy ktos ma silnik 1.8 z instalacja gazowa (podcisnieniowa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam,Pytanie, czy ktos ma silnik 1.8 z instalacja gazowa (podcisnieniowa) W tych silnikach chyba podciśnieniówek nie montują. Jeśli coś to wtrysk. Ale to tylko domysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiTeRsKi Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam,Pytanie, czy ktos ma silnik 1.8 z instalacja gazowa (podcisnieniowa) Ktos kiedys na forum ACNC mowil o takowej instalce ale ja nie polecem zadnych mikserow (chyba ze do kuchni ). Jesli chcesz to poszukaj w archiwum. http://www.autocentrum.pl/go/74__forum_dys...%3A17%3A30.html pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karro404 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam. W piątek WYMONTOWAŁEM coś w tym guście z mojej Primerki (zakładam, że to praktycznie ta sama jednostka napędowa- 1, 8 Primera P11.144). Auto ma 85 tys. przebiegu, kupiłem je pół roku temu z instalacją-łacznie na niej przejechało auto ok. 35 tys(ja może z 3 tys). Zanim zdecydowałem się na usunięcie tej instalacji zasięgnąłem opinii kilku różnych osób zajmujących się LPG... Z samą jazdą na gazie nie miałem problemów żadnych - spalanie ok. 11 l/ 100 km( mieszkamw górach , raczej krótkie dystanse-ok. 20-30 km, częściowo w mieście( 40/ 60), pora roku- jesień -zima, jazda agresywna ), słabszy !- wyczuwalne dość dotkliwie przy jeździe pod górę... Problem pojawiał się gdy chciałem jeździc na benzynie- spadki mocy od ok. 4 do 4,5 tys obrotów, poza tym (nie jestem fachowcem) ale jakoś tak niezdrowo brzmiał silnik-zwłaszcza przy ostrym przyspieszanu na 1, 2 nieraz i 3 biegu.Praktycznie wszystko( patrz ps. ) ustępowało po przejechaniu łącznie ok. 1 tys. km na benzynie (bez jazdy na gazie w międzyczasie...) Spalanie na benzynie w tych samych warunkach ok. 8,5 l. Konkluzja- wymontowałem instalację, bo przestałem, w związku z tymi problemami i przkrymi w sumie doznaniami, jeździć na gazie. Gaz OK, ale w tym modelu, gdzie jest OBD II tak naprawdę w grę wchodzi wtrysk wielopunktowy LPG. Pozdrawiam Ps. . Co dziwne, po wymontowaniu tego wszystkiego jest bardzo dobrze. Ustąpiły ostatecznie wszystkie problemy z jakimi spotkałem sie przy założonej i użytkowanej inst. LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 jak dla mnie to miales lipna ta instalacje, Poprostu czegos niezemulowali lub zrobili to nieudolnie, no chyba ze miales instalke na srube lub okrojonego kompa. Klopoty o ktorych piszesz wynikaja w 100% z winy zlego montazu lub zlych fachowcow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Witam. W piątek WYMONTOWAŁEM coś w tym guście z mojej Primerki (zakładam, że to praktycznie ta sama jednostka napędowa- 1, 8 Primera P11.144). Auto ma 85 tys. przebiegu, kupiłem je pół roku temu z instalacją-łacznie na niej przejechało auto ok. 35 tys(ja może z 3 tys). Zanim zdecydowałem się na usunięcie tej instalacji zasięgnąłem opinii kilku różnych osób zajmujących się LPG... Z samą jazdą na gazie nie miałem problemów żadnych - spalanie ok. 11 l/ 100 km( mieszkamw górach , raczej krótkie dystanse-ok. 20-30 km, częściowo w mieście( 40/ 60), pora roku- jesień -zima, jazda agresywna ), słabszy !- wyczuwalne dość dotkliwie przy jeździe pod górę... Problem pojawiał się gdy chciałem jeździc na benzynie- spadki mocy od ok. 4 do 4,5 tys obrotów, poza tym (nie jestem fachowcem) ale jakoś tak niezdrowo brzmiał silnik-zwłaszcza przy ostrym przyspieszanu na 1, 2 nieraz i 3 biegu.Praktycznie wszystko( patrz ps. ) ustępowało po przejechaniu łącznie ok. 1 tys. km na benzynie (bez jazdy na gazie w międzyczasie...) Spalanie na benzynie w tych samych warunkach ok. 8,5 l. Konkluzja- wymontowałem instalację, bo przestałem, w związku z tymi problemami i przkrymi w sumie doznaniami, jeździć na gazie. Gaz OK, ale w tym modelu, gdzie jest OBD II tak naprawdę w grę wchodzi wtrysk wielopunktowy LPG. Pozdrawiam Ps. . Co dziwne, po wymontowaniu tego wszystkiego jest bardzo dobrze. Ustąpiły ostatecznie wszystkie problemy z jakimi spotkałem sie przy założonej i użytkowanej inst. LPG Dokładnie to samo ma mój ojciec w swojej Primerce P11.144. Fakt, ze przejechał już ok. 100 tyś na gazie, ale z dnia na dziej jest coraz gorzej. W czwartek wizyta w ASO na kompie i odpowiedz na ważne pytanie: gaz zostaje lub idzie na śmietnik. Ja jestem za tym drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiTeRsKi Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 jak dla mnie to miales lipna ta instalacje, Poprostu czegos niezemulowali lub zrobili to nieudolnie, no chyba ze miales instalke na srube lub okrojonego kompa. Klopoty o ktorych piszesz wynikaja w 100% z winy zlego montazu lub zlych fachowcow. Moim zdaniem to mniej niz IV generacja nie ma prawa chodzi poprawnie, II gen. to zawsze bedzie pewnien kompromis w takim silniku. Emulacje emulacjami ale to zawsze jest "sztuczna proteza" i nie wszystki silniki to dobrze toleruja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 jak dla mnie to miales lipna ta instalacje, Poprostu czegos niezemulowali lub zrobili to nieudolnie, no chyba ze miales instalke na srube lub okrojonego kompa. Klopoty o ktorych piszesz wynikaja w 100% z winy zlego montazu lub zlych fachowcow. Z tym stwierdzeniem to się nie zgodzę. Nowe silniki w Almerze lub Primerze poprostu nie nadaja sie do instalacji gazowych - wyjątkiem może być sekwencyjny wtrysk gazu ale to już inna półka cenowa. I nie widzę tu winy złego montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiTeRsKi Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Z tym stwierdzeniem to się nie zgodzę. Nowe silniki w Almerze lub Primerze poprostu nie nadaja sie do instalacji gazowych - wyjątkiem może być sekwencyjny wtrysk gazu ale to już inna półka cenowa. I nie widzę tu winy złego montażu. Dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karro404 Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 ... i w tym jest rzecz. zawsze( zresztą to jest typowo polskie) można powiedziec, że ktoś coś spaprał, albo założone podzespoły są do d... , a te, które kolejny fachowiec proponuje są właściwe i montaz dopiero teraz będzie wykonany ok. Zgadzam się, że można byłoby kombinować coś z instalacją którą miałem u siebie( namawiano mnie do tego bardzo ), ale nikt nigdy nie da gwarancji na to, że w tak nowoczesnej konstrukcji za/łożone LpG II gen. z workiem emulatorów będzie chodziło jak brzytwa. Ja kazałem wymontować to dziadostwo i wyrzucić je na śmietnik. Gdybym jeżdził ok. 25 tys/ rocznie może pomyślałbym o instalacji z wtryskiem wielopunktowym, bo tylko taka nadaje się do tego auta w rzeczywistości. Płacę dużo za przyjemnoś jazdy moja Primerą, ale teraz jestem bardzo zadowolony. Myślę, że teraz jest super- wreszcie doszedł do siebie. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 W tych silnikach chyba podciśnieniówek nie montują. No wlasnie, w jednym zamontowali i sie zaczelo Dzieki za wszystkie uwagi na temat LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość googl Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No to ja się podczepię do tematu. Niestety dojrzałem do tematu gaz coraz więcej kilometrów dziennie robię a cena wachy wiecie jaka jest. Pytanie jaką instalację założyć (ew. gdzie okolice wawy). Chodzi mi o nazwę, producenta. Chcę jeszcze w tym miesiącu dokonać tego brutalnego aktu na moim samochodzie :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Pytanie jaką instalację założyć (ew. gdzie okolice wawy). Chodzi mi o nazwę, producenta. Jakbyś przestudiował sobie forum, to byś zauważył, że nazwa i producent nie ma znaczenia. Albo ma marginalne. Najważniejsze to profesjonalny montaż, więc skup się raczej na pytaniu gdzie założyć. No i w świetle tego co przeczytałeś w tym wątku, raczej zakładaj wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No to ja się podczepię do tematu. Niestety dojrzałem do tematu gaz coraz więcej kilometrów dziennie robię a cena wachy wiecie jaka jest. Pytanie jaką instalację założyć (ew. gdzie okolice wawy). Chodzi mi o nazwę, producenta. Ja mam założony Bigas (oczywiście na wtrysku). Montaż wykonany w ASO na Jagiellońskiej bo samochód był jeszcze na gwarancji. Zero problemów, nie czuję spadku mocy po zmianie na benzynę. Przebieg po montażu ponad 50 kkm i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek_k Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 tez sie zastanawialem nad gazem ale odpuscilem ,musialbym jezdzic poltora do 2 lat zeby byc na "zero" . W gre wchodzil tylko wtrysk . Biorac fakt ze cena gazu jest malo stabilna a jezeli ostatnie projekty wejda w zycie i gaz pojdzie w gore o 50% to taka inwestycja moze okazac sie malo oplacalna (dla mnie oczywiscie) . Co do samego tematu to tylko podtrzymam zdanie kolegow , po pierwsze drugie i trzecie dobry , doswiadczony zaklad! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.