Gość chmielo Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 zauważyłem iż ucieka mi płyn chłodz. z przewodu prowadzącego do obudowy termostatu 2 raz(ścisk na przewodzie trzyma mocno), zbiorniczek wyrównaw. pusty.Przewód z silnika do chłodnicy mocno twardy , chłodnica gorąca .Pytanie czy aż takie ma byc ciśnienie , czy czasem korek chłodnicy niedziała i nie przepuszcza płynu dalej w obieg i pusty jest zbiornik wyrównawczy. Czy możliw iż przegżałem silnik i poszła mi uszczelka pod głowicą i dlatego jest takie ciśnienie że przewód wywala.Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Skoro ucieka ci z tego węża płyn, to logiczne że jest on trefny. Ciśnienie jest wysokie, zwłaszcza w momencie jak przegrzejesz ( mi rozsadziło chłodnicę ). Zacznij od tego węża. Górny i u mnie jest twardy. Sprawdż połączenie węża dolnego z chłodnicą czasem lubi się zsunąć i są ubytki płynu. Czemu twierdzisz że przegrzałeś. Miałeś wskazówkę na czerwonym polu długo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 jakieś dwa tygodnie temu pękła mi obudowa termostatu i wtedy też zauważyłem iż ten przewód równiez zsunął się .Przejechałem wtedy ok 4km zanim to zauważyłem temperatura miała zwykły poziom, ale z tego względu że płyn uciekał i był spadek ciśnienia czujnik mógł niepoprawnie działac i nie wskazac rzeczywistej temperat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 czujni nie działa na ciśnienie tylko temperaturę i jest umiejscowiony w silniku, tak że bez paniki. Coś tam zawsze płynu zostało. Zrób ten wąż i termostat. Odpowietrz układ, dolej płunu i zagrzej do włączenia wentylatorów. Po ostygnięciu uzupełnij płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 no i zrobiłem przewody , wymieniłem korek od chłodnicy . teraz to chyba chłodnica poszła bo jak przewód twardy to puszcza mi nowy korek to na dole chłodnicy paruje płyn i ze zbiorniczka ubywa , a dolny wąż chłodny. Już niewiem o co tu chodzi.Jak założę nową chłodnicę to też jebnie z tego ciśnienia. choc płyn czysty, olej też,bąbelków brak w zbiorniczku-czarna magia zielonego traktora( a i na dolnym wężu założyłem podwojny ścisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.