Gość oleko65350 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 witajcie jesten nowy chodz czasami zagladalem do was mam nissanka n13 z 1,3benzynka bez gazu bo do czego tu gaz zakladac ale nie to jest moin problemem mianowicie wymienilem juz 2 termostat w tym roku i jest to samo temperatura picus glancus jest ciepelko ale wsazówka ani drgnie no moze o 1-2mm jest na gazniku jak wylanczam ssanie to niby obroty spadaja ale nie do konca mam go jz rok takze wiem jak chodzil na poczatku 88r. 173tysie prejechane trzyma sie nawet dosyc ciekawie ale jestem zielony i niewiem co to moze byc pomorze ktos z góry dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Oleko, termostat nie pokazuje temperatury odpowiada za temperaturę silnika,a wskażnik temperatury łączy się z czujnikiem temperatury który to możesz mieć uszkodzony lub sam wskażnik.Może być też uszkodzenie na stykach i połączeniu wskażnik-czujnik. Na allegro znalazłem coś takiego: NISSAN SUNNY I COUPE FWD COUPE 1300 B B11 E13 44 60 1982-03 Ale sprawdzenie czy to czujnik czy wskażnik zostaw elektrykowi lub baw się metodą prób i błędów,cena ok 40 zeta z dostawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 widzisz ja miałem podobny problem,jak kupiłem temperatura drgneła tylko kawałek,myslałem ze to termostat ,wymieniłem i nic to samo,chciałem kupić juz czujnik temp.ale przy okazji wymieniłem zegary,bo moje były bez obrotomierza,i co sie okazało na nowych zegarach z innej primerki wszystko jest ok.wiec stawiam ze u ciebie albo czujnik albo wzkaznik nietak działa. A no i szukaj, tematów podobnych było wiele co do temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...