and_pec Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Tak jak w temacie, trzeszczy mi kratka nawiewu szyby przedniej po prawej stronie. Moie pytanie Jak to się wyjmuje, zeby coś nie pourywać i jak zapobiec zjawisku (wygonić świerszcza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 prawdopodobnie wpadl ci do wentrylacji suchy lisc jak sie skruszy to przestanie chrobotac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 To nie liście tylko same plastiki trzeszcza. Jak je palcem naciskam to wydają też ten dzwięk. Jest to głównie odczuwalne przy dodawaniu gazu. Większe wibracje budy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ja mam tak samo ale tylko przez chwile podczas "nagrzewania" silnika. jak już jest zagrzany - cisza. Na ssaniu świerczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Osobiście myślałem o jakiejś gąbce tam, tylko nie wiem jak to bez strat wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 U mnie jest to samo (tylko, że w P11), przeważnie jak zimno i jak silnik nierozgrzany. Ten plastik ma łapki, które wchodzą pod kokpit, chyba 2 z przodu i 2 z tyłu. Trzeba delikatnie podważać, ale lepiej nie rób tego na zimnie, ja w ten sposób złamałem łapki z jednej strony. A co do wyciszenia to najlepiej podkleić na piankowej taśmie dwustronnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Mam kolegę w racy co wszystko rożbiera ( raczej rozmontowuie ) to mu zlecę za piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 To wtrysk ma ssanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Haha ale pytanie. Każdy wtrysk czy gaźnik ma ssanie !! Niby dlaczego jak odpalisz autko to masz 1200 obrotów, a jak się rozgrzeje to 700-800 ?? Magia ? No chyba, że poprzedni własciciel coś rozmontował. A co do pytania to najlepiej taśma dwustronną wygłuszyć, nic innego nie zda egzaminu, a klejenie to już wogóle lipa, ewentualnie delikatny silikon sanitarny, ale można się nieźle uwalić i przy okazji coś w aucie Najlepiej nagrzej auto, daj nadmuch na szybe gorący rzeby plasiki się rozgrzały. To jest ABS, tak więc zwiększa się jego plastycznośc wraz ze wzrostem temperatury, śrubokrętem jak najdelikatniej po podważaj i pójdzie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Normalne pytanie.Wszechwiedzacy nie jestem.To,ze gaznik ma to wiedzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.