Majkel. Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam wszystkich.. Jestem posiadaczem Almery N16 '00 1.8 z przebiegiem 101kkm Ściągnąłem ją ponad 2 lata temu z niemiec. Chciałbym zdobyc informacje na temat wstawienia lepszego silnika juz z Turbo.. z 200sx z tego co wyczytałem bedzie to najlepszy wybor.. Oczywiście na wstępie mówie, że zdaje sobie sprawe ile m/w trzeba włozyc w to pieniedzy i czasu, razem z ECU itp.. Jednakże jestem zwolennikiem ciszy.. Nie lubię jak ktoś mnie slyszy z kilometra, raz pękla mi rura od końcowego tlumika to wytrzymac nie moglem, dlatego to nie dla mnie.. Rozumiem, ze biorac pod uwage cisze, nie uzyskam maksymalnej mocy z tego silnika, ale mimo wszystko chcialbym sie za to wziac.. Chcialbym poznac czy sa też jakies alternatywy, np.: wydajne, drogie oczywiscie, a ciche.. Moze mozna dodac podwojna rure wydechową, albo cos ? Jezdziłem kiedys Audi A4 2.0 w turbo 200KM cisza i spokoj mimo sporej mocy, takze wiem ze to wykonalne Co trzeba by bylo jeszcze zmienic by osiagnac lepszy efekt? skrzynia? itp Bede bardzo wdzieczny za wszelkie info.. zapoznawcze z tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 silnika juz z Turbo.. z 200sx silnik powinien być jedyny słuszny czyli z rodziny SR nie podejdzie to silnik rwd - jeśli to już to SR20DET FWD z Sunny/Pulsar Gti-r lub z Bluebirda SSS lub 200 konny n/a Neo VVL SR20VE z japońskiej Primery Te-V Chcialbym poznac czy sa też jakies alternatywy, np.: wydajne, drogie oczywiscie, a ciche.. Moze mozna dodac podwojna rure wydechową, albo cos ? podwójna rura to bzdura 2,5 cala El-tec, 3 calowy downpipe, na 2 tłumikach przelotowym i komorowym na końcu 2500 zł apropos skrzyni to powinna być z fwd SR20, pod turbo lepiej dłuższa - wytrzymuje do 250 w niektórych przypadkach do 300 km, do tego półosie będą potrzebne jeszcze... no i żeby się tym nie zabić - dobry sportowy zawias i wydajniejsze hamulce - bez tego nawet nie podchodź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie podejdzie to silnik rwd nie ma czegoś takiego jak silnik rwd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Czyli podsumowując, bez 10k PLN nie podchodz raczej bliżej 15k... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie ma czegoś takiego jak silnik rwd. zobacz gdzie SR20DET z s13/s14/s14a/s15 ma aparat zapłonowy, jak zamontowany jest kolektor ssący oraz jak poprowadzony jest układ chłodzenia i jakie są mocowania silnika, chyba że chcialbyś cały osprzęt wykonać od zera tylko DET FWD/AWD się nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie takie rzeźby się robi, tak że taka przekładka to bułka z masłem, uwierz mi na słowo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 rzeźba czyli niestandardowe przeróbki, to miałem na myśli. a każda z tych rzeźb o których mówię była zrobiona że tak określę doskonale, zarówno pod względem technicznym jak i spełnieniu oczekiwań właściciela:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam silniki jaki ci pasują to: SR20DET z Sunnego GTIr seria 230KM AVENIR/SENTRA 200KM Żeby było cicho trzeba dobrać odpowiedni wydechm jakieś 2,5" i do tego dwa duże tłumiki będzie cicho i spokojnie można do 230-280KM dobić na tych silnikach z seryjnym osprzętem ich osprzętem co jest w zestawie.... Koło marca będą już w Polsce więc zapraszam do współpracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Dziękuję wszystkim za pomoc W takim razie nie pozostaje mi nic jak rozglądanie się powoli za silnikiem.. Raczej caly plan chcialbym zaczac po zimie.. wlasnie na przelomie marca cos w ten deseń.. Jeżeli Coobcio byłbys zainteresowany, to ja tym bardziej bym sie przylozyl do tego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.