pgaz Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Czy ktoś z was wymieniał w/w przewody czy opłaca sie ich dorabianie czy można zakupić gotowy zestaw ? Oraz drugie pytanie oglądając przewody pod maską zauważyłem ze spora ich część ma ściągnięte plecionki 5 9 cm od wtyczki zastanawiam sie nad lepszym ich za izolowaniem ponieważ chce umyć silnik raczej spokojnie ręcznie nie myjką ciśnieniową i zaczęło mnie to zastanawiać chce umyć silnik ze względu ze dopiero zakupiłem almerkę i chce zobaczyć czy wszytko jest ok. Pozdrawiam Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 przewody nowe napewno możesz kupić w serwisie. a co do mycia silnika, już wielokrotnie myłem silniki w różnych samochodach przy pomocy myjki wysokociśnieniowej i na szczęście nigdy nic się nie stało (z małym wyjątkiem, kiedyś raz komputer błąd mi wywalił i trzeba było skasować) aczkolwiek istnieje takie ryzyko że dojdzie do jakiegoś zwarcia, dlatego dobrze jest poosłaniać co wrażliwsze miejsca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 przewody kup w sklepie normalnie, a myc mozesz spokojnie, acz kolwiek ew. wysokocisnieniowe radze skupic na obmyciu bloku silnika, a nie całej jego komory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ja wymienilem tylny jeden przewod. Wraz z wymiana kosztowalo mnie to 150 zl. Mechanik sam go sobie dorobil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 kolego sprecyzuj temat troche, bo wygląda to tak że zaczynasz pisac o przewodach hamulcowych a kończysz o zapłonowych (dot 1 postu) Wymianiełem sam u siebie przewody (na WP Pruszków) Standardowe końcówki M10, koszt 45zł za przewód z komory silnika do tylnego lewego korektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 lisek, przeczytaj jeszcze raz watek. napisał autor rozpoczynajac inny temat "oraz drugie pytanie ....." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 fakt, przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 No spoko właśnie rozmawiałem z kumplem za około 600pln zrobi nową instalacje przewodów hamulcowych. I zarazem zrobię sprzęgło wymiana do 350zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 a pytałeś w serwisie ile kosztują nowe? czasami jest tak że w serwisie jest taniej niż gdzie indziej i to wcale nie żart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 A masz racje kolego jutro zadzwonię do serwisu kumpel liczył 300 zł materiał i 300 robocizna "gięcie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ja mam doskonały przykład z przed 2 dni. kompletny pas przedni używany 170 funtów + 30 funtów wysyłka. nowy od dealera 115 funtów + VAT czyli 132,25. odbiór własny. czujnik położenia wałka rozrządu 30 funtów u dealera czyli nawet jak na polskie realia grosze bo pewnie ze 130zł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tak na przyszłość uzupełnię temat dzwoniłem do Nissana ASO nie ma takich przewodów nawet w magazynie w Amsterdamie musieli by ściągać z Japonii. Koszt nie sprawdzaliśmy całości jednak jeden przewód stalowy i gumowy wyszło ponad 250zł wiec od razu stwierdził ze całość będzie kosztować grubo ponad 1k. Auto stoi u kumpla mechanika Wawa-Włochy cena będzie około max 370zł materiał(liczy sie za metr cena 370zł tyle kosztowały dla bodajże Nubiry która ma podobno zagmatwane) i około 300 robocizna. To jest założenie ze gumowe są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Odgrzebuję temat... wyszukiwarka nic lepszego nie znalazła, a interesuje mnie jaka jest średnica sztywnych przewodów hamulcowych w N15-tce. Planuję zamówić przewody i wymienić na własną rękę. W najgorszym stanie jest prawy tył nad wydechem - temperatura swoje zrobiła. Przód najprawdopodobniej zostawię w spokoju. Dzięki za pomoc z góry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ja płaciłem u mechanika za wymaiane dwóch tylnich 300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mokrii Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 to i ja odgrzebie troche uwaga pytanie : jaka jest długość przewodów w sedanie ? koniec pytania sprawdzalem ostatnio miarka i albo cos zle policzylem albo wychodzi sporo ponad 4m dla prawego :hmm: niech mnie ktos potwierdzi lub obali tankjufromthemountajns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 zrozumiałem pytanie (ze zrozumieniem mojego chyba poszło gorzej ) gdzieś znalazłem info, że do HB tył/prawy ma 4150mm, więc Twój pomiar może być dobry ;] Co ciekawe nie było rozkładu na sedana i hb - może długości są takie same? btw. co z tą średnicą? jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mokrii Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 zrozumiałem pytanie (ze zrozumieniem mojego chyba poszło gorzej ) gdzieś znalazłem info, że do HB tył/prawy ma 4150mm, więc Twój pomiar może być dobry ;] Co ciekawe nie było rozkładu na sedana i hb - może długości są takie same? btw. co z tą średnicą? jakieś pomysły? srednica przewodow jest uniwersalna (ok 4mm ) w sklepach spokojnie kupisz potrzebujesz miec tylko dlugosc ;] lub kupic ponad wymiar, i starac sie tak ulozyc aby nie byl za bardzo pogiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Oglądałem w sklepach i właśnie średnice są różne, ale i tak dość podobne (różnica może 0,25mm). Z tą długością to prawdopodobnie rozwiążę problem tak, że zrzucę stary przewód, naprostuję go i zmierzę Mimo wszystko warto zamówić te 10 - 15cm dłuższy bo pewnie łatwo ten namiar się zgubi przy układaniu p.s. pewnie mało ambitne pytanie ale może już ktoś zna odpowiedź (bez szukania) - jaka jest kolejność odpowietrzania zaworów w n15 oraz z grubsza o co w tym chodzi wiem, że trzeba odkręcać zawory (kolejno) i cisnąć aż poleci płyn, ale nie wiem czy to wszystko ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mokrii Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Oglądałem w sklepach i właśnie średnice są różne, ale i tak dość podobne (różnica może 0,25mm). Z tą długością to prawdopodobnie rozwiążę problem tak, że zrzucę stary przewód, naprostuję go i zmierzę Mimo wszystko warto zamówić te 10 - 15cm dłuższy bo pewnie łatwo ten namiar się zgubi przy układaniu p.s. pewnie mało ambitne pytanie ale może już ktoś zna odpowiedź (bez szukania) - jaka jest kolejność odpowietrzania zaworów w n15 oraz z grubsza o co w tym chodzi wiem, że trzeba odkręcać zawory (kolejno) i cisnąć aż poleci płyn, ale nie wiem czy to wszystko ;] no to jak masz mozliwosc zrzucic i zmierzyc bylbym zobowiazany ;] ( rok temu mialem wymienic ale nie mialem dojscia do kanalu ) a co do odpowietrzenia polecam jednak aby sie za to mechanik wzial, bo trzeba odpowietrzyc dokladnie, malutki pecherzyk gdzies w przewodzie moze zrobic bardzo powazne ała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spens1988 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Muszę więc pomyśleć jak to wszystko rozegrać. Generalnie wymianę planuję na tygodniach także jeszcze trochę czasu minie do rozpoczęcia prac. Dzięki za ważne wskazówki Co racja to racja - z ukł. ham. należy pracować tylko przy 100% wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j320 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Witam Koledzy, Kupowanie, czy szukanie orginalnych nie ma sensu, bo trudno dostać, a ceny niebotyczne. Proponuję wpisać w google "dorabianie przewodów hamulcowych" i wyskoczy wiele zajmujących się tym firm, można też znaleźć oferty na allegro, ok. 15zł/metr. Osobiście przerobiłem przewody z poloneza, koszt 60zł za dwie sztuki, robocizna własna. Spisują się doskonale. Pozdrawiam Jan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.