Gość agnes3013 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam! Co może się dziać gdy przy odpalaniu(gdy jest zimna) moja primerka 2,0 TD strasznie stuka ale po chwili to ustaje co to jest i co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lamia Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ale co Ci stuka przy odpalaniu? W ktorym miejscu tak +/- to słyszysz? Skorzystaj z szukaj masz nizej po prawej stronie moze juz ktos pisal o tym i rozwiazal problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agnes3013 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 to stuka tu gdzie jest klawiatura tak mi się wydaje nie wiem czy to są zawory??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiooreck Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 U mnie również po odpaleniu zimnego silnika tak chwilowo ( może z 5 sekund) stuka. I bardzo prawdopodobnie że zawory... ale jeśli nie trwa to cały czas nie ma się co martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 spokojnie- zanim olej rozpłynie się tam dzie trzeba to silnik wydaje na początku dziwne dzwięki metaliczne , nie jest to problem jeśli nie trwa to cały czas. Mam td i na zimnym też nie pracuje czysto, zresztą posłuchaj silnika TDI jak zimny to pracuje głośno, nissan i peugeot mają to do siebie, iż na zimnym silnik pracuje jak by mu śruby metalicznie tłukły po silniku. Niema co panikowac, jak po rozgrzaniu silnika jest cicho i silnik równo pracuje to jest ok.- ale sprawdż poziom oleju, a i jaki posiadasz filtr oleju, ja założyłem filtrona i jednak jest różnica- dłużej pali się kontr. oleju na tablicy.(czyli teoria -gorsze prowadzenie przepływu oleju - inny moment puszczenia zaworu filtra) ale to i tak nie ma co panikowac- mieści się to w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 chmielo dobrze mówi. Mogę się załozyć, że i kontrolka oleju gaśnie po 3-5 sek. Cały problem leży w filtrze paliwa. Olej ścieka do miski i gęstnieje ( mamy zimno ). Brak zaworu zwrotnego w niektórych filtrach potęguje dodatkowo problem. Jest gdzieś dyskusja o Filtrach do diesla Też brzęczy i u mnie. Zawsze zanim ruszę odczekuję z 30 sek. zanim ruszę i nie piłuję do zagrzania silnika. O turbinę rzeba dbać bo okrutnie droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agnes3013 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 chmielo, DZIęKI będę spokojniejsza bo dopoiro co zakupiłam tą primare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 tak jak pisze kolega and_pec i chmielo wszystko jest ok i ważny jest filtr oleju ale wydaje mi się że ważniejszy jest sam olej czyli jego stan w silniku min.max. druga ważna rzecz marka i lepkośc.sami wiemy że oleje mineralne w zimie w pierwszej fazie rozruchu silnika sa kiepskie i zanim się przetłoczą przez pompe i dotrą do wnętrza silnika mija kilka sekund.inaczej jest z olejami syntetycznymi. Więc wydaje mi się że na czas palenia kontrolki i głośnośc pracy początkowej silnika ma wpływ marka oleju i jego specyfikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agnes3013 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 olej wymieniłam na mobil 10/40 i filt też jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 z innej beczki to fakt ze jakbyś zaznaczyła w opisie profilu że jesteś kobietą to by było ładniej . co do oleju to parametry ok ja osobiście mam urazę do firmy mobil ale to tylko moje zdanie stawiam na castrol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Panowie nie dokuczajcie Pani z tymi olejami Co do olejów też była już tu dłuuuga dyskusja. Jedni chcą tylko Motula i to w wersji dla drifciarzy, a innym starczy Lotos. wszyscy byli zgodni co do tego że musi to być syntetyk jak znany jest żywot motorka i półsyntetyk jak "auto bezwypadkowe od handlarza" Ja wybrałem zeszłoroczny Zbrakło kasiorki : filtry, przepływka, rozrząd, paski i na domiar tego chłodnica, ale zrobię to niedługo. P.S. Agnieszko dopisz w profilu jaki rodzaj primy. Najlepiej z oznaczeniem silnika. często pomaga to w dyskusji, bo nieraz zdarzało się, że kazali już ustawiać zapłon, wymieniać sondę lambda, albo silniczek krokowy i czyścić przepustnicę użytkownikom diesli :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lamia Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 z innej beczki to fakt ze jakbyś zaznaczyła w opisie profilu że jesteś kobietą to by było ładniej . Taryfa ulgowa? Fakt... Agnaes dopisz jaki masz rodzaj Nissmo bo to czesto pomaga kazdy widzi i wie czy jest w stanie cos doradzic czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.