Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lift. Zawieszenie - podniesienie terreno


Gość bogdan815
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

120 cm od osi koła liczać w tył i 50cm +/- od boku pojazdu . :diabel: tam są sruby regulujące a kończy się to ustrojstwo na wachaczu przednim dolnym

Kręcąc śrubą w prawo podnosisz w lewo opuszczasz .

Auto trzeba wypoziomować,podnieść następnie podkręcić drążki,opuścić i sprawdzić czy równo stoi chodzi o zawieszenie przednie.

A tak po zatym to poszperaj na forum bo ten temat już był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokść powinna być taka jak z tyłu -najlepiej mierz prześwit pod progami tak by był jednakowy i z przodu i z tyłu

 

[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 18:50 ]

jak drążki są podkręcone na maxa to teoretycznie możesz je zdemontować i przestawić jednym końcem o jeden ząb. jak już to zrobisz to napisz jaki to przyniosło skutek, bo ja mam awersję do bezsensownego grzebania w samochodach - tak mi się zrobiło po 20 latach pracy przy samochodach :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem tomekb, przekładnia kierownicza i wspornik są na ramie więc jeśli podnosisz przód to drążki zciągają zwrotnice do wewnątrz, więc jak auto siedzi na odbojach a podniesiesz go na maxa :P trzeba by zbierznośc ustawić :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego piszę że jeśli już to zbieżność, natomiast kąt wyprzedzenia sworzania zwrotnicy i kąt pochylenia sworznia zwrotnicy nie ulega zmianie, podobnie jak sie nie zmienia gdy w różnym stopniu obciążysz auto. Pisze o zbieżności z pewnym ale, ponieważ ustawianie iezności i wogóle geometrii jakimiś super przyrządami ma sens tylko wtedy gdy na żadnym punkcie zawieszeia nie ma najmniejszego luzu, a to raczej rzadki przypadek. Jak ktos ma kanał i trochę zręczności to może soie z powodzeniem sam ustawić zbiezność tak jak to się robi w ciężarówkach tzn. mierząc odległość pomiędzy wewnętrznymi krawędziami felg przed osią i za osią - róznica pomiarów pomnożona przez 2 daje nam zbiezność lub rozbieżność w mm. obrót jedego drążka kierowniczego o 1 pełny obrót to zmiana zbieżności o ok 6 mm. Generalnie jak nic nam nie piszczy na zakretach i przy hamowaniu a opoy rowno się zużywają to lepiej się geometrii nie tykać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...