JURGEN Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam wszystkich posiadaczy P11.Mam pytanie?Cyferki z wyświetlaczy cyfrowych mi poznikały więc zakupiłem licznik na allegro.Po rozpakowaniu okazało sie że prędkościomierz jest w milach.Przełożyliśmy tarcze ze starego licznika ale kilometry na wyświetlaczu nadal są w milach. Czy można to jakoś zmienić samodzielnie lub w serwisie??? PROSZE NAPISZCIE POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Temat już był wałkowany , korzystamy z opcji szukaj Recepta jest tylko wymiana licznika od wersji europejskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JURGEN Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Dzięki bede szukać> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 w p11 wystarczyło jak wymieniłem wyświetlacze. Tylko pamiętaj ,że każdy musi trafić na swoje miejsce bo mają odpowiednio ścieżki poukładane.Ale z tymi molami (bo nie wiem jak to u Ciebie wygląda) pewnie będzie problem i rzeczywiście pozostanie wersja europejska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Panowie bajki piszecie. Przeróbka jest możliwa tylko pytanie czy opłacalna. Cała zabawa polega na zminie tarcz i wgraniu SOFTA w pamięc zegarów od wersji europejskiej z talą samą wersją silnikową jaką posiadasz. Zrobisz to w dobrym zakładzie elektroniki pojazdowej, zwykły kowal tego nie wykona. Jeśli to wersja po lifcie to będziesz miał problem ze znalezieniem SOFTu. Temat poruszałem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=45983 JURGEN tobie trzeba do Primy czy Almy ten soft lub zegary :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Cała zabawa polega na zminie tarcz i wgraniu SOFTA Tylko po co ruszać tarcze jeśli nawaliły same LCD'ki? pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Tylko po co ruszać tarcze jeśli nawaliły same LCD'ki? Tarcze zamieniasz w angliku bo jest wyskalowany w milach i kilometrach pod spodem. Możesz tego nie robi , ale przy 90km/h licznik pokaże Ci 55- oczywiście mil/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Tylko po co ruszać tarcze jeśli nawaliły same LCD'ki? Tarcze zamieniasz w angliku bo jest wyskalowany w milach i kilometrach pod spodem. Możesz tego nie robi , ale przy 90km/h licznik pokaże Ci 55- oczywiście mil/h. Ja to wiem, ale rozumiem, że problem polega na tym, że niektóre segmenty wyświetlaczy LCD nie świecą? Skoro tak, to zamiast przewalać cały zegar, wystarczy przelutować same LCD'ki? Ja przynajmniej bym tak zrobił. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Problem często nie leży w LCDkach tylko SOFTcie. Jak padnie pamięć to i SOFT tu nic nie da. Zeby mieć LCDy to musisz kupić licznik. Jak kupisz licznik to po co bawić się w przelutowywanie , a jak kupisz angola ( a raczej tylko takie są dostępne ) to musisz zmienić ten soft bo w pamięci ma, że ma liczyć w milach i żadna zmiana wyświetlacza nic tu nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JURGEN Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dzięki Panowie za pomoc.Ojciec jeżdzi primerką P11.Same wyświetlacze(płytki kwarcowe) są sprawne ale sterowanie nimi nawaliło.Cyfry wygasały powoli i po kolei od zegarka do kilometrów. Pytanie do and_pec Chodzi o ten soft to gdzie szukac i wgrać go przez gniazdo komputerowe czy na wyciągniętym liczniku? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Jak mojego reanimował to zqpinał na scalaka jakąś wtyczkę i to podpinał do kompa. Zegary muszą być wymontowane. Przez OBD1 to nic tam nie powalczysz, może jedynie korektę stanu. Wiem że w Vw Audi i BMW jest to nagminnie kręcone, ale tam jest OBD2. Gościu miał z pięć wersji tego softa. na jednym udało się ożywić licznik gówny. Reszta pracuje dopuki jest włączony zapłon. No cóż mam walniętą pamięć i nic nie wymyślę u siebie EEPROM( soft ) możesz poszukać na elektroda.pl. ale i tak to ci nic nie da, bo sam go nie wgrasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.