Gość Gulash Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Witam. Korzystając z chwili wolneo czasu poszedłem posprawdzać poziom płynów w silniku i okazało się że poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym jest poniżej minimum (silnik zimny). Czy w takiej sytuacji jeśli doleję tejże cieczy to muszę stosować jakiś zabiegi w stylu odpowietrzania ? Gdzie to dolać - do chłodnicy czy do zbiornika ? Temperatura silnika cały czas w normie. Poza tym to u mnie zdjęta jest rura biegnąca od osłony kolektora wylotowego do rury przed filtrem powietrza. Nie wiem czy to samo spadło czy gazownicy zdjęli. Pytanie czy założyć to czy zostawić ? Dodam że w ten sposób dochodzi dodtakowe powietrze tuż przed filtrem. PS : jak odróżnić gaźnik sterowany elektronicznie od zwykłego w N14 ? Fabryczny brak katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin T Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Jeśli chodzi o zbirnik wyrównawczy cieczy chłodzącej silnik to sluzy on do tego ze jak ma za dużo w całym ukladzie to przelewa go do tego zbiorniczka i nie jest konieczne dolewanie do zbiornika plyny na toim miejscu bym odkręcil korek od chlodnicy dolal borga do mak areszta sie to co bedzie za duzo to sie samo przeleje do zbiornika Jesli chodzi o rure biegnaca od kolektora do tunelu zaciagającego powierze do gaznika to jest praktycznie potrzebne w zimie i w przypadku braku podgrzewania gaznika cieczą czyli gorące powierze idzie od kolektroa do gaznika co w rezultacie ogrzewa gaznik no ale na lato nie musisz miec i sie mozesz rozkoszowac jesli posiadasz stozek brzmieniem silnika .Po zdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Do wypowiedzi kolegi wyzej dodam, ze jesli w ukladzie jest za malo plynu, to jest on pobierany ze zbiorniczka wyrownawczego.A jesli jest za duzo to jest oddawany do zbiorniczka.Ja na Twoim miejscu bym dolal do chlodnicy na max i do zbiorniczka tyle, aby poziom byl w polowie miedzy min, a max. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 witam! Jeżeli Twoje autko ma motor oznaczony GA16DS to masz w nissaniku zasilanie gaźnikowe EV. Wkładali je od 02/91 do 01/93. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 A co to jest EV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 ..gaźnik sterowany elektronicznie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gulash Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Otóż nie koniecznie... Nissan wypuścił partię N14 z silnkami GA1xDS zubożonymi o katalizator i elektronikę sterującą gaźnikiem. W większości były to 1.4 LX, ale ponoć zdażały się też i inne. Ja mam 1.6 SLX i nie mam katalizatora i wygląda na to że fabrycznie (wydech nie jest przerabiany). No i wlasnie nie jestem pewien jaki dokładnie mam gaźnik. PS Od razu odpowiadam na sugestie jakoby to ktos wywalil katalizator i fachowo przerobil wydech - z pewnych powodów jestem pewien że coś takiego nie miało z całą pewnością miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.