Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Przeróbka


Gość przemyslaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemyslaw

Witam- jeśli ktoś wie lub sam przerabiał almere n-15 z wersji angielskiej na europejską to prosze o kilka zdań, czy dana "operacja" jest czasochłonna, koszt inwestycji i jakie części należy wymienić? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale auto które jeździło w Anglii nie będzie miało rdzy z racji tego że w większości rejonów nie ma tu w zimie śniegu, a co za tym idzie nie ma na drogach soli ani innych chemicznych środków, plus brak dziur w drogach itp. itd. po latach użytkowanioa samochodu w polsce i w anglii różnice mogą być ogromne, uwierz mi na słowo, więc nie można pisać nie opłaca się. zależy za ile zdobędziesz potrzebne części a koszt przekładki wacha się w granicach 1500-3500zł w zależności od samochodu, od jakości wykonania i rejonu Polski. jakie części? poszukaj sobie w necie bo temat był wałkowany tysiące razy, części takie same jak do każdego innego samochodu, pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał...G
Witam- jeśli ktoś wie lub sam przerabiał almere n-15 z wersji angielskiej na europejską

 

Ale Anglia jest w europie, więc auta z Anglii są już teoretycznie wersją europejską. Zresztą powinny być one normalnie rejestrowane mimo że kierownica jest po innej stronie, tak jest przynajmniej w Anglii tylko że wtedy jest większe ubezpieczenie, ale nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadomo to w większości krajów UE można zarejestrować samochód z kierownicą po prawej stronie, zresztą tak świadczą o tym przepisy UE.

 

jak masz czas i pieniądze to sprawa jest do wygrania i w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicy już spłonęło kilka przerabianych anglików. Zapewne przyczyną było zwarcie instalacji. Więc lepiej z tym uważać. Kolega sam sobie przerobił mondeo i mówi że to nie jest jakis duży problem. Ale tutaj nie tzreba było wszystkich kabli ciąć. Kumpla brat przerobił accorda to ciągle miał z nim potem problemy - ciągle jakieś błędy wywalało i nie mógł dobrze ustawić ukł kierowniczego. Wg. mnie przeróbka opłaca się jedynie w przypadku droższych samochodów. Po odliczeniu wszystkich kosztów (nawet tych których nie bieżemy pod uwagę - paliwo na dojazdy do mechaników, czas spędzony na poprawkach, zbieraniu części itd.) w podobnej cenie kupisz dobry egzemplarz z kierownicą po lewej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i uda się zarejestrowac tego niewiem, ale napewno przeglądu nie przejdzie ze względu na lampy przednie:P (światlo w drugą strone jest kierowane)

 

jak już pisałem, bez wizyt w sądzie napewno almery z kierownicą po prawej stronie narazie w Polsce nie zarejestrujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wydaje mi się,że jakbyś chciał alme gti przekładać to jeszcze ujdzie bo te autka w dobrym stanie trochę kosztują ale zwykłej chyba nie ma co.ale to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobic możesz wszystko ale jak to sie bedzie sprawowac tego nigdy nie wiesz. Możesz ale nie musisz po jakims czasie dojsc do stwierdzenia że sie nie opłaciła taka zabawa :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...