Gość przemyslaw Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam- jeśli ktoś wie lub sam przerabiał almere n-15 z wersji angielskiej na europejską to prosze o kilka zdań, czy dana "operacja" jest czasochłonna, koszt inwestycji i jakie części należy wymienić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Nie oplaca sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias2000 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 tez tak uwazam.Wydasz tyle co spokojnie bys kupil autko to w Polsce. :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 ale auto które jeździło w Anglii nie będzie miało rdzy z racji tego że w większości rejonów nie ma tu w zimie śniegu, a co za tym idzie nie ma na drogach soli ani innych chemicznych środków, plus brak dziur w drogach itp. itd. po latach użytkowanioa samochodu w polsce i w anglii różnice mogą być ogromne, uwierz mi na słowo, więc nie można pisać nie opłaca się. zależy za ile zdobędziesz potrzebne części a koszt przekładki wacha się w granicach 1500-3500zł w zależności od samochodu, od jakości wykonania i rejonu Polski. jakie części? poszukaj sobie w necie bo temat był wałkowany tysiące razy, części takie same jak do każdego innego samochodu, pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias2000 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 No jak uwazasz..kazdy bedzi emial inne zdanie,ale faktycznie jesli znajdziesz czesci po taniusiu i jakis zaprzyjazniony warsztat to moze wyjdziesz na plus.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 spróbuj podjechać do jakiegoś warsztatu i siępopytaj czy nie załatwili by jakiegoś rozbitka, oni mogą ci nawet pół samochodu załatwić bo taniości:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał...G Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam- jeśli ktoś wie lub sam przerabiał almere n-15 z wersji angielskiej na europejską Ale Anglia jest w europie, więc auta z Anglii są już teoretycznie wersją europejską. Zresztą powinny być one normalnie rejestrowane mimo że kierownica jest po innej stronie, tak jest przynajmniej w Anglii tylko że wtedy jest większe ubezpieczenie, ale nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 z tego co mi wiadomo to w większości krajów UE można zarejestrować samochód z kierownicą po prawej stronie, zresztą tak świadczą o tym przepisy UE. jak masz czas i pieniądze to sprawa jest do wygrania i w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 W okolicy już spłonęło kilka przerabianych anglików. Zapewne przyczyną było zwarcie instalacji. Więc lepiej z tym uważać. Kolega sam sobie przerobił mondeo i mówi że to nie jest jakis duży problem. Ale tutaj nie tzreba było wszystkich kabli ciąć. Kumpla brat przerobił accorda to ciągle miał z nim potem problemy - ciągle jakieś błędy wywalało i nie mógł dobrze ustawić ukł kierowniczego. Wg. mnie przeróbka opłaca się jedynie w przypadku droższych samochodów. Po odliczeniu wszystkich kosztów (nawet tych których nie bieżemy pod uwagę - paliwo na dojazdy do mechaników, czas spędzony na poprawkach, zbieraniu części itd.) w podobnej cenie kupisz dobry egzemplarz z kierownicą po lewej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 może i uda się zarejestrowac tego niewiem, ale napewno przeglądu nie przejdzie ze względu na lampy przednie:P (światlo w drugą strone jest kierowane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 To nie wystarczy ich po prostu wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 może i uda się zarejestrowac tego niewiem, ale napewno przeglądu nie przejdzie ze względu na lampy przednie:P (światlo w drugą strone jest kierowane) jak już pisałem, bez wizyt w sądzie napewno almery z kierownicą po prawej stronie narazie w Polsce nie zarejestrujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 O ile dobrze wiem to uda Ci się zarejestrować w PL jedynie auto unikatowe (np jakis zabytek) które występowało jedynie z kierownicą po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 wydaje mi się,że jakbyś chciał alme gti przekładać to jeszcze ujdzie bo te autka w dobrym stanie trochę kosztują ale zwykłej chyba nie ma co.ale to moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Przerobic możesz wszystko ale jak to sie bedzie sprawowac tego nigdy nie wiesz. Możesz ale nie musisz po jakims czasie dojsc do stwierdzenia że sie nie opłaciła taka zabawa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.