Gość heineken72 Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 wymieniłem końcówki wtrysków teraz nie kopci... obroty podrosły (w zwiazku z lepszym spalaniem ) do 1000 troszke chciałem opuscic ...ale jak go pale to telepie jest ok 500-600 wiec zostawiłem na 700 jak powinno być tylko jak sie rozgrzeje to włazi sam (nagle chyba po ok 4 minutach) na 1000 wcześniej było oki jak zapalił 700 goracy ok 750-800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Musisz sprawdzić, czy działa Ci układ zwiększania obrotów zimnego silnika (zamontowany z boku pompy wtryskowej od strony kabiny, połączony rurkami z układem hłodniczym). Na mój gust albo jest źle wyregulowany albo nie działa prawidłowo. Powinno być tak, że obroty zimnego silnika są na poziomie 1100-1200, a potem spadają wraz ze wzrostem temperatury. Jak się toto zepsuło to kłopot, bo to jest element popmy wtryskowej prawie niemożliwy do kupienia osobno (może gdzieś na szrocie). Jak gdzieś znajdziesz takie coś to sam chętnie kupię bo u mnie właśnie się zepsuł ten element (za mały skok tłoczka). Powodzenia i pozdrawiam. Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 ten układ o którym mówisz chyba sie w ogole nie rusza u mnie musze dzis zajżeć ale jezeli on nie działa i nie da sie regulować ( nie wiem o ile on sie musi przestawiać 1/4 obrotu ?) to jakie masz ustawione obroty po zapaleniu silnika a jakie potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ustawiłem obroty zimnego silnika na 700, z tym że po zagrzaniu obroty rosną do ok. 850. Dodatkowo po zapaleniu muszę chwilę potrzymać silnik na gazie na obrotach 1000, żeby się odrobinę nagrzał bo jak jest zimno to ma tendencję do nierównego palenia, przy tak niskich obrotach. Być może ten układ jest po prostu źle wyregulowany, ale ja nie umiem tego zrobić i nie znam nikogo w mojej okolicy kto by potrafił. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Witam U mnie jest ten sam problem - nie działa układ regulacji obrotów zimnego silnika. Poprawnie pracujący układ powinien przy zimnym silniku wychylać nieco dźwignię przepustnicy aż do momentu nagrzania silnika. Czy może próbowaliście go rozbierać? Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 naprawiłem z tyłu w okolicy popompy są takie 2 śruby którymi sie reguluje układ zimnego silnika podkreciłem ta wyżej i udało sie po zapaleniu mam 1000-1100 potem ok 800 mozna to łatwo zobaczyc regulujac na zimnym silniku wtedy pojawiła sie przerwa ze 2-3 mm pomiedzy srubą reg. biegów jałowych a dzwignia (nie przylega na zimnym) ponad to jest jeszcze niżej sruba regulacyjna nie widać jej z góry mozna wyczuc palcem ją też mozna wkrecić (lub wykrecic) w ten cały mechanizm regulujący zimny rozruch narazie u mnie jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczetke Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 U mnie to samo nie działa układ regulacji obrotów zimnego silnika sprawdzilem siłownik przez wciągnięcie powietrza przez rurkę działa prawidłowo ale ta rurka dochodzi do elektrozaworu który się nie otwiera -pytanie z jakiego czujnika jest sterowany elektrozawór i gdzie on jest? [chyba mom coś popiepszone w instalacji bo do elektrozaworu dochodzą 2 masy] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 ... ale Ty chyba nie mówisz o dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczetke Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 to jest diesel siłownik przy pompie wtryskowej ma weżyk który dochodzi do elektrozaworo drógi weżyk z tego zaworu wchodzi gdzieś w układ chłodzenia [chyba] na nim czuć ssanie lecz elektrozawór jest cały czas zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 U mnie od tego elementu odchodzą dwa wężyki do układu chłodzenia i wygląda to bardziej jak jakiś element termiczny (coś na kształt termostatu). Primera 2,0D 92r Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 jest to element mechaniczny, nie elektryczny działa pod wpływem przepływu cieczy z chłodnicy. ma razem 3 śruby do regulacji 2 na dzwigienkach z tylu za pompą (jedna pionowa i pozioma) i jedna jest która sie wkreca w ten cały "termostat" nie widac jej z góry mozna zobaczyc przez lusterko (pozioma) tej ostatniej nie regulowałem - nie było potrzeby - ale odpowiada pewnie za wysuniecie sie tłoczka ze srodka pod wpływem temperatury może ktos by zapodał rysunek (serwisowy) troche by pomogło zainteresowanym sa tacy co mają :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kzyhh Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam forumowiczów, żeby nie zakładać nowego wątku to dopisze do tego. Otóż mam problem ze swoim dieselkiem- tylko że u mnie obroty spadają od prawidłowych tych 750 do 600 i autem strasznie zaczyna telepać- dodam że nie dzieje sie to zawsze(ale prawie) czasem potrafi trzymać właściwe obroty. Aha i jeszcze wspomnę ze ten układ zwiększania obrotów zimnego silnika mi nie działa- bo po odpaleniu zimnego obroty tez są na poziomie 600 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.