Gość Archie Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam. W ramach modyfikacji dolotu pozbylem sie wentylacji skrzyni korbowej. Pojawil sie jednak jeden problem, mianowicie, z odmy smierdzi paliwem Poczatkowo myslalem, ze silnik ma za bogata mieszanke, ale wg analizy spalin jest ok. Zapach jest na tyle intensywny, ze az przeszkadza podczas jazdy. Nasila sie w korkach, na trasie nie jest wyczuwalny (lepsza cyrkulacja powietrza pod maska). Planuje zrobic badanie kompresji silnika. Lekko pochlania olej, ale nie dymi przy rozruchu. Pytanie brzmi, czy mam sie szykowac na wymiane uszczelniaczy, czy mozna cos jeszcze sprawdzic? PS. Gdzie w W-wie mozna zrobic test kompresji? W 'Kluczu' maja terminy dopiero po nowym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 moze to tylko wynika z tego ze masz nieszczelny uklad paliwowy moze jakis wezyk saczy paliwem a to wystarczy zeby ladnie smierdzialo w kabinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Sprawdziłem chyba wszystkie wężyki. Śmierdzi z odmy. Dodatkowo, jak odkręce korek oleju to chlapie na wszystkie strony Chyba jednynie badanie kompresji pokaże prawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Chyba jednynie badanie kompresji pokaże prawdę to zrób badanie kompresji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 W ramach modyfikacji dolotu pozbylem sie wentylacji skrzyni korbowej. Dorobiłeś się kłopotu na własne życzenie wykonując modyfikację która nie daje żadnej zauważalnej korzyści. Nie zyskujesz na tym niczego, a wypuszczasz w powietrze opary oleju i przedmuchy czyli niedopalone paliwo i spaliny. Zaleci to spod maski do wlotu dmuchawy i problem gotowy. Moim zdaniem zamiast się męczyć lepiej wprowadzić przewietrzanie spowrotem do kolektora i problem zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.