Gość adam1684 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam jestem tu nowy i prosze o wyrozumialosc , z gory dziekuje . A wiec mam problem z moja primera rok 97 2.0 sri chodzi o to ze nie chce mi odpalac , pilot od kluczyka nie otwiera drzwi , wymienilem baterie i nic , gdy wloze kluczyk i przekrece zachowuje sie tak jak by nie dostawal pradu od imobilajzera , na poczatku swieca se wszystkie kontrolki tak jak powinny , pozniej zostaja od recznego leciutko rzazaca sie od oleju i mrugajaca lampka od abs , jedyny sposob na odpalenie go to sa kable ale nie zawsze dziala , normalnie nie mam pomyslu co z nim nie tak , zawiozlem go dzis do serwisu nissana ( zaznacze ze mieszkam w anglii ) po porannych trudach z odpaleniem go pod serwisem zaczol dzialac nawet pilot , dzwonili do mnie i stwierdzili ze nie znalezli zadnej usterki , nie wiem co mam robic bo wiem ze ten temat bedzie wracal bo robi mi sie tak co kilka dni raz dziala raz czy ktos mi moze pomoc ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janusz auto Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ciężko pomóc w sytuacjach jak coś działa wtedy kiedy byłoby aby nie działało.Tak kiedyś mialem z citroenem xsarą,nowym kupionym w salonie.Zawsze kiedy przyjechalem wszystko działało.Wiem jak sie czujesz .Patrza jak na idiote jakbyś zmyślał, przezyłem to.Trudno jest pomóc.nie pomogłem ale chciałem wspom óc duchowo,nieraz jest to potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 napisz jakiegos masz pilota do niego, na pilocie z tyłu jest numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1684 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 pilot jest simens 5WK4 782 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 w takim razie immobiliser masz w kluczyku ;/ czyli to raczej dwie inne bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1684 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 a wiec jesli mam imo w kluczyku to nie to padlo ???? a wiec co moglo pasc szukam po forum i mam juz kilka opcji 1 masa od akumulatora 2 rozrusznik 3 jakis czujnik walu czy cos czym wiecej czytam tym bardziej glupieje !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 IMMO: - Jesli odpalisz, i po chwili silnik zgaśnie i będzie mrugał Check Silnika, lub jeśli nie odpali (zalezy jak było poprzednim razem) - jeśli będziesz kręcił i będzie normalnie kręcić, a będzie mrugać check silnika to immo. Ogolnie błąd immo sygnalizowany jest mrugającym checkiem. Jak piszesz o tym ,ze kontrolka sie tylko żarzy, to szukał bym gdzieś masy lub plusa. 1. Masa za akumulatorem - czyli zaraz na karoserii na przewodzie masowym, i oczywiscie na silniku. 2. W bezpieczniki w błotniku zajrzyj - zobacz czy wszystko jest czyste. 3. W bezpieczniki w kabinie - w tym samym celu. 4. ew. czyszczenie kostki stacyjki. Od tego bym zaczął bo to wszystko można zrobić we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 u mnie było kiedyś to samo,podchodzę do samochodu próbuję otworzyć i nic,przekręcam zapłon i nic nie działa,przyczyna był przewód od klemy plusowej przy akumulatorze,jeden jest na stałe,drugi jest na wsówkę w obudowie który się wypiął i to była przyczyna,sprawdź czy dokładnie masz wszystko powpinane i czy masz dokładnie podpiętą masę,powodzenia :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1684 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Dzieki wielkie , jak narazie jest w servisie i te ciolki go badaja , o ile wogole to robia , powiedz mi tylko prosze jak znalesc ta kostke stacyjki i te bezpieczniki w blotniku , wiesz wczesniej nigdy nie grzebalem w takich rzeczach z gory dziekuje !!!! [ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 18:13 ] jswistow dzieki , sprawdze to tez , i ta klema sie bawilem to znaczy dopinalem do konca i wtedy czasem ale to czasem odpalal na kable !! a czy to moze byc tez przyczyna ze piloty nie dzialaja i nie otwieraja auta ?? teraz sie wlasnie dowiedzialem od swojej narzeczonej ze ona niedawno pomylila kluczyki i wziela zapasowy w ktorym baterie byly wyczerpane nie mogla otworzyc drzwi pilotem otwarla zamkiem w drzwiach chciala odpalic i nie chial krecic i do tego alarm sie wlaczyl , dopiero teraz sie do tego przyznala ech te kobiety czy to tez moze miec jakis wplyw na ta sytuacje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 no u mnie to ten wypięty przewód był powodem,pilot nie działał i cała reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1684 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ten przewod jest troche luznawy zobaczymy jak go odbiore [ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 18:19 ] dzieki wielkie bede kombinowal [ Dodano: Sro 17 Gru, 2008 18:27 ] Dzwonili z servisu doszli do tego samego co ty , kable do wymiany , dzieki wielkie koledzy za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.