Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N15 z sr20det czy sr20ve ??


Gość andy_czarny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andy_czarny

No wiec sprawa ma sie tak za na pocztaku roku odzyskam moja stara almmerke N15 z silnikiem ga14de niestety, a ze mam dupowza, ktory jest od niej mocniejszy i to duzo (golf mk4 tdi 147 hp 330NM) to chce z niej zrobic autko przy ktorej bede sobie grzebal w weekendy i wraz z pomocnymi mi ludzmi zbudowac malego killera. Z GORY PISZE NIE PROPONOWAC ZEBYM SPRZEDAL I KUPIL GTI BO TANIEJ ITP bo po pierwsze wcale nei bedzie taniej i po 2 ma to przede wszystkim przyniesc radoche z tworzenia :)

 

Almerka dalej jest pod moimi skrzydlami ale jezdzi nia moja znajoma... wiec niedawno przeszla male poprawki blacharske(pomalowalismy polowe auta :P jak ja dostane to wywale cale wnetrze i wszystkie blachy sprawdzimy porpawimy co trzeba i pomaluje sie to :)

Silnik zostanie wywalony i odswiezymy komore silnika w tym czasie kolega przyjedzie almerka gti z UK( material na swap wszystkiego co bedzie lepsze i potrzebne do wsadzenia czegos z rodziny SR) W najgorszej opcji przelozymy tylko sr20de ale narazie mierze wyzej :P

Cala reszte czesci ktora zostanie z 2 samochodow sie sprzeda :P czyli 2 silniki itd.

Teraz moje pytanie z tego co sie orientuje to sciagniecie det i ve to takie same koszty- mam racje?? Wiadomo ze det bardziej rozwojowy i chyba pojde w ta strone ale moze doradzicie cos, moze cos podpowiecie?? jakei problemy moga nas napotkac jesli chodzi o swap?? Na co szczegolnie uwazac?? Z czym bedzie problem? itp.

 

aha rybka mnie czy sie to komus podoba czy nie i czy ma sens jesli chodzi o koszty czy nie ma to byc poprostu radocha dla mnie i swietna zabawa i pewnie duza nauka i chyba o to powinno w tym chodzic czy nie?? Pewnie nie bedzie trwalo to 2 tygodnie ale mam czym jezdzic na codzien :P

 

pozdrawiam i czekam na wszelkie podpowiedzi :) aha wesolych swiat :mikolaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cenie VE masz 200 konnego DETa z Bluebirda. Ten z GTI-Ra z T28, zbiorczym kolektorem dolotowym i czymś tam jeszcze lepszym kosztuje średnio 1900-2000$. Proponuję od razu taki ściągać lub gadać z Coobciem bo interesował się niedawno ściąganiem tych silników.

Możesz też odezwać się do GRE. Resztki jego Almery pewnie jeszcze są na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

ok wiec bedziemy polowac na taki silniczek sr20det i bedzimey leczyc hondy :P:) czy przy przeklaadaniu czesci z almery do almery na cos mam szczegulnie uwazac?? cos mzoe sprawic wiekszy problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

andy odezwij się do użytkownika autoR na nissantech, on ma takie swap'y i ściąganie silników ogarnięte (np. spod jego ręki wyszła N16 na SR20DET z bluebird'a). Myślę, żo on i Kuba powiedzą Ci najwięcej w tym temacie. Możesz też pogadać z zell'em on przecież swap'ował swoje GA14 na SR20...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

Co do do silnika to wiadomo juz ze bedzie det ale narazie musze sciagnac druga almere z

UK i przeswapowac zawieche, hamulce itp i caly uklad napedowy i najlepiej miec odrazu deta z kompem zeby to wsadzic odrazu i robic to tylko raz :)

 

Co do autora to pisalem do niego na racing forum z pytaniem o koszty takiego swapa u nich ale nie odezwal sie i mam nadzieje ze tutaj coobcio czy zell czy inni ktorzy juz przechodzili takie rzeczy lub maja duza wiedze doradza cos.... pozdro

 

aha co do takiego swapa to jak to wyglada jesli chodzi wiazke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DETach z Blubirda prowadzisz wiązkę z GTI wspomaganą Ecu Masterem i wszystko gra. W DETach z GTI-Ra dodatkowo resistor box bo wtryski są niskoohmowe. Szczegółów za bardzo nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wsadzenia DETa to pewnie + inne pierdoły żeby to nie miało za dużo problemów wieku dziecięcego to ok. 10k trzeba liczyć, choc wiadomo że jak bedziesz robił po kolei to nie jest to koszt jednorazowy ale taki który możesz rozłożyć w czasie.

Jednak w związku z tym że nie masz GTi to ja bym się zastanowił czy nie taniej uturbić DE (który będzie w angliku), choć oczywiście wszystko zależy ile chcesz końcowo.

Powyżej 250 koni to bez szperunku słaby temat.... i dlatego FWD sucks :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlatego FWD sucks :D

No chyba że będzie na pokładzie AVCR do tego dobra opona typu R888 i z trakcją nie będzie problemów a przy 300KM będzie łoić wszystkie w Polsce S14...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

Zell i coobcio dzieki za pw.. na wosne ruszam ostro i tak jak zell napisal rozkladamy to na raty :) sprowadzamy gti z UK wsadzamy wszystko jak leci przy okazji przejrzymy blachy i pomalujemy posmigamy na tym troche i potem wsadzimy deta :diabel2: :kosci:

 

Jest opcja jeszcze zeby komus to zlecic i odrazu zeby mi deta wsadzili ale to juz zalezy od tego jak bedzie wygladal moj czas w nowej pracy od stycznia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...