Gość zuka5 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Co zrobić żeby przy ruszaniu (szczególnie) i przy zmianie biegów na mniejszy tak nie szarpała.Wszystko mam wymienione i na kompie też byłam , przepływomierz tylko wyszedł to wymieniłam .To moje pierwsze auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 nauczyć się poprawnie wciskać sprzęgło, zmieniać biegi i operować pedałem gazu, pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Może nie tak od razu drastycznie, do nowej koleżanki Być może sprzęgło jest zwyczajnie zużyte. Są jakieś inne objawy? Może już się ślizga. Ile auto ma przebiegu? Sprzęgło było wymieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrInGeLs Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 apropo to u mnie co prawda nie szarpie ale pedał sprzęgła (sam pedał) strasznie chrobocze i skrzypi pod nogą co z tym zrobic? ma ktos jakis pomysl? smarowalem to smarem, pryskałem wd40 na łączeniu pedała i nic to nie daje... [ Dodano: Pią 19 Gru, 2008 22:43 ] a jeszcze jedno pytanie przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu cos stuka delikatnie i cicho ale stuka czy to moze byc przegób czy cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Co do ciężkiego wciskania sprzęgłą to musisz sie przyzwyczaić. Można się bawić, pryskać, smarować, wymienić linkę na nowiutką z ASO, a po pewnym czasie będzie to samo. Ja przeszedłem przez wszystkie powyższe etapy i w końcu musiałem się z tym pogodzić. Ot, taki urok Micry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 kumpel mial wersje przed liftem i chyba bez wspomagania i tam chodzilo ciezej niz po lifcie ze wspoma..albo jakies dziwne odczucia mialem . Co do szarpania, myslalem tez ze mam podobny problem ale przyczyna szarpania byl niewyregulowany gaz i zawodnione paliwo. Po regulacji gazu i zalaniu V-power racing jako srodek czyszczacy , auto fajnie smiga nawet na 95 ze statoila łotewskiego . ale jesli fakt autko ciezko ciagnie na pelnym gazie to moze byc wina sprzegla. jesli latwo Ci sie rusza z dwojki lub trojki, bez zbytniego deptania po gazie, to tez sprzegielko do wymiany. na wymiane ponoc dobre sa sachsa i luka. nie wiem ktora firma lepsza i wytrzymuje zmienne warunki (miasto,trasa, troche sniegu :one: ) :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ale jesli fakt autko ciezko ciagnie na pelnym gazie to moze byc wina sprzegla jeśli coś nie tak ze sprzęgłem to widzisz po obrotomierzu, po zachowaniu samochodu i słyszysz, a jeżeli "ciężko ciągnie" to są inne przyczyny. jesli latwo Ci sie rusza z dwojki lub trojki, bez zbytniego deptania po gazie, to tez sprzegielko do wymiany. a to ciekawa teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martbex Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam, podłączę się do tego posta bo też w moim aucie problem z szarpaniem (oraz gaśnie). Mam Micre 94 1.0 benzyna. Od miesiąca pojawił się problem ( a pojawił się kiedy dojeżdzałem do stacji na rezerwie) - zaczął samochód szarpać jakby nie dostawał paliwa. Szybko zatankowałem i myślałem że po kłopocie, ale po 5 km Micra zaczęła szarpać (jeśli nie wrzuciłem sprzęgła to również zdażyło się, źe zgasła). Pierwsze co to mechanik wymienił filtr paliwa - nic nie dało, potem przeczyścił pompę (nie sprawdził jednak ciśnienia paliwa-brak sprzetu). Odebrałem auto bo jak twierdził wszystko ok, tyle, że po 20 km znów zaczęła szarpać i gasnąć (jeśli konsekwentnie próbowałem trzymać nogę na gazie). Dodam, że na luzie noga w podłogę i czasem wszystko ok a czasem tak jakbym w ogóle gazu nie wduszał). Po drugiej wizycie u mechanika, ktory testował inne pompy, samochod odebralem bo nie mogl odnaleźć odpowiedniej pompy do mojego modelu. Co jest naciekawsze, przez tydzień nic nie szarpało do momentu zapalenia się znów rezerwy - wówczas przyczyny szukałem w baku. Wg mechanika bak czysty ale zalecił potraktować auto denaturatem. Tak też zrobiłem od tygodnia jeżdżę szarpania jest zdecydowanie mniej (o 95%) ale jednak zdarzają się. Nie wiem czy to jednak byla woda ktora jeszcze troche tam zalega czy moze chwilowo pompa, styki czy co tam jeszcze nie daja o sobie znac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Mam to samo w firmowej K11-sprzęgło nówelas od miesiąca jeździ,a i tak szarpie,ciężko je wyczuć i przy 80 całą budą trzęsie jak skrzynia przenosi napęd na koła,jak dla mnie to poduszki skrzyni mogą być trafione,albo przeguby uszkodzone/półosie w każdym razie jeden z elementów napędowych,ale w sprzęgło wątpię.Jakby było zużyte to na każdym biegu by chodziła jak automat (tak było w mojej K10 i w firmowej K11), Ażeby uniknąć Ew. pytań jakiej firmy sprzęgło to polecam Valeo/Exedy a łożysko SFK w mojej dyszcze tarcza valeo docisk exedy i łożysko SFK 220zł(pasuje do k11 1.0 16v). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Co to jest SFK? Chyba SKF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.