Pawcior Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam, tydzien temu zalozylem nowa plytke. Wsio bylo ok az do wczoraj. w nocy przedwczoraj auto cala noc ladnie chodzilo i grzalo az tu nagle wczoraj znow sie wylaczyl nawiew i chodzi tylko na 4 biegu ! dzis z mechaniorem dostrzeglismy ze plytka nowiutka ma wypalona siezke , udalo sie ja na szczescie zlutowac.. ale cos sie przegrzewa hyba w ukladzie, dmuchawa po wymianie plytki swiszczala..WD-40 zapodane przestala..myslalem ze ok bedzie a tu klops. ponoc winny jst jakis ,,komparator'' czy jakies szczotki,,'' w tym silniku dmuchawy. tak mowi moj mechanik. wiec wymieniam ten silnik..choc nie wiem czy to jest to. Ma ktos jakies metody na zapobiezenie przegrzewaniom tej plytki ? P.S jakies 6 miesiecy temu rozsypala mi sie kratka nawieu w tej srodkowej konsoli,od strony pasazera i niestety czesc tego (2 lopatki) sa w srodku gdzies..ale nawiew na wszytskich 4 kratkach dmucha ladnie..nie chce tego wyjmowac bo trzeba by chyba cala deske rozbierac.. :( prosze o pomo bonie mam juz sily do tej calej dmuchawy :kosci: :zly: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ktos na forum ladnie radiatorek od komputera dopasowal tak wiec troche kombinowania i sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 hmm a gdzie taki radiator można kupić ? wogole na forum jest podane jak to zrobi ? jak tak to ide poszukać, a jak nie znajde bede skamlał o linka xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 udalo sie ja na szczescie zlutowac.. ale cos sie przegrzewa hyba w ukladzie I w takich sytuacjach lub po wielu godzinach pracy, rezystor się przepala. Po to jest. Robi także jako bezpiecznik termiczny. Z resztą coś tam na nim stoi napisane w związku z tym, żeby bezwzględnie nie naprawiać itd. Zwróć uwagę, że płytka jest zamontowana w kanale powietrznym, sprawdź czy nie przytkany. Wiatrak lub sam wirnik silnika może kręcą się z oporem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Wiatrak lub sam wirnik silnika może kręcą się z oporem. wlasnie o to chodzi. gdzies jest opor. zamierzam wymienic caly ten uklad i go przeczyscic. najgorsze, ze nowiutka plytka byla juz lutowana,i nie wiem czy juz znowu szykowac 2 paczki na kolejna nowa plytke lub przy wymienionym silniczku bedzie to wspolgrac jako tako? chociaz w sumie na starej tez lutowanej fura przejechala 230 tysiecy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.