Gustlik Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam Od jakiegoś miesiąca mam problem ze wspomaganiem z moja primerką. A dokładniej wyglada to tak że gdy odpalam auto to na zimnym silniki przez pierwsze 30 sekund może troche miej mam jaky brak albo osłanione wspomaganie, kierownica chodzi ciezko albo jaki chodzila po jakiś zembatkach bo chodzi skokowo. Przy okazji dodam że potrafi mi pisknąć pasek ale nie wiąże jednej rzeczy z druga ponieważ nie ważne czy pasek piszczy czy nie wspomaganie raz działa raz.A i co do tej usterki to ona pojawia sie tylko na zimnym silniku ale i to nie zawsze. i w czym szukać problemu?? A dodam tylko że nie jest to brak płynu od wspomagania. wiec pytanie maglownica do bani??pompa?? czy może nalezy płyn wymienic, Mam primerke od 2 lat i przyznam sie szczerze ze tego nie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 w pierwszej kolejności sprawdz poziom oleju od wspomagania jak jest ok to sprawdz naciąg paska... Jak to jest w porządku to czeka cię wymiana albo pompy wspomagania albo maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 poziom oleju i pasek ok a po czym rozpoznac czy pompa czy maglownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 poziom oleju i pasek ok a po czym rozpoznac czy pompa czy maglownica? U mnie jest widoczne bicie na pompie wspomagania - wiec zakładam ze coś z nią nie tak... z tym ze nie widzialem zadnych czesci do jej naprawy - wiec zakladam ze pozostaje mi nowa albo uzywana w dobrym stanie - ewentualnie jakas regeneracja - czy ktoś miał moze bicie na pompie wspomagania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Hmmm a umnie problem sie sam rozwiązał tzn wszystko sie uspokoiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danson27 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 mi się też wydawało po wymianie paska klinowego aż do momentu jak straciłem całkowicie wspomaganie ,widziałem wyciek z kolumny ale zdemontowałem pompe wspomagania jako 1 . Ręcznie obracałem piastke miała troche luzu i się troszke blokowała dałem do regeneracji pompę. Założyłem regenerowaną pompę i to załatwiło sprawe autko chula do dzis ostatnio też wymieniłem maglownice i wszystko gra. Jeżeli grzebiesz sam to zacznij od sprawdzenia pompy dużo mniej roboty maglownica to kaataaaaastrofa. no ale miejmy nadzieje że bedzie grało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.