Gość kazoom Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam Wszystkich, Mam kilka pytań i chciałbym prosić o pomoc. Zakupiłem niedawno Almere N15 1999rok diesel 2.0 Podłączyłem(a dokładnie kolega) akumulator i niestety źle podlączył. Trwało to kilka sek a potem dobrze podłaczyliśmy , po tym nie działało wszystko bo wywaliło bezpiecznik A75, zakupiłem owy bezpiecznik i wydaje się ze wszystko ok, silnik rusza, światełka sie świeca itp centralny działa ale działa z ręki tzn przy przekreceniu kluczykiem lub w środku jak sie naciśnie na klamkę. Nie działa z pilota, nie wiem czy można łączyć te dwie rzeczy czy może po prostu bateria siadła(w pilocie dioda sie swieci jak sie naciska ale nawet siedzac w srodku auta nie działa) ale w takie zbiegi okoliczności cieżko mi uwierzyć. że siadła bateria czy przestała działać w momencie gdy walnął bezpiecznik A75. Jeśli ktoś miał podobny przypadek prosze o opinie, jeśli powinienem coś jeszcze sprawdzić po źle podłączonym aku. to prosze napisać. Jeszcze kilka pytań odnośnie Almery. Delikatnie ściąga mnie na lewo jak jade a jak mocno skręcam kierownica na parkingu to pasek się odzywa, kolega coś mówił o płynie żeby dolać ale chciałem to skonsultować. Czy te dwie rzeczy można łączyć? czy to ściaganie to może po prostu zbieżność. Mam też standardowy problem czyli płytka nawiewu (działa tylko na max)na forum znalazłem kilka opisów ale wszystkie tyczą sie primery - blaszke owszem znalazłem wyciągnąłem i dałem do zalutowania, ciekawe czy zadziała, Jak by nie działała czy wiecie za ile mozna taka płytke kupic? I ostatnia rzecz to zagłówki na tylnich siedzeniach niestety nie mam ich w aucie i mam problem a auto nie było fabrycznie w nie wyposażone. Czy coś się da z tym zrobić ? byłem w 2 stacjach i mowią ze musze zalozyć. Jak to tak naprawde jest czy prawo w tym aspekcie mówi o obowiazku posiadania zagłówków od 96 roku w autach produkowanych w polsce czy o obowiazku posiadania zagłówków we wszystkich autach jezdzacych po drogach a wyprodukowanych po 96 mimo ze fabrycznie ich nie było? Proszę o odpowiedz Dziekuje i pozdrawiam Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 co do zagłówków, jeżeli nie było ich fabrycznie w tym samochodzie to niczego nie musisz montować. co do nawiewu, przelutowanie powinno pomóc, u mnie sam to zrobiłem 2 lata temu i działa bez problemu. wspomaganie - sprawdź poziom płynu tak jak Ci powiedziano ale może być też tak że to pasek się kwalifikuje do wymiany bo już się ślizga i nie ma to żadnego wpływu na ściąganie. przyczyną tego może być jak piszesz źle ustawiona zbieżność bądź uszkodzone opony tudzież źle wyważone koła. spróbuj pozamieniać koła miejscami i zobacz czy jest jakaklowiek różnica. co do centralnego to nie wiem. może być tak że spalił się moduł odbierający sygnały z pilota, może bateria padła, może ten moduł ma jakiś swój bezpiecznik i on się przepalił, a może trzeba od nowa zaprogramować centralny zamek bo w niektórych samochodach tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazoom Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 dzieki "bujany" jednak w sprawie zagłówków pytałem nawet rzeczoznawce a on mi powiedział że musze założyć wogóle to jakaś dziwna sprawa z tymi zagłówkami(za dużo teorii). Jeszcze prosiłbym jeśli ktoś wie coś o centralnym zamku to prosze o opinie dziekuje czytałem na forum jeszcze o tym w http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...centralny+zamek ale tam pisze w instrukcji o programowaniu kluczyka gdzie są przyciski otwórz i zamknij a ja mam kluczyk tylko z jednym przyciekiem. Wie ktoś może czy samo przytrzymanie przycisku tak jak w opisie wystarczy do zaprogramowania? Pozdrawiam Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 1. pewnie ci sie rozprogramowal kluczyk czy tez ogolnie centralny i dlatego nei dziala pilot 2. sprawdz poziom powietrza w oponach, jesli dalej bedzie sciagalo to moze kolo bije lub zbierznosc 3. pasek wymienic lub naciagnac 4. zaglowk ito naprawde dziwna sprawa. ojciec ma auto z 2000r, zaglowkow nigdy nie bylo (w ogole w tym modelu) i nikt problemu nie robi [ Dodano: Pon 29 Gru, 2008 16:23 ] aha a jak chcesz zamieniac opony tak jak radzi kolega wyzej to pamietaj zeby nie zamieniac stronami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazoom Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Co do kluczyka to udało mi sie i faktycznie jak w opisie mimo ze mam jeden przycisk zadziałało , co do zagłówków to będe myślał pewnie coś wymyśle :/.. Ten pasek może ktoś wie ile kosztuje takie coś i zna sposób jego wymiany lub naciągniecia - czy można to samemu zrobić - opis, manual:)? Zbieżność pewnie zrobie bo chce mieć pewność ze auto jedzie prosto . Jeśli kogoś zainteresowały tematy o których teraz pisze to na koniec napisze jak zakonczyły się moje zmagania z autkiem i wszystkimi podpunktami może się kiedyś komuś w przyszłości przyda. [ Dodano: Pią 02 Sty, 2009 17:01 ] No i niestety mimo ze udało się zaprogramować to niedomyka mi czasem drzwi z prawej strony. Wyglada to tak ze zamyka ale brakuje mu pare mm. Czy można to jeszcze naciągnąć moze jakaś linka w drzwiach? Macie może opis jak sciagnac poszycie drzwi zeby sie dobrac do tego co pod? Nie chce uszkodzic czegoś ? Dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.