Blind.One Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam forumowiczow, Zapalila mi sie kontrolka silnika (engine check) i silnik pracuje bardzo nierowno. Do tego jest bardzo slaby i pali jakies 20% wiecej gazu (instalka IV gen. z dwoma reduktorami). Na komputerze powiedzieli mi, ze to cewka na 1 cylindrze a po zamianie z ta z trzeciego, dalej pokazywala blad wypadania zaplonu, ale juz bez podania przyczyny. Po skasowaniu bledu bylo jakis czas dobrze wiec jezdzilem dalej (zbieram 130 euro na cewke), ale dzis w trasie silnik zaczal szarpac, kontrolka migac a potem swiecic ciaglym switalem i wszystko wrocilo do "normy". Do tego doszlo pare tygodni temu terkotanie z okolic silnika (jak gdyby ktos karton w szprych kola rowerowego wlozyl) w przedziale 1200-1500 obrotow Wydawalo mi sie, ze cos sie poluzowalo, bo odglos byl cichy (z wnetrza) ale na zewnatrz slychac dosc glosno, a pod maska nic nie namierzylem. Ma ktos jakis pomysl? No i czy mozna w Polsce kupic taniej cewke, bo przy obecnym kursie euro to jest 520zl. P.S. Przepraszam za nowy watek o cewce, ale nie wiem ile jeszcze osob do tego starego zaglada. Pozdrawiam Serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 to cos drogie te cewki w PL bo widzialem w US po 120$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.