Gość ra_bu Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam! Moje problemy to : 1. Co moze być winne za stukanie w lewym kole, wysoko czy kielichu przy skręcie - odgłos jak by takie łamania, stukania, metalowy dźwięk. Co to może być? i ile kosztuje część? 2. Czy włączniki przeciwmgielnych świateł i tylniej szyby jest podświetlane jak ikonka od awaryjnych ?? i jak wymienić podświetlenie w jednym z przycisków otwierania szyby w podłokietniku. 3. Czy tylnie przyciski od szyb też powinny byc podświetlane? 4. Czy to normalnie że rdzewieje taka osłona pod klapą tylnia przy zawiasach ( jakby plastkiowo gumowa o kolorze czarnym - bo u mnie pordzewiała:( ) i czy tez objawami jest to że lubią sobie progi i nadkola troszke rdzewieć? Przepraszam jeżeli niektóre pytania nie są w danym dziale ale chce odpowiedz w jednym miejscu nastepny posty i temat będą juz w konkretnym miejscu. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam 1:to pewnie gorny wachacz ci stuka koszt okolo 150 zl,samych tulej sie nie oplaca wymieniac 2:tak sa podswietlane,jak wyjmiesz klawisz to od gory sa takie 2 wkladki z zaroweczkami bodajze w3w ja mam ledy jedna jest od podswietlenia a druga sygnalizuje wlaczenie 3:u mnie sie podswietlaja wszystkie od szyb 4:niestety nie jest to nowe auto wiec cos tam sie dzieje,ogolnie to o wszystkim buylo juz pisane tylko trzeba poszukac. Na podstawie tego forum jestes w stanie rozebrac i zlozyc swoje autko od podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 i jak wymienić podświetlenie w jednym z przycisków otwierania szyby w podłokietniku. musisz wymontować cały tunel środkowy żeby się do nich dostać (ja dosłownie za kilka minut będę to robił) w skrócie...do odkręcenia masz 6 śrub tunelu środkowego (2 z tyłu 2 z przodu tunelu i dwie tym plastikiem który znajduje się pod dźwignią ręcznego,trochę powalona robota jest....odpinasz dwie kostki od tego tunelu i wyjmujesz go,potem od spodu odkręcasz listwę z przełącznikami....tą listwę jeszcze dzielisz na dwie połowy (zatrzaski) i żarówki Twoje [ Dodano: Wto 30 Gru, 2008 16:36 ] i czy tez objawami jest to że lubią sobie progi i nadkola troszke rdzewieć? mam to samo w łączeniu nadkoli z progami ale prowizorycznie oczyściłem i kilkakrotnie zabezpieczyłem póki co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.