p_flori Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zatarta pompa wody w efekcie przegrzany silnik i pęknięta głowica. GA16DS/LPG Przebieg ponad 600 kkm (od jakiegoś czasu brak linki licznika) i zastanawiam się czy aby nie czas pogrzebać auto. Z drugiej strony używka + pompa i jeszcze by co nieco się pokręciła. Dziwne. Na zatartej pompie wody w ogóle nie pokazało podwyższonej temperatury. Ostatnie kilometry leciał wydmuchanej uszczelce do kanału wody i palił na wszystkie gary. Zawory jak z betonu. Gniazda nieco podpalone - ale zawory nie wyglądały na podparte. Czy warto renimować 18 letnie auto? Leciwe, ale nie takie łatwe do zarżnięcia. Pytanie - spawać głowicę, czy szukać używki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek212 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 witaj. ja na szczescie nie mialem takiego problemu ale moj kolega owszem lecz u niego uleg uszkodzieniu blok. spawal cudowal jezdzil z tym po warsztatach efekt, wydal na wszystko 1700zl a i tak musial kupic drugi silnik ktory kosztowal go 2300. moim skromnym zdaniem wygodniej i pewniej bedzie kupic glowice ktora nie jest az taka droga niz spawac. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Wczoraj w Berlinie widziałem p10 za 499 euro ;] Na chodzie, przedni zderzak do wymiany. Najlepiej coś takiego wciągnąć i masz silnik i 100 tys. części ;] Zawieszenie na podmiane. Nie baw się w spawanie, bo jest na rynku zbyt wiele części silnikowych ogólnie dostępnych - będziesz się czuł pewnie mając 200 tkm silnik, niż spawany 650 tkm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Pytanie - spawać głowicę, czy szukać używki? Spawać to by można w jakimś sportowym amerykańcu z lat osiemdziesiątych, gdzie trudno dostać części a nie w GA16DS, gdzie głowic jest zatrzęsienie. Upoluj nowy-używany silnik i ciesz się dalej Primerką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Dam namiar w Kraku na mechesa co Ci swapa zrobi za 400-600 zł silnika a główke taniej dużo ,,,,600 tysiaków ufff respeckt ,,, ew może bym przegarnął mam już pół padnięte SR20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Reanimacja się odbyła. Okazało się, iż przyczyną mogły być cieknące korki upustowe. (Może pękły przy przegrzaniu). Po wymianie korków, szlifku i spawaniu głowy jeszcze sie kręci. Ale kompresja podła, więc już 20 kkm i sądzę max i padnie. Teraz rura do tłumika do spawania - wiadomo - ruszysz dziadka to tu to tam i co bądź się rozleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.