Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Śmierć leciwej P10-ki


p_flori

Rekomendowane odpowiedzi

Zatarta pompa wody w efekcie przegrzany silnik i pęknięta głowica. GA16DS/LPG

Przebieg ponad 600 kkm (od jakiegoś czasu brak linki licznika) i zastanawiam się czy aby nie czas pogrzebać auto. Z drugiej strony używka + pompa i jeszcze by co nieco się pokręciła. Dziwne. Na zatartej pompie wody w ogóle nie pokazało podwyższonej temperatury. Ostatnie kilometry leciał wydmuchanej uszczelce do kanału wody i palił na wszystkie gary. Zawory jak z betonu. Gniazda nieco podpalone - ale zawory nie wyglądały na podparte.

Czy warto renimować 18 letnie auto? Leciwe, ale nie takie łatwe do zarżnięcia.

Pytanie - spawać głowicę, czy szukać używki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maniek212

witaj. ja na szczescie nie mialem takiego problemu ale moj kolega owszem lecz u niego uleg uszkodzieniu blok. :( spawal cudowal jezdzil z tym po warsztatach efekt, wydal na wszystko 1700zl a i tak musial kupic drugi silnik ktory kosztowal go 2300.

moim skromnym zdaniem wygodniej i pewniej bedzie kupic glowice ktora nie jest az taka droga niz spawac. pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w Berlinie widziałem p10 za 499 euro ;] Na chodzie, przedni zderzak do wymiany.

Najlepiej coś takiego wciągnąć i masz silnik i 100 tys. części ;] Zawieszenie na podmiane.

 

 

Nie baw się w spawanie, bo jest na rynku zbyt wiele części silnikowych ogólnie dostępnych - będziesz się czuł pewnie mając 200 tkm silnik, niż spawany 650 tkm :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - spawać głowicę, czy szukać używki?

Spawać to by można w jakimś sportowym amerykańcu z lat osiemdziesiątych, gdzie trudno dostać części a nie w GA16DS, gdzie głowic jest zatrzęsienie. Upoluj nowy-używany silnik i ciesz się dalej Primerką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam namiar w Kraku na mechesa co Ci swapa zrobi za 400-600 zł

silnika a główke taniej dużo ,,,,600 tysiaków ufff respeckt ,,,

ew może bym przegarnął mam już pół padnięte SR20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Reanimacja się odbyła.

Okazało się, iż przyczyną mogły być cieknące korki upustowe. (Może pękły przy przegrzaniu). Po wymianie korków, szlifku i spawaniu głowy jeszcze sie kręci. Ale kompresja podła, więc już 20 kkm i sądzę max i padnie.

Teraz rura do tłumika do spawania - wiadomo - ruszysz dziadka to tu to tam i co bądź się rozleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...