Gość mdeska Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Proszę bardzo. Jak się bardziej schylisz zobaczysz przy pedale (głębiej) śrubę z 3 nakrętkami (w tym jedna robi za kontrę). Tą śrubą regulujesz ruch jałowy pedału sprzęgła a jaśniej to czy pedał bierze wcześniej czy później. Jak sprzęgło jest już trochę zjechane można tą śrubą delikatnie dokonać drobnej korekty. Nie aż tak dużej, ale przeważnie to wystarczy. Koledzy widzę tę śrubkę tylko zastanawiam się jak dokonać regulacji, którą z tych trzech poluzować, którą dokrecić. Jak któryś z was to robił proszę o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Z tego co pamiętam to pierwsza nakrętka od strony pompy, na klucz 12mm, popuszczasz ją odrobinę i kręcąc trzpieniem (na którym jest własnie ta nakrętka) regulujesz sprzęgło. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Najpierw odkręcić ostatnią na dole. Jest to kontra (jest ona po to, aby się samo nie odkręciło i poluzowało). Odkręciwszy trochę kolejną górną czy dolną (w zależności, czy chcemy wkręcić śrubę czy wykręcić) regulujemy bieg jałowy sprzęgła. Jak podregulowaliśmy skręcamy do oporu górną i dolną nakrętkę a następnie dokręcamy kontrę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.