Gość abarth360 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Mam pytanko, jezdze terrano I 2.7 Td od oklo roku. Silniczek dziala jak nalezy ale od pewnego czasu zmienil sie jego dzwiek powyzej 2500 obrotow, tzn zanika ten charakterystyczny szum przypominajacy szum wentylatora a ktory jest tak mily dla ucha gdy siniczek wchodzi na obroty.Moze mi ktos powiedziec co jest odpowiedzialne za ten dzwiek i co moze oznaczac zanikanie tego dzwieku, bo jak narazie parametry silnika nie zmienily sie ,, ciagnie tak samo jak wczesniej. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 wypadało by napisać że to turbo Ci siadło, ale skoro piszesz że osiągi się nie zmieniły więc gdzie indziej należało by szukać przyczyny, jeżeli wogóle jest czego szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 1. Jest troszkę zimniej i visco później spina - już wentylatora nie odróżnisz później 2. Ten szum "zasysu" powietrza tak naprawdę znika gdzieś w tych okolicach - turbo już spokojniej pracuje - nie ma takiego skoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 1. Jest troszkę zimniej i visco później spina - już wentylatora nie odróżnisz później2. Ten szum "zasysu" powietrza tak naprawdę znika gdzieś w tych okolicach - turbo już spokojniej pracuje - nie ma takiego skoku. moze to byc i to bo jak bylo cieplo szumial do samego konca czyli ok 3500 obr. teraz ten szum lagodnie opada tak przy 2500 i slychac wyraznie klekot diesla.Szczerze mowiac brakuje mi tego szumu bo dzwiek jest piekny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 To wygłuszenia wywal. Albo podgrzewanie silnika, żeby wisco chodziło cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 visco chodzi cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ale kwestia mocniej-słabiej. Jak jest spięte na sztywno to trzeba krzyczeć tak od 100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andythin Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Mam podobny problem. U mnie zaraz pio odpaleniu slychac ten(fajny) szum a po paru minutach ustepuje. Osiagi silnika sie nie zmienily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztofs Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 To dziwne, ja żadnego szumu nie słyszę, a silnik również mam dobry... Kto jeszcze słyszy szum po odpaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kirek3 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mam to samo przy ruszaniu, ale wydaje mi się, że to visco na zimnym płynie- nie dam sobie nawet paznokcia obciąć za tą myśl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.