Gość jupiter2580 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mam klienta który przyjeżdża do mnie almerą 2.2 z 2002 roku. Zapala mu się kontrolka silnika, gdy podłączam tester wywala non stop przekaźnik główny, całego pomierzyłem oraz wszystko co on zasila i jest wszystko dobrze. Po wykasowaniu błędu facet jeździ 2 dni i znowu zapala się kontrolka. Miał ktoś podobny przypadek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Pytanie 1: co się dzieje w monecie zapalania kontrolki, silnik nie da się uruchomić, gorzej pracuje, nic się nie dzieje? Pyt 2: jaki dokładnie jest nr usterki Pyt 3: Są w aucie jakieś zabezpieczenia przed kradzieżą? Jeżeli wywala usterkę, a nic się nie dzieje, bardzo możliwe że jest to usterka chwilowa w stylu zawieszenie się jednego ze styków przekaźnika. W najgorszym wypadku najpierw trzeba podmienić przekaźnik z innego samochodu, bo takiego defektu żaden sprzęt nie wykryje. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 1.nic się nie dzieje gdy się zapali silnik odpala i pracuje bez zarzutu 2. numeru nie pamiętam z czytane gutmanemm 3.przekaźnik już był podmieniany. zabezpieczenia hmm?? raczej nic nie widziałem żeby było wamontowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.