Gość NismO Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 mam takie pytanko: Czy w primerce o przebiegu 68 tyś przebiegu zmieniać olej w skrzyni :?: A i czy wogóle wymienia się jakieś płyny do wspomagania? (Primerka P11 1.6 16V GA16DE 99r.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Nie musisz zmieniać oleju w skrzyni po takim przebiegu. Przy 100000 sprawdza się stan oleju no w razie wycieków tylk nowy jest dobrze wlać lub uzupełnić. Co do wspomagania to w sumie reguły nie ma, ale z doświadczenia mogępowiedzieć, że jak jest zamiast koloru czerwonego mocno sięzrobi czarny taki jak stary olej z silnika to można wymienić bo to oznacza, że już właściwości troszkę stracił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Nie musisz zmieniać oleju w skrzyni po takim przebiegu. Przy 100000 sprawdza się stan oleju no w razie wycieków tylk nowy jest dobrze wlać lub uzupełnić. Co do wspomagania to w sumie reguły nie ma, ale z doświadczenia mogępowiedzieć, że jak jest zamiast koloru czerwonego mocno sięzrobi czarny taki jak stary olej z silnika to można wymienić bo to oznacza, że już właściwości troszkę stracił. więc czemu instrukcja obsługi zaleca wymianę co 60 tys. km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 wymiana co 60tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nyska Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Dzięki za przypomnienie. Ja u siebie też muszę już wumienić w skrzyni, reduktorze i w przednim moście. Tylny mam "nowy" więc zalany jest nowym olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 jak ktoś bedzie chciał to mam trochę takiego oleju na stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Nie musisz zmieniać oleju w skrzyni po takim przebiegu. Przy 100000 sprawdza się stan oleju no w razie wycieków tylk nowy jest dobrze wlać lub uzupełnić. Co do wspomagania to w sumie reguły nie ma, ale z doświadczenia mogępowiedzieć, że jak jest zamiast koloru czerwonego mocno sięzrobi czarny taki jak stary olej z silnika to można wymienić bo to oznacza, że już właściwości troszkę stracił. więc czemu instrukcja obsługi zaleca wymianę co 60 tys. km? Zeby kase zostawić w serwisie. Ja mam w P11 92kkm i nie wymieniałem w N14 mam 125kkm i nie wymieniałem w poprzednim N14 też nie wymieniałem i nic sięnie stało. Jak nie jesteście pewni oleju to odkręćie korek kontrolny od skrzyni włóżcie śrubokręt i jak będzie piana na nim zamiast normalnego oleju to wymieńcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabis Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Ale weic o tym że olej pracuje w wysokich temperaturach i tek samo traci swoje właściwości jak olej w silniku, więc powinno się go wymieniać co 4 lata, Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Nie musisz zmieniać oleju w skrzyni po takim przebiegu. Przy 100000 sprawdza się stan oleju no w razie wycieków tylk nowy jest dobrze wlać lub uzupełnić. Co do wspomagania to w sumie reguły nie ma, ale z doświadczenia mogępowiedzieć, że jak jest zamiast koloru czerwonego mocno sięzrobi czarny taki jak stary olej z silnika to można wymienić bo to oznacza, że już właściwości troszkę stracił. więc czemu instrukcja obsługi zaleca wymianę co 60 tys. km? Zeby kase zostawić w serwisie. Ja mam w P11 92kkm i nie wymieniałem w N14 mam 125kkm i nie wymieniałem w poprzednim N14 też nie wymieniałem i nic sięnie stało. Jak nie jesteście pewni oleju to odkręćie korek kontrolny od skrzyni włóżcie śrubokręt i jak będzie piana na nim zamiast normalnego oleju to wymieńcie. w silniku też można nie wymieniać ja wymieniam jak na bagnecie mam pianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 NO pewnie najlepiej jeździć tak długo do póki ze starości nie spali oleju i wlać nowy po co się brudzić przy wypuszczaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.